הרשמה

העדכון החדש ל-Animal Crossing: New Horizons מקשה על מציאת חרקים נדירים

אבל הוא הביא איתו שיחים, אז זה מפצה, לא?

No more Tarantula island for you!

העדכון החדש למשחק סימולציית החיים, Animal Crossing: New Horizons, שוחרר לפני מספר ימים והתקבל בזרועות פתוחות והתרגשות של מעריצי הסדרה. תוספות מרכזיות מהעדכון הזה הן החזרה של Redd ויצירות האומנות שלו למשחק, אירוע ה-Earth Day שמביא יחד איתו את האפשרות לגדל שיחים ומכין את הקרקע לעוד אירועים שיגיעו במאי וביוני. שינוי מרכזי אחד שנינטנדו לא טרחה להודיע עליו קשור לאחת הדרכים הכי טובות לעשות כסף במשחק.

בעמוד הטוויטר של Ninji (עליו כבר דיווחנו לפני כמה ימים, בכתבת ה-Datamine של המשחק), עלה ציוץ מעניין שקשור לעדכון של המשחק והסיכוי למצוא חרקים מסוימים בו. לפי Ninji, לאחר העדכון הסיכוי למצוא חרקים מסוימים הפך לאחיד בכל החודשים שניתן למצוא את החרקים הללו. לדוגמא, לפני העדכון הסיכוי למצוא את החרק "Common Butterfly" היה 90 אחוז במרץ ו-54 אחוז באפריל. בעדכון 1.2.0 הסיכוי למצוא את אותו הפרפר בשני החודשים הללו הוא אחיד לשני החודשים הללו ועומד על 60 אחוזים.



בנוסף, הסיכוי למצוא חרקים נדירים ירד משמעותית בעדכון החדש, כשהסיכוי למצוא חרקים כמו טרנטולות ועקרבים (ששווים המון כסף במשחק) צנח משמעותית, כשחרקים אחרים ופחות נדירים קיבלו עלייה באחוזי הסיכוי למציאתם. כמובן, שהשיטה של יצירת "אי טרנטולות/עקרבים" עדיין תעבוד, אבל שחקנים יצטרכו לעבוד קשה יותר על מציאת אי מתאים ליצירת אי שכזה. נינטנדו ככל הנראה בחרו לעשות זאת כדי להילחם באנשים שמתעשרים בקלות יחסית במשחק על ידי יצירה של איים מהסוג שהזכרתי קודם. את הטבלה המלאה של האחוזים תוכלו למצוא בקישור הבא.

 

נהנים מעדכון יום האדמה? ספרו לנו על כך!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י