הרשמה

משחקים חדשים לספריית משחקי המובייל שלכם

יעקב חוזר גם הפעם עם המלצות חמות למשחקים לספריית המשחקים שלכם

גלו מה השתבש בעולם במשחק הפלטפורמה INSIDE. המשחק יאפשר לכם לשלוט בבני אדם שעברו שטיפת מוח

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Double Dragon IV לאנדרואיד ול-iOS

Double Dragon IV הוא משחק Beat-em-Up קלאסי ולטעמי המוצלח בסדרה. אנו חוזרים לגיבורי הסדרה בילי וג'ימי (Billy & Jimmy) אשר הביסו את הלוחמים השחורים (Black Warriors) בהרפתקתם הקודמת. הם יוצאים למסע ניצחון ברחבי העולם במטרה להפיץ את תורת הלחימה אשר המציאו ה-"Sou-Setsu-Ken". אך התוכנית משתבשת מריאן (Marian) נחטפת על ידי כנופיית פשע חדשה בשם "עריקים" (Renegades). החבר'ה לא מאבדים זמן ומיד יוצאים למבצע ההצלה. Double Dragon IV לניידים מקבל מערכת שליטה נוחה מאוד ומותאמת היטב למסכי המגע. הגרפיקה והסאונד נשארים זהים למשחק המקורי. מומלץ לחובבי הז'אנר ולמעריצי הסדרה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Life is Strange ל-iOS

Life is Strange הוא הרפתקה המספרת על עליותיה של מקס קולפילד (Max Caulfield), נערה חובבת צילום החווה חזיונות על אסון המתקרב ובא לעיירתה הקטנה. בנוסף מקס מגלה שיש לה כוחות להחזיר את הזמן לאחור. זה הוא משחק המורכב מחמישה פרקים המספרים על חייה של מקס והסובבים אותה. בכל אחד מהפרקים אנו עומדים בפני דילמות שונות, את השלכות הבחירות שלנו על המשחק אנו נראה מפרק לפרק. ראוי לציין את השחקנים המדובבים את הדמיות, העושים עבודה נפלאה ומעניקים נפח מציאותי למשחק. דבר נוסף חשוב לציון שזה הוא הפרק הראשון בלבד' פרקים 2 ו-3 ניתנים לקניה cתוך האפליקציה, פרקים 4 ו-5 ישוחררו במהלך 2018 וכן ההשקה לאנדרואיד. Life is Strange הוא משחק מעניין, מהנה מאוד, מאפשר משחק חוזר ומומלץ בחום לכולם.

מחיר: 10.90 ₪

להורדה דרך App Store

Bridge Constructor Portal לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Bridge Constructor Portal אנו נכנסים לנעליו של מהנדס גשרים חדש במעבדה יוצאת דופן. כלומר עלינו לבנות גשרים, פלטפורמות, רמפות ומגוון כבישים ודרכים על מנת לאפשר את מעברם הבטוח של הנסיינים שלנו. בנוסף המשחק מכיל רובד מיוחד של המשחק Portal בו אנו יכולים לפתוח צוהר כניסה וצוהר יציאה כמעט על פני כל משטח. דבר שמביא ריענון מגניב למשחק הקונסטרוקציה המצוין הזה. Bridge Constructor Portal מכיל 60 שלבים שונים, המלאים בחידות הגיון שלא נכנעות לחוקי הפיזיקה הקונבנציונליים ואינספור שעות של גירוד ראש בשאלה של "איך אני בונה את זה?". מומלץ לחובבי הז'אנר והמשחק Portal.

מחיר: 17.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

INSIDE ל-iOS

INSIDE הוא משחק פלטפורמה עם חידות הגיון סביבתיות קודר ואפל במיוחד. במשחק אנו מוצאים ילד אשר נמשך לתוך מרכזו של פרויקט מסתורי. במהלך המשחק נברח ונתחבא משומרים, כלבים ורובוטים. נשלוט על בני אדם שעברו שטיפת מוח, המתנהגים כמו זומבים וכמובן ננסה להבין מה קרה לעולם, לאנשים החיים בו ומה השתבש בדרך. משחק מצוין שזכה להמון שבחים, מומלץ מאוד לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

זהו, זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י