הרשמה

ויגיימס משחקים: Star Wars Outlaws!

פול זכה להתנסות ב-4 שעות של Star Wars Outlaws, בואו לראות אותו משחק!

ידידנו באנגליה פול סיפק לנו גיימפליי טרי ממשחק התפקידים בעולם פתוח של מלחמת הכוכבים יחד עם מבט מעמיק על מערכות הקרב, התגנבות ועוד

Star Wars Outlaws הוא ללא ספק אחד המשחקים הגדולים של 2024, והוא מתקרב אלינו בצעדי ענק כשבקרוב מאוד נזכה לחוות אותו במלואו בעצמנו. בינתיים, ידידנו באנגליה פול זכה להתנסות ב-4 שעות במשחק התפקידים בעולם פתוח מאת Massive Entertainment ותחת הפצתה של Ubisoft. כפי ששמתם לב, לכתבה קוראים "ויגיימס משחקים" והמילה "רשמים" לא מוזכרת בכותרת, זאת מכיוון שבמקביל לפול, נציגנו בקומיק-קון 2024 - רז ועידו, זכו להתנסות בעצמם במשחק וישלחו לנו בקרוב מאוד את הרשמים שלהם משם!

אבל אנחנו לא נשאיר אתכם בלי כלום, ובינתיים אתם מוזמנים לצפות ב-20 דקות של גיימפליי בחסותו של פול בו הוא בורח מבסיס אויבים, מנהל קרב חלליות וחוקר כוכב לכת מושלג. הגיימפליי מספק הצצה נרחבת יותר למערכות הקרב, ההתגנבות, התעופה והחקירה של המשחק, ואנחנו מקווים שהוא יעזור לכם להחליט האם מדובר במשחק שיהיה שווה את הזמן שלכם. אנחנו בכל זאת ממליצים לכם לחכות לרשמים של עידו ורז, שם יכנסו הרבה יותר בהרחבה בכל מה שזכו לחוות בזמן שלהם עם Star Wars Outlaws.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י