הרשמה

כל הפרטים החדשים על Star Wars Outlaws מאירוע Ubisoft Forward 2024

יוביסופט התחילה את האירוע שלה עם הצגה חדשה ל-Star Wars Outlaws, הנה מה שראינו שם

קיבלנו הצצה ל-40 דקות של משחקיות חדשה מטעם יוביסופט, אשר התמקדו בהרבה ממערכות המשחק והרחיבו עליהן לקראת ההשקה באוגוסט

גישה מוקדמת לתוכן שהוצג באירוע ניתן לנו ע"י יוביסופט אירופה, תודה רבה!

והנה הסתיים לו אירוע נוסף של Ubisoft Forward. קיבלנו כמובן הצצה חדשה ל-Assassin's Creed Shadow הסופר מצופה לצד כמה הפתעות, אך יוביסופט החליטה דווקא לפתוח את האירוע עם Star Wars Outlaws כשהציגה קטע גיימפליי ארוך למדי למשחק האקשן/עולם פתוח המצופה הנוסף שלה. לפני האירוע נחשפנו ל-40 דקות של גיימפליי שונה שהציג לנו אלמנטים רבים במשחק כמו התגנבות, מערכת הקרב, מערכת הטיסה, החקירה, הדמויות שילוו אותנו במהלך המסע ועוד. הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

הצגת המשחקיות שראינו התחלקה ל-3 משימות, כל אחת די שונה במהותה ובדברים שהיא באה להציג. משימה אחת הציגה לנו את Kay Vess, הדמות הראשית שלנו, בעודה חוקרת חללית נטושה. המשימה הזו באה להתמקד באלמנט החקירה של המשחק ובקטעי הטיפוס שלו שנראה כי לוקחים השראה גדולה ממשחקי Uncharted וממשחקי ה-Jedi האחרונים. נראה כי יוביסופט שמה דגש לא קטן על תפיסת האווירה של המקום שאנחנו חוקרים עם דיוק מרשים לדברים כמו סאונד וקטעים בהם הספינה קורסת אל תוך עצמה כשאתם בתוכה.

משימה אחרת הציגה את קיי מסתננת לתוך חללית אימפריאלית, ובשיתוף פעולה עם החייזר השותף שלה Nix, מחסלת אחד אחרי השני חיילי סטורמטרופר בעזרת הסחות דעת ומתקפות שקטות. קיי יכולה לבחור להמם את האויבים שלה בצורה לא אלימה ובכך לא להרוג אותם, או לפתוח להם חורים חדשים בקסדה עם ירי הלייזר הסטנדרטי שלה. המשחק גם יאפשר לנו לנצל את ניקס ולשלוח אותו (או אותה, לא ברור) להסיח את דעתם של השומרים בדרכים שונות כמו לעמוד מולם, לגרום לרעשים בסביבה וכו'.

אחרי שמגלים אותם, אנחנו מוצגים למערכת הירי של המשחק שמבוססת על האקדח של קיי ומצבי הירי השונים שלו. נראה כי נוכל להרים נשקים שונים מהאויבים שלנו אך עדיין לא ברור אם מדובר בנשקים שנוכל לשאת עלינו מתי שנרצה, אנחנו מאמינים שכן. לבסוף, נחשפנו למערכת שמזכירה מאוד את ה-Dead Eye ממשחקי Red Dead Redemption שבה קיי יכולה לבחור לסמן מספר מטרות ולפגוע בהן במהירות.

אז, הוצגנו לקטע בחלל בו קיי צריכה להתחמק מהרודפים שלה בקרב דוגפייט שנראה מרשים למדי.ניכר שגם כאן יוביסופט לא חסכה בשום צורה וידעה ששימוש בחללית במשחק של מלחמת הכוכבים יהיה חשוב לחוויה, מי היה מאמין. אבל ברצינות, הקטע הזה היה נראה מצויין ואחרי קרב קצר שהציג שילוב של תמרונים וירי מדוייק לחלליות התוקפות, קיי מצליחה להביס את החלליות האימפריאליות ולברוח בשלום אל כוכב הלכת הקרוב.

לפי ההדגמה הזו, Star Wars Outlaws מסתמן כאחד מהמשחקים המבטיחים של השנה, ונדע בקרוב מאוד אם הוא יעמוד בהייפ כאשר יושק ב-30 באוגוסט לקונוסולות ה-Xbox Series X/S, Playstation 5 ולמחשב האישי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י