הרשמה

חברת MSI מכריזה על ה-Creator 15 - מחשב מינימליסטי וחזק

MSI מתחילים להכניס את הדור העשירי של אינטל

אל תתנו למראה שלו לבלבל אתכם

כמו כל שנה, מעט לאחר יציאתו של דור המעבדים חדש של אינטל מתחילים גם לצאת לפטופים חדשים שמנצלים את מעבדים אלו. אז לאחר השקת הדור העשירי של אינטל, MSI מכריזה היום על לפטופ חדש: ה-Creator 15, מחשב שבמבט ראשון יכול להיראות גנרי ומשעמם אך הוא טומן בחובו עוצמה רבה.

על פי כל החומר ש-MSI הוציאו עבור ה-Creator 15 נדמה שהוא מיועד לאנימטורים ועורכי וידאו אך לפי המפרט שלו הוא מסוגל לעשות עוד הרבה יותר מזה. כאמור המחשב מצוייד במעבד דור עשירי ה- i7-10875H עם 8 ליבות שיספק כעד 40% יותר ביצועים על פני הדור הקודם והוא יכול להגיע לתדר עבודה של 5.3 ג'יגהרץ. לצד המעבד יהיה כרטיס מסך מסדרת ה-RTX. ה-Creator 15 יוכל להיות מצוייד במגוון כרטיסי מסך בהתאם למפרט הנבחר אך הכרטיס החזק ביותר עבורו יהיה ה-RTX 2080 Super עם זיכרון גרפי בנפח 6 ג'יגה, לצד האפשרות לצייד את המחשב בעד 64 ג'יגה ראם.

בכל גזרת צריכת התוכן המחשב יהיה בעל מסך IPS ברזולוציית 4K ובגודל של 15.6 אינץ' (קיימים גם דגמים עם מסך מגע FHD). בכל הנוגע לסאונד ה-Creator 15 מצוייד בשני רמקולים עוצמתיים שאומרים לספק חווית שמע עוצמתית ואיכותית. המחשב גם יהיה בעל קורא טביעת אצבע, 2 חיבורי USB-C כשאחד מהם יהיה תומך Thunderbolt, שני חיבורי USB-A, קורא כרטיסי SD, יציאת HDMI 2.0 וחיבור כבל רשת. אם אתם חושבים שכל החומרה הזאת תגמור את הסוללה של המחשב מהר, MSI חשבו בדיוק על אותו הדבר והכניסו למחשב את הסוללה הכי גדולה שמותר להם בנפח של 99.9WHr (מעל 100WHr אסור להעלות את המחשב למטוסים). גם בכל הנוגע למשקל המחשב MSI עבדה קשה והוא ישקול רק כ-2.1 קילוגרמים.

המחשב קיבל עיצוב דק יחסית וחשאי כשאין לו לו אורות או מאפיינים שצורחים גיימינג לכולם. בנוסף, עוד מוקדם לדעת האם מערכת הקירור החדשה ש-MSI פיתחה תעמוד בעומס שהוטל עליה. כמו שאפשר לראות המחשב מצוייד ברכיבים חזקים מאוד ואפשר להגיד כמעט בוודאות שמלבד משימות גרפיות שונות, ה-Creator 15 יוכל לספק חווית משחק מעולה גם במשחקים התובעניים ביותר. מחירו של המחשב עוד לא פורסם אך הוא ישתנה בהתאם למפרט הנבחר.

מה אתם חושבים על המחשב החדש של MSI? ספרו לנו תגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י