הרשמה

כל מה שניתן לצפות לו מ-Tokyo Game Show 2024

קוג'ימה? ה-Switch 2? הנה מתאם הציפיות שחיכיתם לו

הפנטזיה עלולה לבכות

גם בעידן הפוסט-E3, נדמה שתערוכות גיימינג גדולות נמצאות כאן כדי להשאר. Gamescom ממשיכה לשבור שיאים כל שנה מחדש, וגם אחותה הקטנה מטוקיו ממשיכה לצבור תאוצה. רגע לפני שיתחיל אירוע הגיימינג בארץ השמש העולה, ה-Tokyo Game Show, החלטתי לרכז לכם את כל מה שאני חושב שאפשר לצפות לו וממה אפשר להתלהב מפני להתאכזב.

האירוע השנתי של Xbox

כבר ארבע שנים שאקסבוקס מציגה נוכחות גבוה עם אירוע קטן משלה בטוקיו, וכל שנה מרגיש שהרף קצת יותר עולה ומתקרב ללהיות לייב ששווה לראות. לפני שנתיים זה היה הכרזות על סדרות שגדולות ביפן ומגיעות לאקסבוקס בפעם הראשונה (Ni No Kuni) ושנה שעברה זה היה חשיפות של משחקים מצופים בגודל בינוני לדוגמא Hotel Barcelona. השנה אנחנו צופים שילוב של השתיים, כשהכותרת הגדולה ביותר תיהיה ההכרזה הבלתי נמנעת עם כל ההדלפות בשלב הזה ל-Final Fantasy XVI לאקסבוקס. מעבר לכך אפשר לצפות על הודעה לתמיכה בשפה היפנית בכמה משחקים גדולים של החברה, המשך הקמפיין של Genshin Impact על הפלטפורמה, הופעה של יפן ב-Microsoft Flight Simulator 2024 וכמובן כמה הכרזות על משחקים שעוד לא הכרנו או משחקים קטנים יחסית שלא ראינו הרבה ומזוהים עם אקסבוקס כמו Spirit of the North 2. מי שמצפה לטריילר הבא של Fable או Doom יאלץ לחכות, אבל הופעות קטנות מ-South of Midnight ו-Avowed יכולות לקרות.

 האירוע יתקיים ב-13:00 שעון ישראל ביום חמישי הזה, ה-26.9.

מה המצב עם פלייסטיישן?

אם לא יהיו הפתעות, סוני יפתחו בעצם את האירוע עם State of Play שיתקיים מעט לפניו ממש היום, ביום שלישי, ה-24.9 בשעה 1:00 בלילה. האירוע לא אמור להיות גדול, עם התמקדות בעיקר במשחקי צד שלישי שיופיעו. הראשון שעולה לראש בנושא הזה הוא Death Stranding 2, שאנחנו מאוד נשמח לראות אבל לפי איך שמדליפים מתארים את האירוע מדובר יותר בסדר גודל של לראות את Silent Hill 2. בכל מקרה, רימייק לאחד המשחקים החדשים (כן כן, החדשים) של סוני אמור להחשף, כשהשמועות מצביעות או על Horizon: Zero Dawn או על Days Gone. מלהיב.

נינטנדו ושאר ירקות

ברור לכולנו מה ההכרזה הגדולה הבאה של נינטנדו. ה-Switch 2 כבר במרחק של פחות משנה מאיתנו, וכמו שכתבנו היא צפויה להיחשף בפרסומת בדומה לקונסולה הראשונה. הפרסומת צפויה לעלות רק באוקטובר, ולכן לא נצפה לנוכחות מרשימה של החברה היפנית הגדולה בתערוכה. שאר החברות לא נוהגות לעשות הכרזות גדולות בתערוכה, מלבד Capcom שלפעמים משיקה טריילר חדש. כרגע התותחים הכבדים של Capcom עדיין לא נחשפו, ויהיה מוזר לקבל חשיפה ל- Resident Evil 9 כחלק מהלייב שלה. אך כן אפשר לצפות להכרזות על תוכן חדש למשחקים קיימים או טריילרים חדשים למשחקים כדוגמאת Metaphor: ReFantazio.

נזכיר שוב שהאירוע של אקסבוקס יתקיים באחת בצהריים שעון ישראל ביום חמישי הזה, ה-26.9, ושאותו כמו כל שאר הדברים הגדולים שיקרו בתערוכה נסקר. למה אתם הכי מצפים? חושבים שכן נראה את Death Stranding 2? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י