הרשמה

רשמים מההצגה והדמו של The Precinct ב-Gamescom 2024!

הצלחנו לשים יד על אחד ממשחקי האינדי המעניינים של השנה

יצאתי להשליט סדר וחוק ברחובות העיר

באופן כללי אני יכול להגיד על עצמי שמעט מאוד משחקי אינדי באמת מצליחים לרגש אותי ולהיכנס לרשימת המשחקים שאני מחכה שיצאו, אבל לפעמים יש מספר משחקים נדירים כשאחד מהם הוא The Precinct. כתבתי עליו כאן כבר מספר פעמים כשהפעם האחרונה הייתה עם הכרזת תאריך ההשקה לשבוע שעבר, לצערי תאריך ההשקה נדחה לסוף השנה הנוכחית. למרות האכזבה, The Precinct היה אחד המשחקים שהכי רציתי לנסות במסגרת גיימסקום ולשמחתי קיבלתי את ההזדמנות לעשות את זה יחד עם אחד המפתחים במשך כחצי שעה.

הדמו שהוצג לי הוא מתחילת המשחק כאשר אנחנו מצטרפים לצוות השיטור של העיר Averno. ביום הראשון נסתובב עם אחד השוטרים הותיקים של העיר שיצא איתנו לפטרול כדי לאכוף את החוק במשחק ויתן תמונת מצב קצרה על העיר ושתי הכנופיות ששולטות בה ונלחמות אחד נגד השניה. המשחק מתחלק לשני חלקים מרכזיים, הראשון מצב חופשי שבו השחקן מבצע פטרול כדי לבצע את משימות היום-יום בעיר כשהוא יכול לבחור בין פטרול רגלי, רכוב או מוסק. החלק השני הוא המצב סיפור עם משימות מרכזיות שמקדמות את העלילה.

בזמן הםטרול בשטח תתקלו בפשעים שונים, ממכוניות שלא שמו תו חניה, אדם שעושה גרפיטי או שוד אלים כשבסך הכל יש כ-17 פשעים שונים במשחק. לכל פשע תצטרכו להגיב בהתאם, כך למשל אם תבצעו ירי אל עבר אדם שרק ביצע עבירה קטנה אתם תענשו בקבלת פחות נקודות XP. המשחק עוזר לכם עם זה ואומר לכם כמה הפשע היה חמור אבל משאיר לכם את ההחלטה איך לתפעל את האירוע. בנוסף תצטרכו לבצע את המעצר בצורה נכונה, זאת אומרת שאם תעצרו מישהו בלי להקריא לו את הזכויות שלו, אתם תענשו על זה בקבלת ה-XP. האירועים יכולים להחמיר למרדפים וקרבות יריות או להירגע בצורה דינמית בהתאם לשחקן.

 למשחק יש מערכת דיאלוגים אבל המפתחים דאגו להגיד שהיא משמשת רק להבעה עצמית כשהתוצאה שלה תיהיה זהה תמיד ורק תוכלו לשנות את השיחה בצורה קוסמטית עם איזה קללה או נימוס יתר. הדמו הציג לנו משימה שבה קיבלנו קריאה לשוד בנק אלים, ברגע שהגענו נפתחה אלינו אש וקיבלנו הצצה למערכת הקרבות של המשחק שמבוססת על מחסות. בזמן שנטרלנו את הסיטואציה בקדמת הבנק, רכב השודדים ברח מהיציאה האחורית והתחלנו מרדף אחריהם שגם כלל ירי בזמן נהיגה. בזמן המרדף אפשר לקרוא לתגבורת בדמות ניידות נוספות, מסוק שיעקוב אחרי השודדים או פריסת דוקרנים בעיר.

עוד משימה שביצעתי הייתה הטסת מסוק כשעלינו היה להגיע לאיזור ולסרוק אחרי מכונית ספורט שנוהגת בצורה פרועה ולהכווין את הניידות אליה. באופן כללי, המחשק מתחיל בהגעתכם ליום הראשון בתחנה אבל לאט לאט ולאורך המשחק אתם תתקדמו בסולם הדרגות ותוכלו לקבל יכולות נוספות דרך Skill Tree כך למשל שבדרגה מוסיימת יהיה אפשר לקחת רכב של אזרחים ברחוב כדי לבצע איתו מרדף. מהמעט שיצא לי להראות מהמשחק זה אכן נראה שכל יום שונה, פשעים קורים בכל העיר בצורה רנדומנלית ואף משמרת לא נראת אותו הדבר כמו הקודמת. אני חייב להגיד שזאת עבודה מרשימה מאוד למשחק שמפותח על ידי צוות של 5 אנשים בלבד.

בהזדמנות זאת אגיד תודה ל-Kwalee שהזמינו אותנו לביתן שלהם ונתנו לנו להתנסות עם The Precinct לפני ההשקה שלו מאוחר יותר השנה.
מה דעתכם על The Precinct? האם הוא מעניין אתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י