הרשמה

פרטים חדשים על Dragon Age: The Veilguard נחשפים

חלון השקה, דמויות והרבה מאוד דיאלוגים

המשחק הבא של Dragon Age הולך להיות גדול בהרבה מקודמו

אני חייב להודות שקשה לי להתרגש מ-Dragon Age: The Veilguard, אחרי שנים שסדרת Dragon Age ישבה בשקט בפינה עם מתחרים גדולים ונהדרים שקמו לה, יחד עם הופעה פושרת ב-Xbox Games Showcase אני מתקשה לראות איך הסדרה תוכל לתפוס בחזרה את המקום שלה. למרות זאת, ככל שיוצאים פרטים חדשים על המשחק החשיבה שלי לגביו מתחילה להשתנות ואיתה מידת ההתרגשות לקראת המשחק הבא של BioWare.

לצד האמירה לגבי כותר ה-Battlefield הבא, במסגרת שיחת המשקיעים שערכה EA בשבוע שעבר גם Dragon Age: The Veilguard הוזכר עם צימצום של חלון ההשקה. EA הציגה בשיחה כי המשחק יושק ברבעון השלישי של שנת הכספים שתתחיל ב-1 באוקטובר ותגמר ב-31 בדצמבר, פרט שמתאים ומצמם במעט את חלון ההשקה הכללי לסתיו שהיה לנו עד כה. כמעט במקביל, BioWare פירסמה פוסט חדש בבלוג שלה שמודיע כי בחודש אוגוסט היא תציג את מפת הדרכים להשקה יחד עם פרטים חדשים על המשחק ותאריך ההשקה המדויק שלו.

לצד אלה אנחנו מקבלים פרטים חדשים על הנפח של המשחק. על פי מספר דיווחים ושונים וראיון של ג׳ון אלפר (John Epler), אחד הבמאים היצירתיים של המשחק, עם GamesRadar, נראה כי Dragon Age: The Veilguard יהיה גדול מאוד לעומת קודמו או כמעט כל משחק אחר בשוק. The Veilguard יכיל מעל 700 דמויות אשר הוקלטו במשך 5 שנים עם משחק קול שכלל הקלטה של מעל 140,000 שורות טקסט. לשם השוואה, Dragon Age: Inquisition היה בעל 88,000 שורות טקסט ו-Baldur's Gate 3 היה בעל 115,000 שורות טקסט. 

כאמור, Dragon Age: The Veilguard יושק מתישהו לקראת סוף השנה הנוכחית עבור המחשב וקונסולות הדור הנוכחי כשפרטי ההשקה המלאים יפורסמו החודש.
מה דעתכם על איך שהמשחק מצטייר? מתרגשים לקראתו כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:28 05.08.2024 | Vgut Vgut

    מהמעט שראיתי, לא עשה עלי רושם גדול. מן הסתם המשחק לא יצא וקשה לשפוט. אבל אם להתבסס על שני הקודמים ביחס למשחק הראשון בסדרה, אז לא נראה שיש המשכיות לאיכות וחוועה של המשחק הראשון.

  2. 2

       | פורסם ע"י