הרשמה

מסתמן: האייפון 8 יוכרז רשמית בעוד שבועיים

אפל צפויה לחשוף את שלושת האייפונים החדשים ב-12 לספטמבר

האירוע יתקיים ככל הנראה בקמפוס העתידני והחדש של אפל בקופרטינו

כמידי חודש ספטמבר בכל שנה, חברת אפל עורכת את האירוע השנתי שלה שבו היא מציגה את מכשיר האייפון החדש שלה. בגלל העובדה שאנחנו כבר בסוף חודש אוגוסט, מתחילות לצוץ שמועות שמדברות על התאריך האפשרי שבו אפל תקיים את האירוע הקרוב. כפי שזה נראה כרגע, האירוע הקרוב של אפל יתקיים ב-12 לספטמבר, וכמובן כוכב האירוע עומד להיות האייפון 8, ביחד עם עוד 2 מכשירי אייפון נוספים ככל הנראה.

הדיווח הנ"ל מגיע מה-Wall Street Journal, למרות שאפל טרם הכריזה על התאריך באופן רשמי. על פי אותו מקור, יכול להיות שזה יהיה אירוע האייפון הראשון שיתקיים במשרד ה-Mothership החדש והעתידני של אפל בקופרטינו, קליפורניה.

באשר לחידושים שהאייפון 8 יביא עימו, נוכל לצפות לעיצוב נטול שוליים חדש לגמרי ללא כפתור בית פיזי ועם טכנולוגיית סריקת פנים חדשה מבוססת אינפרא אדום. לפרטים המלאים אודות החידושים של האייפון 8 תוכלו לעבור לכתבה המפורטת שהכנו.

בנוסף לאייפון 8, אפל צפויה להמשיך את ליין האייפון 7 שלה עם מכשירי ה-S כפי שעשתה בסדרות קודמות. המכשירים הללו יגיעו עם עיצוב זהה אך עם שיפורים מעטים בחומרה.

גם תחום הגיימינג צפוי לקבל דגש, במיוחד בגלל טכנולוגיית ARKit שמתעסקת במשחקי מציאות רבודה ב-iOS וכמובן התמיכה ההולכת וגוברת של אפל במנועי משחק שונים על פני מחשבי ה-Mac שלה. לכן, זה לא מן הנמנע שאפל תקדיש זמן לא קטן עבור תחום הגיימינג באירוע שלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י