הרשמה

Nvidia מכריזה: כרטיסי Pascal במחשבים ניידים

Pascal במלוא הכח גם במחשבים ניידים

Nvidia לא עושה ויתורים ולא מתפשרת על ביצועים

לפני קצת יותר מחודשיים סיפרנו לכם שיכול להיות ש-Nvidia אינה מתכננת להשיק כרטיסי מסך מיוחדים למחשבים ניידים (סדרת M), אך אף גורם ב-Nvidia לא אישר או שלל את המידע, והיום בלילה כחלק מתערוכת Gamescom חשפה יצרנית כרטיסי המסך את המחשבים הראשונים שיהיו בעלי כרטיס Pascal.

זה היה די ברור שמתישהו נראה את ארכיטקטורת Pascal מוצאת את דרכה לעבר המחשבים הניידים. לכל דור כרטיסי מסך ש-Nvidia השיקה למחשבים השולחניים יצאו גם כרטיסי מסך ניידים. בשנה שעברה באוקטובר הכריזה Nvidia על פריצת דרך בתוחם כרטיסי המסך הניידים כשהיא חשפה כרטיס מסך GTX 980 למחשבים ניידים עם ביצועים שווים למקבילו השולחני. לכן זה היה די ברור שגם השנה נקבל כרטיס מסך שולחני במחשב ניידים, ובזכות צריכת החשמל הנמוכה יותר של Pascal על פני Maxwell (כרטיס ה-GTX 980) זה היה נראה פשוט יותר מבשנה שעברה.

בדור הקודם Nvidia לקחה רק כרטיס אחד ושילבה אותו במחשבים ניידים, אך הפעם היא לוקחת את כרטיסי ה-1060, 1070, וה-1080 ומכניסה אותם למחשבים ניידים. כרטיסי Pascal הם קפיצת מדרגה גדולה על פני הדור הקודם כשכרטיס ה-GTX 1080 יכול לספק ביצועי גיימינג ב-4K ללא בעיה. מלבד כח העיבוד הגרפי שנוסף למחשבים ניידים שיתנו ביצועי גיימינג טובים בהרבה יותר השתפרו גם יכולות ה-VR של המחשבים כאשר בעבר מחשבים ניידים התקשו בהפעלת משקפי VR ופיספסו פריימים בגלל חוסר כח העיבוד הגרפי אך זאת לא תיהיה הבעיה יותר.

המחשבים הראשונים עם כרטיסי Pascal בתוכם יגיעו בזמן הקרוב מיצרניות נבחרות כמו ASUS, MSI, Razer ו-Evga.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י