הרשמה

סיכום הפאנל של Marvel Studios מסן דייגו קומיקון 2024!

היישר מהבמה הגיקית ביותר בעולם - הסיכום שלנו לאירוע הגדול ביותר של קומיקון 2024!

בואו לקרוא על כל מה שטומן בחובו העתיד של היקום הקולנועי של מארוול!

כתבו: רז משאט ועידו שייביץ

אחרי 48 שעות של תור ארוך, דם יזע והרבה דמעות - חווינו במהלך הלילה את הפאנל ההיסטורי של מארוול ב-Hall H בו הם דיברו על העתיד של היקום הקולנועי שלהם. לטובת מי מכם שלא נשאר ער במהלך הלילה ועקב אחרי הסיקור החי שלנו, הנה סיכום של כל מה שקרה

דדפול & וולברין

אחרי הפתיח המפורסם של האולפנים שהתנגן באולם, הפאנל נפתח בלהקה שביצעה על הבמה בלייב את השיר המפורסם Like a prayer של מדונה. בזמן ביצוע השיר הסתובבו בקהל מגוון וריאנטים של דדפול כגון דדפול זומבי, דדפול וודי, ליידי דדפול ועוד! לאחר מכן קווין פייגי (Kevin Feige) עלה לבמה בעודו חובש כובע מצחייה של ארבעת המופלאים ועדכן את הקהל שממש לפני כמה דקות הסרט ״דדפול & וולברין״ שבר את שיא סופש הפתיחה הגבוה ביותר בכל הזמנים לסרט שמדורג R.

בנוסף הוא העלה את רוב דלאני (Rob Delany) (או יותר נכון פיטרפול) על מנת שינחה את הפאנל. את דבריו פייגי מסיים בכך שאמנם דדפול זה סרט מגניב אבל זה העבר כי מדובר בסרט שכבר יצא ושב-Hall H אנחנו מתמקדים בעתיד ולכן היום נדבר על שלשות הסרטים הבאים של מארוול שיצאו ב-2025.

קפטן אמריקה עולם חדש ומופלא

הסרט הראשון עליו דיברו הוא ״קפטן אמריקה: עולם חדש ומופלא״ ולכבוד כך פייגי העלה שחקנים נבחרים מהקאסט כאשר בניהם נמצא גם ג'ינקארלו אספוזיטו (Giancarlo Esposito) על מנת שישפכו עוד קצת מידע על הפרוייקט. שירה האס לצערנו לא נכחה על הבמה הפעם.

לאחר מכן נפתח סשן שאלות ותשובות בהובלת פיטרפול על הסרט במהלכו פייגי והשחקנים הדגישו לנו שמטרת הסרט היא לחזור למקורות של "קפטן אמריקה: חייל החורף" ולספק לנו סצנות אקשן מרהיבות בסגנון ביחד עם סיפור שדומה לו באופי. לאחר מכן אספוזיטו סיפר על כך שבשבילו להצטרף ל-MCU זה חלום שהתגשם והוא רצה לעשות את זה כבר תקופה והוא שמח שזה סוף סוף קורה. בנוסף הוא אמר שלמרות השמועות הרבות וההדלפות אף אחד לא צדק בתיאור התפקיד אותו הוא הולך לגלם ולמעשה הכריז רשמית באותו רגע שהוא הולך לגלם את סיידווינדר המלך של הסרפנט סוסייטי, דבר מאוד מוזר ומפתיע בהתחשב בשמועות האחרונות שהסרפנט סוסייטי נחתכו מהסרט.

מכאן אנחנו עוברים לפוטג' מיוחד ואקסלוסיבי שהוקרן לקהל מהסרט וזה התוכן שלו: אנחנו פותחים בקליפ קצר מתוך הסרט, בו אנחנו רואים את הנשיא רוס מדבר בחדר אל מול נציגים מאומות העולם. בחדר נמצאים גם סאם, הפאלקון החדש ואיזאייה בראדלי (אפשר לראות שוטים משם בטריילר). בקליפ הזה, מציג רוס את העובדה שהתגלה האי שעלה מן הים (מדובר בחלקי הסלסטיאל טיאמוט שעלה מן הים בסוף הסרט ״נצחיים״), ומדינות רבות ניסו לטעון שהוא שייך להם מבחינת שטח. אך עם זאת, הוא מאמין שאדמת האי הזה שייכת לכולם. לבסוף של הקליפ, רוס מספר לנוכחים בחדר כי מצאו בקדיחות באי משאב מאוד מיוחד, חשוב ושימושי - אדמנטיום.

