הרשמה

מסכי AGON של AOC מגיעים לארץ

משפחת מסכי AGON עושה עליה ארצה

סדרת המסכים החדשה של AOC מגיעה לארץ בקרוב

ביום חמישי AOC הכריזה על מסך חדש מתוצרתה שיושק בארץ. המסך ישתייך לסדרת מסכי הפרימיום AGON שהושקה מוקדם יותר השנה. סדרת מסכי AGON מכוונת לשוק המשחקים התחרותי יותר דוגמאת Counter-Strike Global Offensive ולהילחם ראש בראש מול החברות המובילות בתחום.

מסך ה-AGON החדש שיגיע לארץ (AG271QX) יהיה בעל רזולוציית QHD 2560X1440. אנחנו יכולים לראות ש-AOC מכוונת את המסך החדש לשוק התחרותי בזכות קצב ריענון של 144Hrz וזמן התגובה של 1ms. זמן התגובה המהיר אינו בא ללא מגרעות שבאות לידי ביטוי בפאנל TN של המסך. פנאל TN אמנם יותר מהיר מפנאלים אחרים ולכן למסך יש זמן תגובה נמוך של 1ms אבל בתמורה לכך צריך להתפשר על זויות צפיה מצומצמות יותר ממסכים בעלי פנאלים כדוגמא IPS ועל איכות הצבעים. סביר להניח שעם ההיסטוריה של AOC במסכים, למסך החדש יהיו את הצבעים הטובים ביותר שאפשר להפיק בפנאל TN, אך לא הצבעים הטובים ביותר שנראו עד כה.

AOC דאגה לשלב במסך פיצ'רים לגיימרים כמו: Flicker Free שמיועדת למנוע הבהובים, טכנולוגיית Shadow Control המאפשרת להגדיל את הניגודיות כדי לעזור לראות פרטים רבים יותר באיזורים חשוכים וטכנולוגיית Adaptive Sync למניעת קרעים בתמונה. על רגל המסך ישנו סרגל ומד-זוית שיוכלו לעזור לשחקן להתאים את המסך לגובה ולזוית הרצוי עליו ולדעת מה הם בדיוק. על מסך יש גם זרוע קטנה ומתקפלת שמיועדת לתלות עליה אוזניות ובנוסף שני חיבורי USB וחיבורי אודיו יעודיים.

AG271QX יהיה זמין לרכישה בארץ כבר בסוף אוגוסט עם תג מחיר גבוה של 4,000 שקלים.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י