הרשמה

מפת ה-DLC של Star Wars Outlaws נחשפה, תפגיש אותנו עם דמויות מהסרטים ומ"מלחמת המשובטים"

כל החבורה כאן, אבל הם לא בהכרח בצד שלנו

יוביסופט רוצה לתת לכם את כל הסיבות לחזור למשחק הבא שלה בעתיד

כמו בכל משחק חדש של Ubisoft, זמן קצר לפני ההשקה של המשחק הבא שלהם תמיד תגיע גם ההכרזה על חבילות ההרחבה שצפויות לצאת במועד מאוחר יותר יחד עם התוכן שהן צפויות להוסיף למשחק עצמו. כעת הגיע תורו של Star Wars Outlaws, עם הכרזה על מספר חבילות תוכן שיהיו זמינות לרכישה בנפרד או למחזיקי ה-Season Pass. מה הן מכילות? בואו נגלה.

ביום השקת המשחק, שחקנים יכולים לצפות ל-2 חבילות תוכן חדשות שיהיו זמינות עבור מחזיקי ה-Season Pass, אחת מהן היא משימה המערבת את ג'אבה ההאט. יוביסופט הדגישו בהכרזה כי כל השחקנים יפגשו את ג'אבה במהלך המשחק בין אם יש להם את ההרחבה או לא, אך רק מחזיקי ההרחבה יזכו למשימה נוספת איתו. "בדיוק כשקיי מרכיבה את הצוות שלה לקראת שוד גדול, היא מקבלת משימה מג'אבה ההאט בכבודו ובעצמו - ND-5 חייב להאטים חוב מלפני שנים, וג'אבה הגיע לאסוף". ND-5 הוא דרויד שיצטרף לצוות של קיי במהלך העלילה, ויהיה מעניין לראות מה בדיוק ג'אבה יבקש מאיתנו לעשות כדי להחזיר את החוב שלו.

חבילת התוכן השנייה שתהיה זמינה ביום ההשקה תאפשר לשחקנים להלביש את קיי וניקס, החייזר השותף והחמוד שלה, בתלבושות אשר לוקחות השראה מדמותו של האן סולו, גם בגלל הג'קט האייקוני שקיי יכולה ללבוש וגם בגלל שלחבילה קוראים Kessel Runner.

מכאן, אנחנו מסתכלים אל עבר העתיד. בסתיו של שנת 2024, שחקנים יכולים לצפות לחבילת ההרחבה Wild Card. "קיי נשכרת להסתנן לטורניר Sabacc בסיכון גבוה, אבל היא פוגשת בדרך את המהמר הידוע לאנדו קאלריסיאן, ומגלה שיש משחק אחר שמתרחש", כך מתוארת ההרחבה בעמוד ההכרזה. יחד עם ההרחבה הזו, שחקנים יקבלו גישה ל-2 חבילות קוסמטיות בשם Hunter's Legacy ו-Cartel Ronin שיכילו תלבושות לקיי, ניקס וסגנונות חדשים לאופנוע ולחללית שלכם.

באביב 2025, שחקנים יכולים לצפות לפגוש את הונדו אונקה בעולם המשחק, בעודו מחפש לסגור חשבון עם כנופיה חסרת רחמים של פיראטים. כל אדם שראה את סרטי מלחמת הכוכבים מכיר דמויות כמו לאנדו וג'אבה, אבל רק אלו שראו את הסדרה המצויירת "מלחמת המשובטים" או "מורדים" יזהו את שמו של הונדו כלא פחות מדמות פייבוריטית ואחת שאיך אומרים - כולם אוהבים לשנוא. הונדו הוא פיראט שאכפת לו אך ורק מעצמו ויחפש תמיד לצאת המרווח ביותר בכל סיטואציה, בעיקר על חשבון אנשים אחרים. אנחנו לא יכולים לחשוב על דמות שמתאימה יותר לסגנון של המשחק מהונדו, ויהיה מעניין לראות איך בדיוק הוא יהיה מעורב בהרחבה.

Star Wars Outlaws יושק לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי ב-30 באוגוסט. שחקנים שרכשו את חבילות ה-Gold, Ultimate, או שבבעלותם מנוי +Ubisoft, יוכלו לשחק החל מה-27 באוגוסט.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י