הרשמה

פייסבוק עובדת על חיקוי של Snapchat עבור Messenger

פייסבוק ממשיכה להעתיק מ-Snapchat

Messenger Day זמין כרגע רק בפולין לצורך בדיקות

לפייסבוק יש עבר ממש לא מחמיא של ניסיונות להעתיק את הנוסחא של Snapchat לתוך אחת מהאפליקציות שלה. הדבר הצליח בסופו של דבר כאשר פייסבוק רכשה את אינסטגרם ולאחר מכן שילבה בו את הפיצ'ר המפורסם ביותר של Snapchat, ה-Stories. 

כעת, אתר TechCrunch מדווח שפייסבוק לא מפסיקה את הניסיונות שלה להרוס את Snapchat והחברה עובדת כעת על פיצ'ר מיוחד באפליקציית ה-Messenger שייקרא Messenger Day. מדובר בהעתק מדויק של סנאפצ'אט, תוכלו לשתף תמונות וסרטונים ביחד עם פילטרים מיוחדים שייעלמו תוך 24 שעות. כרגע הפיצ'ר הנ''ל זמין רק בפולין - מדינה שלא הרבה משתמשים בה בסנאפצ'אט. אם אתם מופתעים מהסיבה שפייסבוק בחרה לשלב פיצ'ר חשוב כזה דווקא באפליקציית המסרים שלה, הדובר שלה אומר ש"אנחנו יודעים שאנשים באים ל-Messenger בשביל לשתף את חוויות היום עם חבריהם. בפולין אנחנו עורכים ניסיון של דרך חדשה עבור אנשים לשתף את החוויות שלהם, נכון לעכשיו אנו לא נרחיב בנוגע לזה." 

אם תהיתם כיצד Messenger Day יעבוד, ובכן בדיוק כמו אינסטגרם ו-Snapchat - כל הסיפורים של החברים שלכם יופיעו בחלק העליון של האפליקציה, ואתם תוכלו כמובן לקשקש ולהוסיף טקסט מעוצב לתמונות שלכם. במידה ו-Messenger Day אכן יצליח בפולין, סביר מאוד להניח שנראה אותו מגיע גם אלינו. 

מה דעתכם על הניסיונות החוזרים של פייסבוק להעתיק את הנוסחא של סנאפצ'אט? 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י