הרשמה

מה אפל מתכננת עבורינו בכנס WWDC 2015?

כל השמועות וההערכות לקראת הכנס היום בערב

לקראת הכנס בו אפל תכריז על החידושים האחרונים שלה, הנה כל מה שאנחנו מצפים לראות שם. האירוע יתקיים היום (8.6) בשעה 20:00 שעון ישראל

כמידי שנה, אפל תערוך הערב את כנס WWDC 2015 שבו צפויה החברה להציג את החידושים שלה לשלל השירותים והמוצרים החל מהשעון החכם, מערכות ההפעלה ועד לחשיפה אפשרית של מכשירים חדשים - למרות שזהו דבר נדיר יחסית בכנס המדובר. כדי שתדעו ממה כדאי ופחות כדאי להתרגש, הנה כמה דברים שצפויים להיחשף היום:

הצצה ראשונה ל-iOS 9

אפל אמנם לא מתכננת להשיק את ה-iOS 9 לפחות עד הסתיו, אבל היום היא ככל הנראה תחשוף פיסות מידע ראשונות על מערכת ההפעלה החדשה. ע''פ דיווחים, הגרסא החדשה תתרכז הפעם אך ורק בפיצ'רים חדשים ותיקוני באגים, מה שאומר שאנחנו לא הולכים לראות שינויי עיצוב משמעותיים כמו שראינו ב-iOS 7. ע''פ הערכות, השינוי הראשון שנראה במערכת ההפעלה החדשה הוא השימוש בפונט סאן פרנסיסקו מהשעון החכם של אפל, שצפוי להפוך לפונט הסטנדרטי במכשירי האייפון והאייפד בתקופה הקרובה, וזהו כנראה השינוי הוויזואלי המשמעותי ביותר שיגיע ב-iOS 9. באשר לפיצ'רים, אפל ככל הנראה תביא את פיצ'ר ה-Force Touch שהגיע לראשונה ב-Apple Watch, למכשירי האייפון. פיצ'ר זה יאפשר לנו לבצע פעולות שונות בהתאם לעוצמת הנגיעה שלנו במסך. 

הפיצ'ר שצפוי לגנוב את ההצגה היום הוא ה-Proactive. ע''פ אתר 9to5Mac, הפיצ'ר החדש יחליף את שירות החיפוש Spotlight והוא יהיה קבוע בעמוד הכי שמאלי במסך הבית שלכם (בדומה ל-Google Now במכשירי האנדרואיד). Proactive צפוי לספק לנו מידע אודות האפליקציות שלנו, אנשי הקשר והמפות בנסיון להעביר את המידע הנכון בזמן הנכון. 

בנוסף, אפל מתכננת לעדכן את שירות המפות הכושל שלה על מנת שיתחרה בשירותי מפות אחרים כמו של גוגל.

עדכונים למחשבי ה-Mac

לא חשבתם שאפל הולכת להשאיר את סדרת המחשבים המצליחה שלה מאחור נכון? אז דבר אחד כמעט בטוח, היום אנחנו נחזה בגרסא החדשה של מערכת ההפעלה (OS X (10.11. בדומה לחידושים המינוריים ב-iOS 9, אפל מעדיפה לבצע שינויים קטנים ובעיקר שיפור תכונות בשולחן העבודה מאשר להסתכן עם שינויים מרחיקי לכת. שלא תחשבו שהעדכון יגיע ללא חידושים כמו מרכז בקרה כמו ב-iOS, יחד עם גישה מהירה להגדרות בהחלקה שמאלה במשטח העכבר. כל זה יגיע יחד עם עדכוני אבטחה שימנעו חיטוט בקבצים רגישים גם עם הרשאות מנהל. באשר לחומרה, אפל לא נוהגת לחשוף מכשירים ב-WWDC אבל בהחלט כדאי לא לפסול תרחיש שכזה, בייחוד לאור העובדה שכבר תקופה ארוכה רצות שמועות על כך שאפל עובדת על מכשיר אייפד גדול מימדים (ככל הנראה 12 אינץ'). אנחנו מאוד נשמח לראות אותו הערב.

שירות המוזיקה החדש של אפל

לאחר שרכשה את חברת Beats בסכום אסטרונומי של כ-3 מיליארד דולר, אפל מתכננת לבצע את המהלך הראשון שלה בתחום המוזיקה והוא שחרור שירות אשר יתחרה ב-Spotify תמורת כ-10 דולר לחודש. השירות החדש יהיה מעין שילוב של Beats Music ואפליקציית ה-Music של אפל, מה שאומר שנוכל להקשיב לכל שיר שנרצה בהתאם למצב הרוח שלנו.

ואחרון חביב, השעון החכם

תאהבו או תשנאו אותו, אפשר להגיד די בבירור שמאז שאפל נחשפה לשוק השעונים החכמים - הקטגוריה הפכה לדבר פופולרי של ממש. נכון לעכשיו, ה-Apple Watch לא יכול לעשות הרבה אלא אם כן הוא מחובר באופן אלחוטי לאייפון, אבל כפי הנראה אפל הולכת לחשוף כלי פיתוח שיאפשרו למפתחים לפתח יישומים עבור השעון בלבד. זה אומר שבקרוב נקבל ערימות של אפליקציות שינצלו באופן ישיר את השעון החכם ולא ירוצו על האייפון וכך יקצרו את חיי הסוללה במכשיר. הדבר כמובן ישפיע על הסוללה של השעון החכם, שגם ככה לא מפורסמת בסיבולת שלה, וכנראה אפל תצטרך למצוא פתרון גם לזה. 

כנס WWDC יחל היום בשעה 20:00 שעון ישראל ותוכלו לצפות בו באתר הרשמי של אפל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י