אנחנו חותכים לקליפ אחר שבו סאם מדבר עם רוס אחד על אחד. רוס מספר לסאם שהוא רוצה להקים מחדש את הנוקמים. סאם אומר לו שעם כל הכבוד, ״הסכמי סוקוביה״ שהוא בעצמו יצר גרמו לפילוג של הנוקמים, אז למה הוא שינה את דעתו? רוס עונה שהוא עכשיו חייב להיות נשיא של כולם. סאם מעלה בפניו את השאלה ״ומה אם לא נסכים על משהו?״ ומשם השורה מהטריילר ״תעבוד איתי, סאם״ ואנחנו חותכים לטריילר.

בטריילר שהוקרן לנו אנחנו רואים שוטים מהטריילר שכבר שוחרר לרשת משולבים עם שוטים חדשים וארוכים יותר. אנחנו רואים מבט ראשון מקרוב על הפאלקון החדש בחליפה המלאה שלו. אנחנו רואים שבסצנה שבה סאם אומר לרוס שהמעגל הפנימי שלו נפרץ, רות בת-שרף (שירה האס!) נכנסת באמצע לחדר, ובעוד שסאם רוצה לדבר איתו ביחידות, רוס אומר שהוא בוטח בה לגמרי והיא נשארת (מה שמחזק את ההשערה יחד עם סצנות נוספוט בפוטג' שהתפקיד שלה מאוד משמעותי). שוט אחר שמאוד דומה לשוט של רות מחדר החקירות מופיע שבו היא אומרת ״אל תגיד שלא הזהרתי אותך״. סצינות קרב נוספות הוצגו. לבסוף, אנחנו רואים את רוס מתקרב לפודיום לנאום, כאשר השוט חותך למבט מהצד השני כאשר רוס קורס מאחורי הפודיום, ואילו לאט לאט עולה ממאחורי הפודיום בטרנספורמציה דמותו של הענק האדום, במבט ראשון לקהל על איך הוא נראה מלפנים (והוא נראה מצויין). לאחר מכן האריסון פורד עלה לבמה והצטרף לקאסט וסיפר גם הוא כמה הוא שמח שהוא הצטרף ליקום הקולנועי של מארוול ואיך הוא מתכוון לעשות מאמצים על מנת לכבד את ביל השחקן המנוח ששיחק את הדמות לפניו.

ת׳אנדרבולטס*

פיטר וקווין פייגי קראו לקאסט של ת׳אנדרבולטס לבמה, שכולם עלו אחד אחד, מלבד דיוויד הארבור (David Harbour) שלא הגיע כשקראו לו. לפתע, הגיח דיוויד הארבור מתוך הקהל בחליפה מלאה של הרד גרדיאן מהסרט, מאיים שהוא יראה לקהל כמה הדמות שלו חזקה וחשובה, אבל לצערו הוא מסתובב ורואה שכל הקאסט לא ״קיבל את האימייל שלו״ ולא לבש את התלבושות שלהם גם באותו יום. הוא נעלב, והולך להחליף מאחורי הקלעים עד שהוא מצטרף לשאר הקאסט על הבמה.

לאחר מכן נשאלת השאלה איך זה שרוס תאנדבולט (דמותו של הריסון פורד) לא מופיעה בסרט בשם תאנדרבולטס? והתשובה לכך הייתה שכאשר אתה כותב קומיקסים במשך 85 שנה אתה מוצא את עצמך משתמש באותו שם כמה פעמים... (ותכלס? אנחנו יכולים להבין אותו).

לאחר מכן פייגי נשאל שוב על עניין הכוכבית ודאג להדגיש שוב שנגלה את התשובה בסרט שיצא במאי הקרוב...הקאסט דיבר על העבודה על הסרט ואיך זה לעבוד עם דמויות שהן לא כל כך טובות בלשון המעטה שצריכות להסתדר בתור קבוצה. מספר שחקנים ובניהם גם דייויד הארבור וסבסטיאן סטן (Sebastian Stan) אמרו שמבחינתם גולת הכותרת של הסרט הזה היא פלורנס פי (Florence Pugh).

פלורנס פיו מאשרת שחלק מהפעלולים בסרט היא עשתה בעצמה, אבל לא שוכחת להרים לצוות הפעלולנים של הסרט שעבד על שאר הפעלולים שהיא לא יכלה לעשות. גם פה מראים לנו פוטג' וטריילר אקסקלוסיבים מהסרט: הטריילר נפתח בסצנה שבה ילנה מגיעה לבקר את אלכסיי (רד גרדיאן), לשעבר המתחזה לאביה, שנמצא מוזנח בדירה, אך מנסה להתנקות כמה שיותר כשהוא מבין שזו היא בדלת. היא נכנסת פנימה והם מתעדכנים אחד עם השני.

