הרשמה

חברת Activision הכניסה 1.2 מיליארד דולר ממיקרו רכישות בשלושה חודשים

המיקרו רכישות ממשיכות להכניס המון כסף לחברות

יש חברות שוירוס הקורונה עשה להן רק טוב

מכניקת המיקרו רכישות (Microtransaction) הגיעה לעולם הגיימינג בשנים האחרונות וצברה פופלאריות גדולה באופן מהיר מאוד בשווקים מסויימים מסביב לעולם, עובדה שהכניסה לחברות המשחקים הרבה מאוד כסף בדרכים עקיפות שאינן מכירת משחקים. בין אם אתם אוהבים אותן או לא, המיקרו רכישות נמצאות כאן בגדול והן בכלל לא מתכוונות לעזוב אותנו בזמן הקרוב. לפני חצי שנה סיפרנו לכם ששתיים מחברות הגיימינג הגדולות בעולם- EA ו-Activision פירסמו לקהל את הדוחות הכספיים שלהן וחשפו את כמות הכסף שהן מרוויחות באמצעות מיקרו רכישות. היום אנחנו מקבלים עידכון על ההכנסות של חברת Activision Blizzard באמצעות פירסום חדש של דוחות כספיים.

בדוחות הכלכליים שפירסמה Activision לרבעון השלישי של 2020 (חודש יולי עד חודש ספטמבר) עבור המשקיעים ובעלי השליטה בה פורסם סכום הכנסות החברה ממיקרו רכישות בתקופת זמן זאת. מן הדוח עולה שכ-1.2 מיליארד דולר מסך הכנסות Activision הגיעו באמצעות Microtransaction, עובדה שמציגה עלייה של כ-69% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה שהכניסה "רק" כ-709 מיליון דולר. גם הפעם בדומה לדוחות של לפני חצי שנה, הכוכב של הדוח שהכניס את רוב הסכום הוא Call of Duty: Modern Warfare ומצב הבאטל-רויאל שלו, Warzone. כשלצידם גם משחקי המובייל של King (שנמצאת בבעלות Activision) הכניסו לא מעט כסף, במיוחד כשמזכירים את Candy Crash. עוד עולה מן הדוחות שסך ההכנסות הכולל של Activision ברבעון האחרון עומד על כ-1.95 מיליארד דולר, דבר שמצביע על כך ש-60% מכלל הכנסות החברה הגיעו ממיקרו רכישות.

מה אתם חושבים על העניין? האם ביצעתם מיקרו רכישות לאחרונה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:06 07.11.2020 | itaypro2 itaypro2

    האמת אני לא מתחבר בד"כ לרשום תגובה אבל כאן אני מרגיש שצריך לתת קצת כבוד לCOD MW שגם Microtransaction במשחק זה נטו קוסמטי ולא משפיע על הגיימפלי או התחרותיות באופן כזה שפוגע באלו שלא משלמים, דיי חריג לActivision Blizzard שאני אישית מאוכזב מהם כבר המון זמן אבל צריך לדעת לפרגן כשמגיע להם.

    מקווה שרוב החברות והמשחקים יאמצו את השיטה של COD MW ולא כמו EA עם FIFA כבר כמה שנים טובות זה פשוט רולטת הימורים לילדים..

  2. 2

       | פורסם ע"י