הרשמה

עדכון יוני של Animal Crossing: New Horizons שוחרר, הנה מה שהוא נותן

עונת החתונות נפתחה באופן רשמי

כרישים, חתונות, חרקים ועוד שיפורים

עדכון יוני למשחק Animal Crossing: New Horizons שוחרר אתמול, והוא כולל מספר שינויים למשחק - חלקם צפויים וחלקם מבורכים מאוד.

נתחיל בשינויים שכבר ידענו עליהם וציפינו להם: אירוע "עונת החתונות" התחיל באופן רשמי, והוא יאפשר לשחקנים לנסוע לאי המרוחק של Harvey, הכלב הצלם, כדי לעזור ולתכנן את טקס החתונה של שתי דמויות אייקוניות של המשחק, Reese ו-Cyrus. המשחק יאפשר לכם לעצב את אולם החתונה כראות עיניכם, מה שיכול להוביל לרגעים משעשעים במיוחד (אחד מהם מצורף כאן למטה).

עוד שינוי שציפינו לו הוא התוספת של חרקים חדשים לחודשי הקיץ והתוספת המשמעותית ביותר: כרישים! בנוסף לדגים עם הצל הרגיל, יוכלו להופיע גם צללים של דגים עם סנפיר, מה שאומר שהדג שתוכלו לתפוס עכשיו הוא כריש. שחקנים שהגדירו את האי שלהם להיות ממוקם בחצי הדרומי של כדה"א כבר ראו ומצאו את הכרישים, כששחקני חצי הכדור הצפוני זוכים לחפש ולמצוא עכשיו את הכרישים.

אבל התוספת הכי גדולה והכי מפתיעה היא האופציה לשלוח חפצים ורהיטים הביתה ישירות מהאי של הארווי. למי שלא מכיר, המשחק מאפשר לכם לטוס לאי רנדומלי בו תוכלו למצוא פירות חדשים ועוד משאבים לאי שלכם, כשחלק מהאיים הם איים מיוחדים כמו אי שמלא בכרישים, אי עם אבני כסף ואי עם חרקים מסוכנים. עד העדכון האחרון, כל פעם שהגעתם לאי הייתם צריכים להתכונן מראש ולפנות ציוד מהכיסים שלכם כדי שיהיה מקום לכל השלל מהאי הרנדומלי. הדבר היה אמור להיות נכון גם לאירוע "עונת החתונות" באי של הארווי, אבל נינטנדו עשתה שינוי קטן לטובת האירוע הזה לגבי איך שווילבור עובד.

עדכון יוני מוסיף לווילבור הטייס את האופציה לשלוח חפצים שאתם מקבלים באי של הארווי בזמן אירוע החתונות ישר לאחסון בבית שלכם. השירות ניתן ללא תשלום, מה שהופך אותו למצוין עבור שחקנים חדשים בלי הרבה מקום בכיסים ובלי הרבה בלז (הכסף של המשחק). בנוסף, תוכלו גם למכור לווילבור את החפצים שאתם מקבלים, כשהם יהיו שווים 80 אחוז מהמחיר הרגיל שלהם (בדומה לשירות ה-Drop Box של החנות של המשחק). לצערנו זה נראה שהתוספת הזו נכונה רק עבור האי של הארווי כדי לאפשר לשחקנים לפנות מקום בכיסים והייתי שמח לראות אותו מגיע גם לאיים רנדומליים אחרים.

מה אתם חושבים על עדכון יוני? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י