הרשמה

סמסונג בודקת האם ה-Note 7 המתוקן עדיין מסוכן

ה-Note 7 של סמסונג ממשיך לעשות צרות

רשות התעופה הפדרלית והנציבות האמריקאית לבטיחות הצרכן בודקות האם ה-Note 7 המתוקן התלקח שוב

לאחר שבשבועות האחרונים סמסונג החלה לשלוח למשתמשיה גרסאות חדשות ומתוקנות של המכשיר המדובר שלה, ידיעה מדאיגה מארצות הברית שוב מעמידה את הענקית הקוריאנית בפני בעיה. 

ע''פ עיתון Bloomberg, רשות התעופה הפדרלית והנציבות האמריקאית לבטיחות הצרכן חוקרות את המקרה שאירע ביום רביעי בטיסת חברת Southwest כאשר מכשיר Note 7 התלקח והחל להעלות עשן - דבר אשר הוביל לפינויו המיידי של המטוס טרם ההמראה. במידה ותוצאות החקירה יצביעו על כך שה-Note 7 שהתלקח הוא אכן הגרסה המתוקנת של המכשיר, סמסונג תיאלץ שוב לזמן את כל בעלי ה-Note 7 בעולם לתיקון מחודש, דבר אשר עלול לחרוץ סופית את התדמית של ה-Note 7. 

הנציבות האמריקאית לבטיחות הצרכן פרסמה הודעה בה נאמר: "אנו עובדים במהירות על מנת לסיים את חקירת המקרה הנ''ל", וגם סמסונג שחררה הצהרה בה נאמר שהיא עובדת ביחד עם הנציבות האמריקאית לבטיחות הצרכן על מנת למצוא מה גרם להתלקחות, ובמידה ותימצא בעיה במכשיר, היא תידאג לעבוד ביחד עם הנציבות בכדי לטפל בבעיה.

בינתיים, נראה שכל חברות הסלולר האמריקאיות מציעות לבעלי ה-Note 7 להחליף את המכשיר למכשיר אחר.

מה דעתכם? האם אתם עדיין סומכים על סמסונג? 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:04 09.10.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    לא סומך על סמסונג אחרי שהתקלקלה לי הסוללה בטלפון סמסונג גלקסי אס 2 ואז נכבה לי אוטומטית המכשיר וגם שהייתי מטעין אותו בלילה הוא נשאר על אפס אחוז

  2. 2

       | פורסם ע"י