הרשמה

המשחק Demon's Souls לא יתמוך ב-RayTracing

אבל לפחות יהיו הרבה סירטונים לעזור לשחקנים!

משחק ההשקה המצופה Demon's Souls, לא יתמוך בטכנולוגיית RayTracing.

הדור הבא של הקונסולות ממש מעבר לפינה, אנחנו כבר יודעים מה יהיו היכולות של הקונסולות וחלקינו לא מסוגלים לחכות לראות אותן בפעולה. בין הטכנולוגיות שנמצאות בקונסולות החדשות ניתן למצוא כונני SSD מתקדמים במיוחד, תמיכה ברזולוציות 4k ו-8k (לפחות על הנייר), בנוסף לתמיכה בטכנולוגיית RayTracing. אבל כמו שאנחנו לומדים כעת, לא כלל המשחקים יתמכו בכלל האפשרויות החדשות שיהיו זמינות למשחקים חדשים, אחד מהם יהיה Demon's Souls.

בראיון ל-Level Up, גווין מור (Gavin Moore), מנהל הקריאטיב של המשחק, נשאל בנוגע ל-RayTracing ב-Demon's Souls והשיב: "זה כמו כל שיפור גרפי, יש לכך מחיר. אם היינו משלבים RayTracing במשחק, זה אומר שהיינו צריכים להשאיר משהו אחר מחוץ למשחק. יש לנו זמן מוגבל במהלך פיתוח משחק." עוד בנוגע לחוסר ב-RayTracing במשחק אמר: "כאשר התחלנו את הפיתוח של המשחק, לא ידענו שטכנולוגיה כזאת תהיה במשחק, אז זה לא היה בחזון המקורי. הדברים שרצינו להתרכז בהם היו הרקע והמראה של הדמויות."

לעומת המחסור של RayTracing במשחק, המשחק יכיל כ-180 סירטונים על מנת לעזור לשחקנים. כך סיפר קווין ל-Washington Post, המנהל סיפר כי המשחק יעשה שימוש בפיצ'ר חדש בקונסולת ה-Playstation 5 שנמצא בממשק המשתמש בחלון ה-Activity החדש שמאפשר לשחקנים לחלוק קטעי וידאו, זאת על מנת לעזור לשחקנים מתקשים במשחק שידוע כקשה במיוחד.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י