הרשמה

המפתחים של Dragon Age: The Veilguard שקלו להוסיף מולטיפלייר למשחק

המפתחת העדיפה לדבוק במה שהיא עושה הכי טוב

הפקת לקחים מ-Anthem?

הנסיונות של Bioware בהטמעה של מצבי מולטפילייר למשחקים שלהם הסתכמה לרוב בתגובות מעט חלוקות. Mass Effect 3 לנצח יזכר בעקבות הסוף המאוד לא מספק שלו, אך אצלי הוא דווקא יזכר בזכות מצב המולטיפלייר המאוד מהנה שלו שהשקעתי בו כמות מכובדת מאוד של שעות. לעומת זאת, ל-Dragon Age: Inquisition, המשחק הקודם בסדרת משחקי התפקידים, היה גם מצב מולטיפלייר שנתן לנו את האפשרות להיכנס לשלבים בנויים מראש ולהשלים מגוון משימות ביחד עם חברים. אה, ואל תיתנו לנו להתחיל לדבר על Anthem בכלל.

אז מן הסתם שכשהחברה הכריזה על Dragon Age: Dreadwolf, שמאז שינה את שמו ל-The Veilguard, השאלה האם הוא יכלול מצב מולטיפלייר כזה או אחר עלתה לאוויר כמה וכמה פעמים. מסתבר, ש-Bioware שקלה בכובד ראש אם היא מעוניינת לעשות דבר כזה, אך בסופו של דבר החליטה לדבוק בדבר שהיא עושה הכי טוב - לספר סיפור שבנוי עבור שחקן אחד בלבד והוא אתם. בראיון שנתן גרי מקיי (Gary McKay), המנכ"ל של החברה, הוא סיפר שבזמן שלב הטרום-פיתוח של המשחק, המפתחים התנסו עם הרבה דברים שונים. "בנקודה מסוימת - זה היה מולטיפלייר, נתנו מבט חזק מאוד על מולטיפפלייר, אבל הרגשנו שאנחנו לא יכולים לחזור לשורשים שלנו."

"כששאלנו את עצמנו, 'מה המשחק שאנחנו רוצים לפתח', רצינו מאוד לחזור לשורשים שלנו, שהם לספר סיפור מדהים. וזה על דמויות בלתי נשכחות. וזה על ההזדמנות להשפיע על העולם. והרגשנו שמולטיפלייר לא יעשה את זה. משחק תפקידים לשחקן יחיד זה המקום שבו רצינו להשקיע את הזמן שלנו."

מה אתם חושבים על כך? הייתם מעדיפים שהמשחק יכיל מולטיפלייר, או ש-Bioware עשתה החלטה נבונה?

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:06 24.07.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    תוסיפו מולטי ותהרסו את המשחק

  2. 2

       | פורסם ע"י