לאחר מכן אנחנו רואים שילנה (בחליפה חדשה) נלחמת באנשים ומגיעה למקום שבו היא נתקלת ונלחמת עם שאר חברי הת׳אנדרבולטס, כולל אחד שנראה אדם רגיל לחלוטין עם חולצה בלויה. מהר מאוד היא ושאר האנשים שבחדר מגלים שכולם הוזמנו לבצע התנקשות במקום הזה, ככל הנראה על מנת להשמיד אחד את השני במזימה מסוימת. אנחנו רואים מגוון שוטים בין לבין, כולל מבט על מסיבה יוקרתית של ולנטינה קונטסה דה פונטיין, שבה עומד באקי מגונדר, וכן שוט שבו אנחנו רואים את ילנה מפילה את עצמה מבניין גבוה. ניכר שהסרט עמוס באקשן וכן בשוטים דרמטיים של מתח בסגנון ״חייל החורף״. בסוף של הטריילר אנחנו רואים את החבורה כולה עומדת מאוחדת אל מול ולנטינה שניכר שאיגדה אותם יחד ומחייכת אליהם. שם הסרט עדיין מוצג בתור ״Thunderbolts*״ עם הכוכבית, שמגיעה שנייה אחרי הצגת השם.

ארבעת המופלאים

במאי הסרט מאט שאקמן (Matt Shackman) ופייגי מודיעים לנו שהצילומים לסרט צפויים להתחיל ביום שלישי הקרוב בלונדון. מאט טוען שהוא אוהב את ארבעת המופלאים והכוחות שלהם ושהם מנסים לגרום להם להיות גם נאמנים לקומיקס וגם למציאות. בנוסף הם מאשרים שהסרט צפוי להתרחש בסביבה רטרו עתידנית של שנות ה-60, והם טוענים שהעולם בו יתרחש הסרט עוצב כך שהוא יקרין אופטמיות. וכדי להוכיח את זה מראים לנו קטע קצר שצולם במיוחד עבור הכנס שנועד להדגיש למה יהיה ניתן לצפות מהסרט וזה תוכנו:

הקטע כמעט לכל אורכו מוצג כהקרנה של סרט ממקרן ישן, כולו מגולען ומוצג ביחס מסך 4:3. הוא מתחיל בהכרזה ישנה של שידור טלויזיה עם קריין - ״וכעת, מסר מיוחד של ארבעת המופלאים״ כאשר הספרה 4 נוצרת על המסך. הקטע מתחיל בכך שאנחנו רואים את מיסטר פנטסטיק מלמד מעין כיתה פיקטיבית שיעור מדע, כאשר יש כותרת של משהו בסגנון ״לומדים בכיף עם מיסטר פנטסטיק״, אך הילדים נראים משועממים. כשהוא שואל אותם אם הם רוצים לראות משהו מתפוצץ, הם מתלהבים. הוא מפעיל מכונה גדולה שנמצאת מצד ימין של המסך ויש פיצוץ.

בהמשך אנחנו רואים קטעים נוספים של מיסטר פנטסטיק עם סו סטורם, ולאחר מכן גם ראיון של מיסטר פנטסטיק יחד עם בן גריימס שאומר שהוא אחד האנשים שהוא הכי מעריך. כל פעם שמדברים קצת על אחד מהאנשים, יש שוט קלואוז אפ על תג השם שלהם בחליפות האסטרונאוטים שלהם. אחד הקליפים שאנחנו רואים הוא של התוכנית The Dating Game, בה אנחנו רואים שהבחורה המרכזית בוחרת בגבר מספר 3, וכשאנחנו זזים ורואים את הצללים של הבחורים המתמודדים, ניתן לראות שלאחד מהם יש את הצל של ״הדבר״.

אנחנו רואים את הארבעה כאשר הם מתכוננים אל השיגור בחללית שלהם, לובשים את החליפות ומתראיינים במעין מקום לבן-כחול. אנחנו גם מקבלים שוט של רכב מרחף באוויר, על מנת לתת לנו תחושה של רטרו עתידנות. הארבעה צועדים אל עבר החללית שלהם בחליפות אסטרונאוט מלאות ביחד, ואנחנו רואים שוט של חללית ממריאה. כאן נכנס לאט לאט הלוגו של הסרט, כאשר כל חלק מוצג תחילה בנפרד (the, fantastic, four, marvel, studios), ולאחר מכן מתווספת כותרת המשנה של הסרט - ״ארבעת המופלאים: צעדים ראשונים״. בשוט שלאחר שם הסרט, שהוא היחיד שמוצג באיכות מלאה ובמסך רחב, ניתן לראות את חלקו הפנימי של בניין מסוים, כאשר מהחלונות שלו ניתן לראות דמות ענקית נופלת, כשהיא מתסכלת פנימה דרכיהם וניתן לראות עיניים ענקיות. זהו המבט הראשון שלנו על גלקטוס.

