הרשמה

בדקנו את מטען ה-Power Pack למכשירי מובייל

האם הוא עומד בהבטחות ומספק את האנרגיה שהסמארטפון או הטאבלט שלכם צריך?

בדקנו את המטען הנייד Power Pack של חברת APC, שמבטיח להטעין את הסמאטרפון שלכם פעמיים לפני שנגמר לו הכוח. האם זה המטען שיציל אתכם מסוללה נמוכה?

בשנתיים האחרונות, בעלי סמארטפון שהתקדמו למכשירים גדולים יותר (עם מסך של 5" ומעלה) גילו פתאום שזמן הסוללה שלהם הצטמק לשעות ספורות בלבד - אולי 24 שעות במקרה הטוב ללא שימוש באפליקציות ומשחקים. אם לפני כמה שנים טובות יכלנו להטעין את הטלפון אחת לכמה ימים - היום אנחנו לא זזים מהבית בלי שיש לנו כבל הטענה למקרה שניתקע בלי סוללה, והרבה מאיתנו כבר למדו לקחת איתם מטען נייד שנותן עוד זמן סוללה בלי שתצטרכו למצוא שקע חשמל. היום תוכלו למצוא מגוון רחב של מטענים ניידים שנעים מעשרות שקלים עד אלפים, אבל אם כל מה שהמטען מסוגל לעשות זה להוסיף לכם 20% לסוללה - הוא לא שווה הרבה, נכון?

בדיוק בגלל זה ביקשנו לבדוק בעצמנו את מטען ה-Power Pack של חברת APC. המטען מגיע בשני דגמים: ה-M5 מגיע בגודל קומפקטי (108mm x 65mm x 15mm) ובמשקל של 142 גרם בלבד, ומבטיח לטעון את הסמארטפון שלכם במלואו פעמיים לפני שתיגמר לו הסוללה. ה-M10 הוא קצת גדול יותר (147mm x 89mm x 14mm) עם משקל נוח של 234 גרם, ומבטיח לטעון את הסמארטפון שלכם 4 פעמים. שני הדגמים מגיעים עם כמה פיצ'רים שלא תמצאו בהרבה מטענים אחרים: שני שקעי טעינה שיכולים להטעין בו זמנית (אחד המיועד לסמארטפונים ואחד המיועד לטאבלטים), נורות חיווי שאומרות לכם מה מצב הסוללה של המטען והכי חשוב - פיצ'ר "טעינה יעילה" שמכבה את המטען ברגע שהמכשיר שלכם טעון במלואו ומונע בזבוז אנרגיה.

APC ישראל הסכימו לשלוח לי את דגם ה-M5 לבדיקה, והממצאים היו חיוביים לרוב. בואו נתחיל עם החדשות הטובות: בניגוד למטענים ניידים אחרים, ה-Power Pack מטעין באותה מהירות של שקע חשמל ולא במהירות של כבל USB המחובר למחשב. ה-Nexus 5 שנבדק הגיע לטעינה מלאה לאחר כשעתיים וחצי, אותו הזמן שלוקח בחיבור ישיר לחשמל ולא דקה פחות. בחיבור למחשב, זה לוקח כפול מהזמן הזה. ה-Galaxy S6 שבדקתי לא איחר בהרבה והוטען תוך 3 שעות בדומה לחיבור ישיר לחשמל. עוד בעיה שנתקלתי בה עם מטענים ניידים אחרים זה פריקה מהירה מדי של אנרגיה. זה אומר שלאחר הטענה מלאה של המטען הנייד, יש לכם בערך 48 שעות להשתמש בו לפני שהוא מתחיל לאבד מהאפקטיביות. עם ה-Power Pack זה לא קרה, והמכשיר נשאר על 4 פסים של סוללה גם אחרי שבוע של חוסר שימוש. עבורי, כל הרעיון של מטען נייד זה שהוא נמצא שם - בתיק, בכיס או במגירה - עד הרגע שבו אני צריך אותו. כשאני שם את ה-Power Pack בתיק, אני יודע שיש לי לפחות שבוע של שקט ומספיק אנרגיה לשעת חירום (ובתור גיימרים אתם יודעים טוב מאוד שגם סשן של Hearthstone או Mortal Kombat באוטובוס זה סוג של שעת חירום).

ועכשיו לחדשות הפחות טובות: בשום מצב לא הצלחתי להטעין שני סמארטפונים במלואם בעזרת ה-M5. עם ה-Galaxy S6 הוא הטעין כ-130% סוללה, ועם ה-Nexus 5 הוא הטעין כ-150%. בשני המקרים האלה, הטלפונים היו כבויים ולא בשימוש כדי למקסם את הטעינה ולחסוך כמה שיותר אנרגיה. בעת שימוש אינטנסיבי של אינטרנט, אפליקציות ומשחקים, המטען יוכל להביא סמאטרפון ממצב של 0% לטעינה מלאה של הסוללה תוך כ-4 שעות אך זה יעלה לכם ב-100% מסוללת המטען. מטען ה-M5 מבטיח להטעין שני סמאטרפונים או חצי טאבלט, ובגזרת הטאבלט הוא דווקא קלע בול והטעין כ-50% על שני טאבלטים שבדקתי. את ה-M10 לא בדקתי ואיני יכול להעיד אם הוא עומד בהבטחה למלא 4 סמארטפונים.

 בשורה התחתונה, מטעני ה-Power Pack (ובייחוד דגם ה-M5 הקומפקטי יותר) מהווים מבחינתי את השילוב הנכון בין גודל, מחיר וביצועים. בעבור מטען נייד שעולה קצת יותר מ-150 ש"ח, אתם מקבלים תמורה לא רעה בכלל וכ-150% יותר זמן סוללה עם סמארטפון ממוצע בגודל של 5"-5.5". לא משנה אם שכחתם להטעין את הטלפון לפני יציאה מהבית או שסתם בא לכם להעביר נסיעת אוטובוס עם איזה משחק טוב, מטעני ה-Power Pack יעשו את העבודה. את המכשירים ניתן לרכוש דרך one23it CMS ואצל המשווקים המורשים במחיר של כ-220 ש"ח עבור ה-M10 ובמחיר של כ-155 ש"ח עבור ה-M5.

*תודה ל-APC ישראל ששלחו לנו את המטען לבדיקה!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י