הרשמה

רשמים ראשוניים נחשפו מ-Demon's Souls

סדרת ציוצים מאוד מעניינת - בדיוק בזמן להשקת הקונסולה והמשחק

המודר שהיה אחראי למוד המדהים של Bloodborne זכה לראות את המשחק לפני כולם

אנחנו נמצאים פחות מחודש (24 ימים ליתר דיוק) מיציאת קונסולת הדור הבא של סוני, ה-PS5. אחד ממשחקי ההשקה שגיימרים הכי מצפים להם על הקונסולה של סוני הוא Demon's Souls, הרימייק המצופה למשחק ה-Souls הראשון שיצא ל-PS3. בעוד שאנחנו מחכים בקוצר רוח לקראת המשחק, לאנס מקדונלד, אחד המודרים המפורסמים של המשחק ומי שהיה אחראי בין היתר למוד ה-60 פריימים לשנייה המדהים של Bloodborne זכה לקבל הצצה לאיך המשחק נראה ועובד על ה-PS5.

לפי מקדונלד המשחק נראה טוב וגם משוחק טיפה שונה ממה שראינו בטריילר המשחקיות ששוחרר לפני כמה שבועות. לפי מקדונלד, המצלמה עובדת טיפה שונה ויותר קרובה למה שההמשחק המקורי הציג: "כשאתם רצים, הדמות שלכם תהייה כמעט בדיוק במרכז והמצלמה תעשה זום אאוט קטן, פחות או יותר כמו ה-PS3". בסדרת הציוצים המלאה של מקדונלד הוא גם מדבר על כך שסוני טוענת שמודים מסוימים שהושמטו מהמשחק המקורי מגיעים למשחק (למרות שהוא לא הבין בדיוק מה הם אומרים, כנראה שנצטרך לחכות להשקה), וששמועות שרצו ב-4chan על כך שהמשחק זונח את מכניקת ה-"Soul Form\Body Form" לא נכונות והמשחק שומר על מכניקת המשחק הזו.

המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר בארה"ב, בדיוק בזמן השקת הקונסולה שם (יגיע אלינו ב-19 בנובמבר יחד עם הקונסולה). מה אתם חושבים על המילים של מקדונלד? מתכוונים לשחק במשחק בהשקה? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י