הרשמה

ביקורת: Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles - דרך הנינג'ה

הסדרה המצויירת של צבי הנינג'ה ממשיכה את הסיפור של סרט האנימציה המצוין שיצא בשנה שעברה - אך האם היא ממשיכה את הקו הנהדר שהוא הכתיב?

תאריך השקה: 09/08/2024

יותר מפוקס, לא בהכרח יותר טוב

גישה מוקדמת לסדרה ניתנה לנו ע"י Paramount, תודה רבה!

אני רוצה להיות שקוף איתכם בהליך הבחירה שלי למה אני כותב ביקורת. מן הסתם - שלא כל דבר שאני רואה או משחק מניע אותי לכתוב משהו בסופו של דבר, ולכן כבר יצא לי אפילו במהלך החודשים האחרונים "לפספס" תוכן, כמו ביקורת ל-Fall Guy לדוגמא. מעטים הדברים שאני מראש מכריז שבא לי לכתוב עליהם ביקורת, ו-Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles הוא אחד מהם מה שמראה בעיקר את כוחו של המותג. צבי הנינג'ה אמנם עברו כל כך הרבה גרסאות אך עדיין נשארו אחד מהזיכיונות הפופולארים ביותר בהסטוריה, כשבאמת אין הרבה דומים לו בכמות התכנים שיצאו בין אם זה סדרות, סרטים או משחקי מחשב. Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles היא סדרה שתפסה אותי במקום מאוד מוזר, כי למרות שמאוד רציתי לדבר עליה לפני כי הבחירה להיות מפוקסת הרבה יותר בקו עלילה אחד מאשר שאר הסדרות של צבי הנינג'ה עיניינה אותי - אך מהר מאוד התברר לי שזה הדבר המגניב היחיד שהיא עושה, והשאר מכוון להיות זמן טוב לילדים ולא שואף לעשות יותר מזה. הביקורת נטולת ספוילרים - קראו בחופשיות!

שיריון חזק - השאר פחות

הבסיס של הסדרה מעולה. אותם צבי הנינג'ה מהסרט Mutant Mayhem עדיין מנסים לשלב את החיים כלוחמי פשע ונערים בתיכון, שילוב לא כל כך מומלץ. באחד הערבים, רגע לפני שהם אמורים להגיע למסיבת תחפושות בהזמנת אפריל, הצבים נתקלים באיום חדש ומסוכן של רובוטים המשתדרגים תוך כדי הקרב ומנוהלים על ידי מדענית מסתורית בשם Bishop ששונאת מוטנטים. מפוצלים בניו יורק, הסדרה לוקחת את צבי הנינג'ה לקו עלילה הרבה יותר קוהרנטי מכל מה שאנחנו כצופים רגילים לצפות מהסדרות המבוססות על המותג - ובכך מספקת משב רוח מרענן. האנימציה המהממת שלה גם עוזרת לה לרדת חלק יותר בגרון, אך מכאן זה לא ממש החלקה חלקה על הסקייבורד.

הסדרה מאוד מכוונת לילדים, ברמה שפוסלת את רוב הקהל הבוגר יותר שישתעמם מהתוכן שהיא מספקת. לדוגמא, הבדיחה היחידה שהוציאה ממני תגובה כלשהי היא בכלל לא בדיחה, אלא העובדה שמאסטר ספלינטר , אותו מדבב ג'קי צ'אן בסרט, מדבר ג'יבריש בסדרה כדי להימנע מצ'יק שמן לשחקן. כל שאר ההומור אולי יתאים לילדים, אך אין לי באמת דרך לדעת כי אני כבר לא ילד בן חמש. ניסתי להשוות את העלילה לוואריאציות אחרות של הצבים, ולדעתי מדובר בילדותית ביותר שלהן עד כה, ממש דיסונאנס לבחירה הבוגרת ללכת על עלילה קוהרנטית. הילדתיות קיימת בכל פינה ובכל הפרקים, כך שאמנם לא נהניתי יותר מדי אך כל עוד זה ישיג למותג מספיק קהל חדש כדי להביא לנו המשך קולנועי - מי אני שאתלונן.

השורה התחתונה

הסדרה המצויירת החדשה של צבי הנינג'ה בוחרת בחירה מגניבה לעסוק בסיפור מפוקס וקוהרנטי בניגוד לשאר הסדרות שאמנם עקבו אחרי אותו קו עלילה אך באופן יותר מבולגן - אך זה בערך הדבר המגניב היחיד שהיא עושה. הדמויות עדיין טובות והאנימציה יפה - אך בניגוד לסרט אין כאן פנייה רצינית לקהל בוגר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

6
מתוך 10

הטוב

  • בחירה טובה לעקוב אחרי סיפור קוהרנטי, שבנוי לא רע
  • אנימציה יפה
  • אי אפשר שלא לאהוב את צבי הנינג'ה

הרע

  • משמעותית מכוון יותר לקהל צעיר..
  • .. מה שמשפיע על הרבה פינות בסדרה להיות ילדותיות בקטע לא חיובי

וקנאקלס:

  • טוב, לפחות הסדרה הזאת מצדיקה את השם שלה
דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י