הרשמה

אפשר לשחק רוגבי ללא כדור? תשאלו את שחקני Animal Crossing: New Horizons

זה מה שבאמת קורה כשלשחקנים נמאס לנער עצים ולחבוט בסלעים.

תחת הגבלות המשחק, השחקנים מצאו דרך מקורית ומשעשעת לשחק במשחק כדור - ללא כדור!

ייתכן מאוד שעברתם את השלב בו היה לכם דחוף למכור את חבילת הלפת האחרונה שקניתם מדייזי מיי, אבל למען האמת שחקנים רבים עדיין לא נטשו את המשחק שהיווה אתנחתא נהדרת בתקופה שכולנו היינו סגורים בבית לחלוטין. בכל יום מוצאים השחקנים דרך נוספת לשדרג את חוויית המשחק, ליצור פעילויות משותפות ומהנות ולבנות קהילה מיוחדת המבוססת בעיקר על שיתוף. הפעם, הגיעה לאוזנינו שמועה על קבוצת חברים שמצאה דרך מקורית במיוחד לשחק רוגבי במשחק. איפה הקאטצ'? ובכן, אין כדור במשחק. או שמא דווקא יש?

בסרטון של היוטיובר Kaicho_beda ששותף בטוויטר, אחד השחקנים משמש ככדור בעוד השאר מנסים לדחוף אותו אל השער של הקבוצה היריבה. מכיוון שאין משחק רוגבי טוב ללא קריין מעולה, מי שלקח על עצמו לקריין את המשחק המותח הוא לא אחר מאשר היוטיובר עצמו. 

בימים שבהם חושבים פעמיים על כל פעילות ספורטיבית קבוצתית, אין ספק שמדובר בדרך מקורית לשחק. אז אם הזנחתם לאחרונה את ה- Villager שלכם, זה הזמן לאסוף כמה חברים ולעלות על המגרש! אבל בינינו, למה לעצור כאן כשיש עוד כל כך הרבה ענפי ספורט בעולם האמתי שאפשר לאמץ אל תוך העולם הצבעוני, המקורי והמשעשע של Animal Crossing: New Horizons?

אנחנו בכל אופן, לגמרי בקטע. ומה איתכם? הזנחתם את המשחק או שאתם עדיין מחכים לדייזי מיי בכל יום ראשון, מנערים עצים ומפתחים את האי שלכם? נשמח לשמוע!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י