הרשמה

מערכת יצירת הדמויות ומצב צילום ב-Demon's Souls נחשפים

תגידו שלום למערכת יצירת הדמויות הכי מושקעת שנראתה בז'אנר

המפתחת Bluepoint Games חולקת פרטים חדשים על המשחק בפרסום חדש

ככל שתאריך השחרור של הקונסולה והמשחק מתקרבים, אנחנו מגלים לאט לאט יותר ויותר פרטים בנוגע ל-Demon's Souls. אז אחרי שגילינו כבר כי המשחק לא יבצע שימוש בטכנולוגיית RayTracing, היום אנחנו מגלים כי המשחק מקבל שני דברים מאוד נחמדים. הדבר הראשון שאנחנו הולכים לראות זאת מערכת יצירת דמות מושקעת במיוחד (בהשוואה למשחקי Souls אחרים), הדבר השני הוא מצב Photo Mode (דבר שלא היה קיים בכלל במשחק המקורי או במשחקים דומים).

גווין מור (Gavin Moore), מנהל הקריאטיב של המשחק, כתב בבלוג של Playstation בנוגע ליצירת הדמויות כך: "הצוות נרגש במיוחד לראות גיבורים נהדרים שאתם תדמיינו. חשוב לזכור: Demon's Souls הוא משחק אקשן-תפקידים לשחקן יחיד רציני ומהודר יחד עם אלמנטים של משחק מרובה משתתפים באופן סינכרוני ואסינכרוני. הדמות המיוחדת שלכם יהיה משהו שתוכלו להראות לשחקנים אחרים מסביב לעולם עם השריון שאתם בחרתם. אנחנו מקווים שהאפשרות שלכם ליצור את הדמות שלכם, יחד עם השיפורים לדיוק הויזואלי, יגרמו לקרבות שתזכרו, בין אם מדובר בהופעות חולפות, שחקנים שישתפו איתכם פעולה, או שחקנים תחרותיים שיפלשו אליכם למשחק. יחד עם האפשרות לעד 6 שחקנים בסשן אחד, להראות מיוחד יהיה הרבה יותר חשוב."

בנוגע ל-Photo Mode, גווין הוסיף: "אם כבר מדברים על להראות את הדמות שלכם, איזו דרך טובה יותר יש אם לא בעזרת ה-Photo Mode החדש שהוספנו, מה שיעזור לכם לשמר את רגעי הניצחון והטרגדיות שלכם או לחגוג ולהביע צער עם החברים שלכם (ואיתנו!). כמו שאתם בודאי צופים, ה-Photo Mode כולל בתוכו אפשרויות שונות על מנת ליצור תמונות שיזכרו לעוד זמן."

עוד דבר אחד שגווין הוסיף בנוגע לפילטרים שקיימים ב-Photo Mode הוא שיהיה ניתן להשתמש בהם גם מחוץ לאותו מצב, משמע יהיה ניתן להשתמש בהם גם במהלך המשחק הרגיל. בין הפילטרים קיימים מצבים שמשנים את הבהירות, קונטרסט ורמות צבע על מנת לגרום למשחק להראות כמו המשחק המקורי על ה-PS3.

מה דעתכם על הפרטים החדשים שנחשפו? האם אתם שמחים לקראתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י