הרשמה

מכשירי ה-Pixel של גוגל בהשוואת גודל למכשירי אנדרואיד אחרים

איפה עומדים מכשירי ה-Pixel בהשוואה למכשירי הדגל האחרים?

האתרים Android Central ו-Phandroid ערכו השוואה בין מכשירי ה-Pixel למכשירי דגל אחרים

מכשירי ה-Pixel החדשים של גוגל יוכרזו רשמית בשבוע הבא, ובימים האחרונים הופצו לראשונה תמונות המציגות את המכשירים החדשים במלוא הדרם. כעת, אפשר לראות כיצד המכשירים החדשים של גוגל נראים ליד מכשירי הדגל של החברות השונות.

כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, גוגל צפויה להשיק שני מכשירים: ה-Pixel יגיע עם מסך בגודל 5.0 אינץ' ברזולוציית Full HD וה-Pixel XL יגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית Quad HD. אלו ההבדלים העיקריים בין המכשירים כאשר שאר המפרט נותר זהה. כמובן שלא ניתן לדעת בוודאות מהו גודל המכשיר כאשר נתון לנו רק גודל המסך, לכן אתר Android Central לקח על עצמו את האחריות להציג לנו את המכשירים החדשים לצד מכשירי הדגל של חברות כמו סמסונג, LG, HTC ואפילו מכשירי הנקסוס. 

בתמונה הבאה ניתן לראות את ה-Pixel וה-Pixel XL לצד מכשירי הנקסוס של השנה שעברה, ה-Nexus 6P וה-Nexus 5X. ניתן לראות שה-Pixel הוא הקטן בחבורה כאשר ה-Pixel XL הוא קצת יותר קטן מה-6P וקצת יותר גבוה מה-5X, בדיוק האזור המושלם לפי מספר משתמשים שהתלוננו על הגודל של ה-6P. 

גם אתר Phandroid עשה דבר דומה אך הפעם הוא השווה את מכשירי ה-Pixel לעוד מכשירים בשוק כמו ה-Galaxy S7, ה-LG V20 וה-HTC 10. 

מכשירי ה-Pixel יוכרזו רשמית ב-4 לאוקטובר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י