הרשמה

פעם אחרונה לפני השחרור: 12 דקות משחקיות של Demon's Souls

סוף כל סוף יש לנו הצצה לממשק משתמש!

עם השחרור הקרב של ה-PS5, אנחנו מקבלים גיימפליי חדש והפעם של Demon's Souls

אם היה לנו קשה להבין שהשחרור של הדור הבא ממש מעבר לפינה, Sony עכשיו מביאה לנו עוד סרטון שיגרום לנו לזוז בחוסר נחת בכיסא. אנחנו פעם נוספת בשבועיים האחרונים מקבלים הצצה למשחקיות של Demon's Souls, אבל הפעם אנחנו מקבלים הצצה יחסית מעמיקה יותר ועם קריינות של גווין מור (Gavin Moore, מנהל הקריאייטיב של Demon's Souls). אחרי הצגה עצמית קצרה, גווין אומר: "מכל בחינה, Demon's Souls נראה, נשמע ומרגיש בבית בדור הבא של הגיימינג".

את חלק מהדברים שמוצגים בסרטון אנחנו כבר הכרנו קודם לכן (גם בצילומי מסך), הדבר הראשון שגווין עובר עליו הוא מערכת יצירת הדמויות המושקעת שנחשפה כבר בשבוע שעבר, לאחר מכן אנחנו מקבלים הצגה של Nexus (שאליו קיבלנו הצצה בסרטון משחקיות הראשון ששוחרר בקיץ) המקום ממנו נוכל להגיע לכל ה-Archstones שמובילים למקומות השונים שבהם הסיפור מתרחש (ועל הדרך גם על איך שהממשק של השחקן יראה, סוף כל סוף!). גווין אפילו מדגיש כי האויבים מתנהגים בדיוק באותה צורה שבה התנהגו במשחק המקורי על ה-PS3, גם אם המשחק ירוץ בכ-60 פריימים לשניה וכל האנימציות נוצרו מ-0, אך מערכת הקרב היא בדיוק כמו שהיתה.

מאחר ומדובר במשחק שהוא מבית Sony, גווין מספר כי במהלך הפיתוח הם הוסיפו אלפי אפקטי סאונד על מנת לנצל את מערכת ה-Tempest 3D Audio של הקונסולה והוסיף: "כעת תוכלו לשמוע את סיירי ארמון Boletaria מתגנבים מאחוריכם, או יצורים שיוצאים מהביצה ב-Valley of Defilement, הרחק מהמעמקים." עוד על הפיצ'רים של המערכת, הזכיר גם את ה-Haptic Feedback של השלט ואמר: "רצינו לגרום למערכת הקרב להרגיש עפרורית וחשוכה יותר, כך ניתן להרגיש באופן מושלם את התנצחות של פלדה כנגד פלדה, או את הפצוצים של כדור אש בידייכם לפני שתטילו אותו על האוייבים שלכם."

לאחר מכן אנחנו מקבלים הצצה לאזורים השונים שה-Arhstones יובילו אותנו אליהם, יחד עם זאת אנחנו גם מקבלים הצצה קטנה ל-Class (תפקיד, מקצוע) של הגנב, שאמנם הוא יותר מהיר, צריך קצת יותר לשחק בצורה "תחבולתית" על מנת באמת להרוג. אנשים ששיחקו במשחק הישן גם ישימו לב שלכל נשק נוספו אנימציות חדשות, כל זה מבלי לפגוע בתזמון או בהרגשה של המתפקה כמו שהיו במקור, השינוי הוא אומנם קטן וויזואלי בלבד, אבל הוא נותן תחושה מיוחדת עבור כל נשק ומעלה קצת את הסיפוק בביצוע של דקירה מושלמת בגב.

לבסוף אנחנו מקבלים הצצה גם לבוס נוסף במשחק, Dirty Colossus, אבל כמובן שכמו כל סרטון משחקיות שהוצג לנו, השחקן נכשל ומת. ובזאת הגיע סרטון המשחקיות לסיומו, האם גם אתם מתרגשים כמונו (או לפחות כמוני)? מוזמנים לשתף בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י