הרשמה

גוגל מכריזה רשמית על מכשירי ה-Pixel ועוד שלל מוצרים חדשים

הכירו את המוצרים החדשים של גוגל

גוגל הכריזה על מכשירי ה-Pixel ועל משקפי מציאות מדומה

מכשירי ה-Pixel של גוגל הם אולי המכשירים שהודלפו הכי הרבה פעמים בחודשים האחרונים. אמש, גוגל הכריזה עליהם רשמית ועל עוד מגוון מוצרים חדשים באירוע מיוחד בסן פרנסיסקו, ארה''ב. 

Google Pixel

בגזרת המובייל, לאחר שסיפרנו לכם כמעט הכל, הגיע הזמן לפרטים הרשמיים, שלמען האמת, כמעט זהים לחלוטין. גוגל משיקה שני מכשירים חדשים: Pixel בגודל 5.0 אינץ' ברזולוציית Full HD ו-Pixel XL בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Quad HD. שני המכשירים זהים בעיצוב שלהם, ובאופן מפתיע זהים גם במפרט שלהם. המכשירים יגיעו עם המעבד החזק ביותר בשוק כיום, ה-Snapdragon 821 ביחד עם 4 ג'יגה זכרון ראם. מבחינת שטח אחסון, נוכל לבחור בין 32 ג'יגה ל-128 ג'יגה. באשר למצלמות, המצלמה הראשית תהיה ברזולוציית 12.3 מגה פיקסל והמצלמה הקדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל. המכשירים כמובן יגיעו עם חיבור USB Type C ביחד עם טעינה מהירה (15 דקות טעינה יספיקו ל-7 שעות), וכמובן חיישן ביומטרי לטביעת אצבע בגב המכשיר. מלבד גודל המסכים, הדבר השונה היחיד הוא נפח הסוללה, כאשר ה-Pixel XL יגיע עם סוללה בנפח 3450mAh וה-Pixel עם סוללה בנפח 2770mAh. המכשירים יגיעו בצבעים כחול, שחור, וכסוף/לבן. 

בצד התוכנתי, גוגל מציידת את המכשירים במערכת ההפעלה אנדרואיד נוגט בגרסא 7.1 החדשה יחד עם ממשק מותאם אישית למכשירים החדשים. התוספת המשמעותית בממשק החדש היא ה-Google Assistant - העוזרת הקולית החדשה של גוגל שתהפוך את חייכם לקלים יותר. בנוסף, גוגל מציינת שהמצלמה החדשה שלה קיבלה את הציון 89- הגבוה היותר באתר DXOMark. גוגל גם מעניקה למשתמשי ה-Pixel אחסון בלתי מוגבל של תמונות וסרטונים ברזולוציה המלאה ב-Google Photos. באשר למחיר, בארה''ב המחיר ההתחלתי של ה-Pixel יעמוד על כ-650 דולר, והמחיר ההתחלתי של ה-Pixel XL יעמוד על כ-770 דולר. המכשירים יהיו זמינים החל מסוף החודש במדינות נבחרות. 

Daydream View

גוגל הכריזה על משקפי המציאות המדומה הראשונים שלה, ה-Daydream View. מדובר במשקפי מציאות מדומה רגילים אשר יעבדו עם כל מכשיר תומך Daydream והפרט המרכזי במשקפיים הנ''ל הוא העיצוב שלהם. המשקפיים יגיעו עם עיצוב הכולל בד מיוחד אשר משמש בעיקר בתעשיית הביגוד וע''פ גוגל המטרה היא שהמשקפיים יהיו אלגנטיים ונוחים. המשקפיים יגיעו כמובן עם שלט ייעודי שאותו נוכל להסתיר בכיס מיוחד במשקפיים עצמם. משקפיי Daydream View יגיעו בחודש נובמבר עבור כ-79 דולר. 

Chromecast Ultra

גוגל חידשה גם את הסטרימר המפורסם שלה והפעם הדגם החדש תומך בתוכן HDR, Dolby Vision וכמובן 4K. מדובר באותו עיקרון כמו בעבר, הדונגל מתחבר ישירות לחיבור HDMI בטלויזיה וניתן להפעילו דרך הסמארטפון. הדונגל יכלול גם חיבור Ethernet. ה-Chromecast Ultra יושק בחודש דצמבר עבור כ-69 דולר. 

Google WiFi

גוגל הכריזה גם על ראוטר חדש שהיא ייצרה בעצמה. הרעיון כאן הוא די פשוט: המטרה היא לפזר ברחבי הבית מספר ראוטרים לטובת כיסוי רחב יותר. המערכת חכמה מספיק בכדי להחליף בין הראוטרים בהתאם למיקום שלכם, וניתן לשלוט בראוטר באמצעות אפליקציה ייעודית. פיצ'ר מעניין נוסף הוא האפשרות לכבות למישהו מסויים בבית את האינטרנט באמצעות לחיצה על כפתור Pause. ראוטר אחד יעלה כ-129 דולר כאשר חבילה של שלושה יעלו כ-299 דולר והם יושקו בחודש דצמבר.

Google Home

גוגל הכריזה על עוזרת ביתית חכמה בשם Google Home. מדובר במכשיר מיוחד שיפעל ע''פ ההוראות שתיתנו לו באמצעות הקול שלכם, בדיוק כמו Google Assistant. מדובר במתחרה ישיר ל-Echo המוצלח של חברת אמאזון. המכשיר יעלה כ-129 דולר כאשר שלושה כאלה יעלו כ-299 דולר והוא יושק בחודש נובמבר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:39 06.10.2016 | ניר ניר (אורח)

    השאלה האמיתית היא כמה ירמו אותנו בארץ על זה?

  2. 2

       | פורסם ע"י