הרשמה

הצצה ראשונה למהדורת איירון מן של ה-Galaxy S6 Edge

מה מסתתר בתוך הקופסא?

כמה תהיו מוכנים לשלם על מהדורה מיוחדת של ה-Galaxy S6 Edge בכיכובו של איירון מן?

ה-Galaxy S6 Edge הוא ללא ספק אחד המכשירים שעוררו הכי הרבה באזז בתקופה האחרונה. המכשיר החדש מבית סמסונג מציג עיצוב שונה לגמרי מהמתחרות וזה מתבטא בצידי המכשיר שכעת קעורים ומשפרים משמעותית את חווית השימוש בסמארטפון.

לפני קצת פחות משבועיים, ענקית הקומיקס Marvel וסמסונג חברו יחד על מנת לייצר ולעצב את אחד המכשירים היפים ביותר שיוצרו אי פעם. הרעיון עצמו נולד זמן קצר לאחר הכרזתו של ה-S6 Edge, כאשר מעצב קוריאני פרסם את הקונספט שלו ל-Galaxy S6 Edge במהדורת הנוקמים. הקונספט מציג את המכשיר בצבעים שונים בהתאם לדמויות בסרטי הנוקמים לדוגמא: איירון מן בצבעים אדום וזהב, קפטן אמריקה בצבעים כחול ואדום וכו'.

אמש, סמסונג צייצה בחשבון הטוויטר שלה טיזר ראשון למהדורת האיירון מן של המכשיר. הטיזר הציג את הקופסא של המכשיר, מהודרת בצבע זהב ואדום. ההכרזה הרשמית של סמסונג הגיעה בזמן הקרנת הלהיט החדש של מארוול - הנוקמים: עידן אולטרון, כאשר הנהלת החברה הודיעה לעיתונות הקוריאנית שהמכשיר במהדורת איירון מן יושק בקרוב.

"סמסונג מתכוננת להשיק את מהדורת האיירון מן של ה-Galaxy S6 Edge, אשר יהיה בצבע אדום", כך אמר לי יאנג הי (Lee Young hee), סגן הנשיא הבכיר בסמסונג לעיתונאים.

מהדורת האיירון מן של ה-Galaxy S6 Edge תושק או בסוף מאי או מתישהו ביוני. זה עדיין לא ברור האם יהיה מדובר באותו מכשיר רק בצבע אדום, כאשר עוד אופציות עיצוב ייחודיות למהדורה יכולות להופיע. לי אומר שסמסונג עדיין סוגרת את הפרטים עם מארוול. המכשיר כנראה יימכר במספר מדינות ולא יושק באופן מורחב אלא כמהדורה מוגבלת לאספנים.

עדיין אין פרטים לגבי מהדורות עם שאר הנוקמים, אך אם המכשיר יצליח במכירות, אין שום סיבה שסמסונג לא תמשיך לייצר עבורנו עוד מכשירים בהשראת אחד הסרטים המצליחים בכל הזמנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י