הרשמה

הוא חוזר: היאצ'י מישימה מגיע ל-Tekken 8

הדמות האהובה תגיע לנבחרת הלוחמים של המשחק כבר בסתיו הקרוב

״סבא חשמל״ שלנו, שמחים שחזרת!

אני לרוב ממש לא שחקן של משחקי מכות, אבל ל-Tekken 8 יש מקום מאוד חם בלב שלי בעיקר הודות לעובדה שזהו המשחק שאני והחברים שלי מהמשרד מקפידים לשחק לפחות פעם אחת בשבוע אחרי העבודה. ובלי קשר לחברים היקרים שלי, תרשו לי להודות בלב שלם שמדובר במשחק פשוט כיף.

מעבר לעובדה שאני מקפיד לשחק במשחק באופן קבוע אני גם מקפיד לעקוב באופן הדוק יותר אחר הסצנה התחרותית של המשחק ברחבי העולם, מה שכמובן הביא אותי לצפות בשקיקה בטורניר EVO 2024 שהתקיים לפני מספר ימים וכלל בתוכו בין היתר גם תחרות ייעודית של Tekken 8. הטורניר עצמו היה נהדר (ברכות ל-Arslan Ash על הזכייה בתואר בפעם החמישית), אבל אחד הרגעים המרגשים ביותר שקרו בו הייתה כמובן ההרכזה על ההוספה של Heihachi Mishima לנבחרת הלוחמים של המשחק - הכרזה שריגשה רבים ואני בניהם. לצד ההכרזה הזו הוכרז גם על שיתוף פעולה בין המשחק לבין מותג Nike, אבל זה כמובן לא באמת מעניין, לפחות אם תשאלו אותי.

דמותו של Heihachi היא ללא ספק אחת מהדמויות המוכרות והאהובות ביותר בהיסטוריה של סדרת Tekken, ואפילו שעל-פי קו העלילה של המשחקים הוא מת במשחק הקודם בסדרה, איכשהו הוא כאן, והוא נראה חזק ומרשים מתמיד. במהלך טריילר החשיפה צחקו מספר פעמים על כך שבעבר הוצהר בלא מעט מקומות על כך שדמותו של היאצ׳י מתה (בהם גם ציטוט ישיר של יוצר המשחק). לצערנו נכון לרגע כתיבת שורות אלה לא נחשפו לנו הקומבואים והיכולות השונות של הדמות במשחק עצמו, אך כן הוצגו כמה מהמהלכים האייקונים שלו שהסגירו שהדמות החדשה היא אכן היאצ׳י לפני שנחשף באופן מלא יחד עם הצחוק האייקוני שלו. הדמות של היאצ׳י תגיע למשחק כבר בסתיו הקרוב.

היאצ׳י היא הדמות השלישית מתוך ארבע שנכנסת לארסנל הלוחמים של Tekken 8 במסגרת חבילת ההרחבה הראשונה של המשחק, והוא ככל הנראה יהיה זמין לרכישה בשתי תצורות: או באמצעות רכישה ספציפית של הדמות תמורת 8 דולר, או כחלק מבאנדל ההרחבה של המשחק שניתן לרכוש המאפשר כבר היום לשחק עם דמותו של Eddy Gordo וממש בקרוב גם עם Lidia Sobieska שאמורה להגיע לנבחרת ממש בשבועות הקרובים. אחרי היאצ׳י אמורה להתווסף לנבחרת דמות רביעית שזהותה טרם נחשפה.

מה דעתכם? מתרגשים לחזרתו של היאצ׳י לטקן? ספרו לנו בתגובות למטה!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י