לאחר הקרנת הפוטג' פייגי אומר שיש לו הפתעה ולמרות שהוא אמר שהקאסט לא יגיע היום הוא בעצם כאן ובכך מעלה אותם בפעם הראשונה מאז הוכרז הסרט על במה גדולה וציבורית ביחד. איבון מוס בכרך (Ebon-Moss Bachrach) שיגלם את דמותו של "הדבר", אישר שהוא קיבל שיחה ממארק רפאלו על איך אפשר להתכונן לתפקיד הזה במיוחד עם כל ה-mocap שצריך בשבילו. בנוסף הם אומרים כי הרבה מהעבודה שלהם תהיה במקום שכל אחד מהם יתן מהות בפני עצמו והם ינסו לתת מהות משותפת ביחד של משפחה אחת גדולה כדי ליצור את התחושה המשפחתית על המסך. ולסיום וכדי לתת להם טרמפ בחזרה הביתה המכונית המעופפת שלהם הגיע פיזית אל בימת הכנס ובכך לקחה אותם יחד עם פיטרפול (שגר בלונדון מסתבר) אל סט הצילומים של הסרט...

הנוקמים

אחרי שסיימנו עם הסרטים של 2025 פייגי אומר שיש את סרטי הנומקים ושואל אותנו אם בא לנו לשמוע עליהם קצת והקהל עונה בשאגות שהוא מאוד רוצה.הוא אומר שאחת השאלות שחוזרות על עצמן הכי הרבה זה מי עומד לביים את הסרטים האלו? והוא אומר שהוא עומד לספר לנו על זה. מיד לאחר מכן מוקרן סיזל ריל של כל סרטי האחים רוסו ביקום הקולנועי של מארוול שנגמר במילים THE RUSSO ARE BACK מה שמבשר לנו באופן רשמי שהם עומדים לביים את הסרטים. מיד לאחר הסיזל ריל הם עולים לבמה לקול תשואות מן הקהל.

הם מספרים שכשהם סיימו עם אנדגיים הם חשבו שזה סוף הדרך שלהם במארוול אבל אז הגיע הסרט ״הנוקמים: מלחמות סודיות״ (שתוך כדי נחשף לו לוגו חדש וכתום במיוחד) הלא הוא הסיפור הכי גדול בקומיקסים של מארוול מה שהראה להם שאולי יש להם עוד דרך איתנו ביחד. ואז הם אומרים שלפני שיהיה אפשר לעשות את "מלחמות סודיות" יהיה צריך לעשות עוד סרט נוקמים אחד עם דמות מאוד מאוד חשובה...הסרט הזה (שמחליף את הסרט ״הנוקמים: שושלת קאנג״) הוא לא פחות ולא יותר מאשר הסרט ״הנוקמים: יום הדין״ שיצא במאי 2026 וצפוי להציג לנו את הנבל המרכזי החדש ויקטור ואן דום המוכר גם כדוקטור דום!

ואז לתדהמת הקהל עולים עשרות אנשים מחופשים לדוקטור דום שמתוכם מבצבץ אחד בולט במיוחד שניגש לקדמת הבמה וחשוף את עצמו בתור לא פחות ולא יותר מאשר רוברט דאוני ג'וניור (Robert Downey JR.) ובכך מאשר שהוא צפוי לחזור אל היקום של מארוול הפעם בתור נבל ולגלם את דוקטור דום! על גבי צרחות היסטריות מהקהל הוא מספר לנו שהוא אוהב להפיח לחיים דמויות מורכובות ומעניינות וחותם את דבריו במשפט ״אותה משימה. מסכה חדשה״ מה שגורם לקהל להשתגע ולרגע ההכרזה הזה להפוך לאחד הרגעים ההיסטורים של קומיקון ומארוול.

וזהו! נגמר הפאנל אין ספק שהיה פאנל מטורף שעוד יזכר לשנים רבות ולנו הייתה הזכות לסקר אותו ולחוות אותו בלייב. תודה לכל מי שעקב נתראה בפאנלים נוספים בקרוב!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י