הרשמה

משחקי המובייל מההשקות האחרונות

יעקב חוזר עם המלצות למשחקים לסמארטפונים

בין המשחקים תוכלו למצוא את גרסת ה-iOS של CIVILIZATION VI

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Cytus II ל-iOS

Cytus II הוא משחק קצב שלא מחדש הרבה מקודמו וזה דווקא דבר מצוין. עלילת המשחק מספרת על עולם שלמעשה חי את תרבות הפנאי שלו במערכת ווירטואלית מקוונת. הדיג'יי הפופולרי ביותר AEsir מודיע על כוונתו לחשוף את זהותו במופע יחיד במינו, אשר ישבור את שיא המחוברים בו זמנית למערכת הווירטואלית. כשעה לפני תחילת המופע הכל משתבש ואנו נחלצים לעזרה. המשחק אומנם מתחיל בשלבים שדי קל לעמוד בקצב הופעת התווים ולחיצה עליהם, אך עד מהרה רמת הקושי עולה בצורה די חדה. המשחק מכיל כ-50 שלבים. Cytus II הוא משחק מצוין שלא מחדש הרבה אבל עושה עבודה טובה ומעניק לנו חוויה קצבית ומגניבה במעטפת מדע בדיוני. מומלץ לחובבי הז'אנר ומעריצי Cytus הראשון.

מחיר: 6.90 ₪

להורדה דרך App Store

World of Warships לאנדרואיד ול-iOS

World of Warships הוא משחק לחימה ימית מרובה משתתפים. אנו חוזרים לימיי מלחמת עולם השנייה, כקפטן על אחת הספינות של צבאות הברית - בריטניה, ארצות הברית וברית המועצות. במשחק נוכל לבחור על איזו ספינה נרצה לפקד - אוניות סיור, משחטות או נושאת מטוסים. המשחק הוא ערבוב של אקשן ואסטרטגיה בקרב של שבע מול שבע. World of Warships הוא משחק מצוין שכל חובב World of Tanks Blitz חייב לעצמו. מומלץ בחום לחובבי הז'אנר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה).

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Rusty Lake Paradise לאנדרואיד ול-iOS

Rusty Lake Paradise הוא הרפתקת הצבע והקלק (Click&Point). המספרת על מעלליו של ג'יקוב (Jakob) במסעו ברחבי האי פארדייס (Paradise) מוכה המגפות. לאורך המשחק נגלה פרטים על מותה המסתורי של אמו וכן נגלה סודות על משפחתו - משפחת אילנדר (Eilander). על מנת להציל את האי מעשרת המגפות הנוראות, עלינו לבצע עשרה טקסים משונים שאת פרטיהם נגלה ל ידי איסוף רמזים ופתרון חידות ברחבי האי. משחק מיוחד, מעט מלנכולי, מעט מצחיק ובעיקר מהנה. מומלץ לחובבי הרפתקאות הצבע והקלק.

מחיר: 12.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

CIVILIZATION VI ל-iOS

CIVILIZATION VI הוא משחק אסטרטגיה לפי תורות היסטורי. נתחיל בהבהרה המשחק הוא לא באמת חינמי, הוא מציע לנו 60 תורים בחינם - לא מעט אך לא מספיק כדי לסיימו, לאחר מכן נתבקש לקנות את המשחק המלא כ-209.90 ₪. מטרתנו במשחק היא להקים אימפריה. המתחילה את דרכה כחברה פרימיטיבית חסרת הגנה. ועד לאימפריה אימתנית חזקה וכזו שתשרוד כל מלחמה, מגפה או כל אסון נוראי אחר. כמעט כל מערכות המשחק עברו לגרסת מובייל זו, מה שמייחד אותה מכל הסבה של משחקי אסטרטגיה מהמחשב האישי. השליטה עברה התאמה מאוד טובה למסך מגע. כרגע המשחק מיועד ל- iPad בלבד אך המפתחים מבטיחים כי CIVILIZATION VI יגיע במהלך השנה הקרובה גם לטאבלטים עם אנדרואיד. מומלץ מאוד למעריצי סדרת המשחקים ולשחקנים חדשים כאחד למרות המחיר הגבוה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה).

להורדה דרך App Store

זהו, זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:46 31.01.2018 | Snafels Snafels

    מה עם Rules of Survival? בין משחקי המוטפלייר הטובים שיש למובייל להציע. בהשראת PUBG

  2. 2

    18:30 01.02.2018 | יעקב ורך יעקב ורך

    תודה על ההמלצה Snafels, בהחלט אבדוק את Rules of Survival.

  3. 3

       | פורסם ע"י