הרשמה

הצגת היכולות של כרטיסי המסך מבית Nvidia ב-Black Myth: Wukong

חוויה חלקה למסע היפהפה לסין הרחוקה

בואו לראות איך אחד המשחקים הגדולים של השנה מנצל את כרטיסי המסך של NVIDIA במלואם

עותק הסיקור סופק לנו על ידי Nvidia, תודה רבה!

בין כל המשחקים שהושקו בשנת 2024, Black Myth: Wukong הוא ללא ספק אחד מהגדולים והמצופים ביותר, והוא גם ממש עמד בציפיות הגבוהות שהוצבו לו. המסע הזה לסין קיבל אינספור שבחים לא רק על מערכת הקרב העמוקה שלו אלא על העולם היפהפה, העיצובים המהממים של הדמויות שפגשנו ובכללי רמת הגרפיקה המאוד גבוהה שלו. כדי לוודא שאתם מוציאים את המיטב מהמשחק הזה מהבחינה הגרפית שלו, Black Myth: Wukong מנצל את מיטב כוחם של כרטיסי המסך של חברת NVIDIA שמספקים גישה לטכנולוגיית ה-DLSS, Frame Generation ותמיכה מלאה בפונצקיית ה-Ray Tracing שמאפשרת סימולציה פוטוריאליסטית של תאורה. סדרת כרטיסי המסך GeForce RTX 40 מציעה שיפורים משמעותיים בטכנולוגיות שמנוצלות במשחק, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם.

DLSS 3

בדומה למשחקים רבים, גם Black Myth: Wukong מגיע עם תמיכה בטכנולוגיית ה-DLSS 3 של NVIDIA שהופכת את חווית המשחק לחלקה והרבה יותר תגובתית.  אם נסתכל בטבלה למטה, ניתן לראות שבזמן שנריץ את המשחק עם כרטיס המסך RTX 4090, כשהמשחק רץ על רמת הגרפיקה Ultra ברזולוציית 4K, נוכל להגיע לביצועים של אזור ה-98FPS כשה-DLSS מוגדר למצב Performance. עם כרטיסי ה-RTX 4080 Super וה-RTX 4070 Ti Super, ניתן לצפות לכמות פריימים של 74.1 ו-66 בהתאמה.

אלו מביניכם שמשתמשים במסכי FHD יכולים לצפות להגיע ל-153 פריימים לשנייה עם ה-RTX 4090 כשה-DLSS מוגדר למצב Quality, כשכרטיסי המסך RTX 4080 Super ו-RTX 4070 Ti Super יעניקו לכם חוויה חלקה ועם כמות פריימים מכובדת למדי של 133 ו-121 בהתאמה. כרגיל, אם אתם מחפשים את הדרך הקלה ביותר להגדיל את הביצועים שלכם במשחק, ה-DLSS הוא הפתרון שלכם.

Ray Tracing

Black Myth: Wukong מנצל את מלוא כוחם של כרטיסי המסך של NVIDIA כדי לספק לכם את חווית ה-Ray Tracing הטובה ביותר שתוכלו לצפות לה במשחק. סימולציית התאורה הפופולרית הזו הופכת כל סצינה שהיא מיושמת בה לרמת גרפיקה פוטוריאליסטית ועוצרת נשימה, ובמשחק הזה היא הולכת צעד אחד קדימה כשהיא משתמשת בה כדי ליצור אפקטים של תאורה שמתפזרת בחדר ומאירה גם אזורים שהאור לא מגיע אליהם באופן ישיר. כך למשל, כשקרן שמש נכנסת לתוך מערה, היא לא תאיר רק את האזור של קרן השמש, אלא גם את התקרה והקירות שסמוכים אליה.

זה גם בא לידי ביטוי בהשתקפויות ואפקטי חלקיקים שיופיעו ברחבי המשחק, כשדברים כמו שלוליות, מראות ואפילו שריונות של אויבים יקרינו השתקפויות ויגיבו למתרחש סביבם ברמה ויזואלית גבוהה, בעוד שעשן, ניצוצות וקרני אור יגיבו באופן ריאליסטי ואימרסיבי.

השורה התחתונה

עזבו אתכם מגרסת ה-Playstation 5, המקום הטוב ביותר לחוות בו את אחד מהמשחקים הגדולים של השנה הוא במחשב האישי שלכם. כל הטכנולוגיות הזמינות לכם דרך כרטיסי המסך של NVIDIA יבטיחו לכם חוויה חלקה ומהנה במיוחד בעודכם עוברים מבוס לבוס וחווים את כל מה שיש ל-Black Myth: Wukong להציע.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:36 08.09.2024 | . . (אורח)

    המסע הזה לסין... לא ליפן.

  2. 2

    12:59 08.09.2024 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    אופס, תוקן!

  3. 3

       | פורסם ע"י