הרשמה

כל מה שניתן לצפות לו מ-San Diego Comic Con 2024!

המשלחת הישראלית לקומיקון יוצאת לדרך!

הצטרפו ל-Vgames ול-ComicON ל-3 שבועות של פאנלים, ראיונות וחוויות מ-San Diego Comic Con 2024

הדקו חגורות כי עוד פחות משבוע אנחנו ממריאים!

אני אפתח את הכתבה הזו בנימה אישית ואגיד שאני מתרגש. באמת מתרגש. גם כי זו הכתבה הראשונה שלי שעולה באתר (ואיך אפשר שלא להתרגש מזה), וגם, כי אחרי שנתיים של עבודה קשה במיוחד אנחנו גאים סוף סוף לספר לכם ולהכריז באופן חגיגי ורשמי על המשלחת הישראלית לקומיקון של Vgames ו-comicON!

ביום שני הקרוב אני, רז משאט, ביחד עם עידו שייביץ (שעוד תשמעו ממנו בקרוב) נהפוך להיות הנציגים הרשמיים של comicON ו-Vgames, ונעלה על מטוס לארצות הברית לשלושה שבועות בהם נסקר ונפקוד את הארועים הגיקיים הכי גדולים בעולם כעיתונאים ונציגים רשמיים (ועד כמה שידוע לנו גם היחידים) של הקהל הישראלי! מהקרנות מיוחדות של דדפול & וולברין בחו״ל, דרך ביקור באחוזת האקסמן של Airbnb, ועד הפאנלים הכי נחשקים בעולם הגיקי - אנחנו הולכים להיות שם ולייצג אתכם הקהל הגיקי הישראלי ולהראות לכל העולם שהגיקים הישראלים על המפה!

במהלך שלושת השבועות האלו יעלו פה באתר ובשאר הסושיאלס של Vgames ו-comicON אין ספור כתבות, סרטונים, ראיונות, המלצות והפתעות מיוחדות שקשורות לארועים הגיקים הגדולים של הקיץ שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

את המשלחת אנחנו נפתח בכנס הגיקים הגדול בעולם הלא הוא סן דייגו קומיקון (המכונה SDCC) שיתקיים בין התאריכים ה-24.7 עד ה-28.7. לכבוד כך ולכבוד ההכרזה החגיגית על המשלחת הישראלית לקומיקון החלטנו לסכם לכם בקצרה את כל הפאנלים, האופסייטס והדוכנים שנסקר במיוחד בשבילכם בכנס כדי שתוכלו לדעת לאיזו הכרזות לצפות.

אז בלי להתעכב יותר מדי בואו ניגש לראות מה מצפה לנו בסן דייגו קומיקון.

יום רביעי - 24.7:

יום רביעי הוא לא יום מלא. הוא מכונה Preview night והוא מאפשר הצצה מוקדמת לאיך שהכנס יראה בשלושת הימים הקרובים. למעשה הכנס פועל ביום רביעי רק בין השעות 18:00-21:00 (שעון סן דייגו) ורק השואו פלור (שנגיע אליו מאוחר יותר) פעיל בו. ככה שביום הזה לא צפויות להיות הכרזות מעניינות או פאנלים מטורפים.

יום חמישי - 25.7:

Marvel Rivals

שם הפאנל - ״מארוול רייבלס״ - הסיפור, האומנות, והסאונד מאחורי המשחק.

איפה: Ballroom 20

מתי - 21:15 - 22:15 שעון ישראל

לינק 

פותחים את היום עם פאנל הגיימינג הראשון שלנו בכנס שיעסוק איך לא, במארוול! בפאנל נקבל מבט מאחורי הקלעים על איך יוצרים משחק שוטר של גיבורי על ונשמע חוויות וסיפורים מפי ג'ינגוואה דואן (מעצב הנרטיב הראשי של המשחק), דינו מא (האמן הראשי של המשחק), דונגר גאן (אחד ממעצבי הנרטיב של המשחק), דני קו (המפיק של המשחק), דקוטה מיסונט (מנהלת הפיתוח היצרתי של המשחק) ודן לדוקה (אמן בכיר שעבד על המשחק) על איך הם עיצבו ויצרו את הסיפור, האומנות, והצלילים של המשחק Marvel Rivals. בנוסף אנחנו צפויים לקבל הכרזות אקסקלוסיביות שקשורות למשחק כולל טריילר חדש, ואורחים מפתיעים בפאנל! (מישהו קרא ליורי לוונטל?)

רובוטריקים: ההתחלה

שם הפאנל - אולפני פרמאונט אנימציה והאסברו אנטרטיימנט מציגים - רובוטריקים: ההתחלה.

איפה - Hall H

מתי - 21:45 - 22:45 שעון ישראל

לינק

ממשיכים את החגיגות עם אחד מסרטי האנימציה המצופים של השנה ״רובוטריקים: ההתחלה״, בבמה הקדושה ביותר בעולם הגיקי Hall H! במהלך הפאנל אנחנו צפויים לקבל דיון מעניין במיוחד עם השחקנים כריס המסוורת', בראיין טיירי הנרי וקיגן מייקל קיי ויחד עם הבמאי ג'וש קולי והמפיק לורנזו די בונוונטורה. הם ישתפו את הקהל במידע חדש על הסרט והעבודה עליו ועל הדרך יציגו לנו גם פוטג' חדש ואקסקלוסיבי מהסרט.

בובספוג מכנסמרובע

שם הפאנל - חוגגים 25 שנה לבובספוג מכנסמרובע!

איפה - Hall H

מתי - 23:00 - 00:00 שעון ישראל

לינק

אתם מוכנים? אז תגידו כן כן קפטן!!! כי אנחנו צוללים הישר לביקיני בוטום! בפאנל המיוחד הזה לכבוד חגיגות 25 שנה לסדרה ״בובספוג מכנסמרובע״ אנחנו יחד עם קאסט המדבבים המקורי של הסדרה נצלול אל המקורות האיקונים של הסדרה, נקבל תוכן אקסקלוסיבי וחשיפות מיוחדות על מאחורי הקלעים של הסדרה ואפילו נהיה עדים להקראה של הפרק הראשון בסדרה ״דרוש עובד!״. בפאנל צפויים להשתתף המדבבים טום קני (בובספוג), ביל פייגרברייק (פטריק), קתרין לוראנס (סנדי), רוג'ר בומפאס (סקווידוויד), קלאנסי בראון (מר קראב), ודאגלס לוראנס (פלנקטון) יחד עם אורחים מיוחדים נוספים!

פרסי ג'קסון והאולימפיים

שם הפאנל - פרסי ג'קסון והאולימפיים

איפה - Hall H

מתי - 00:15 - 1:15 (בין ה-25.7 ל-26.7) שעון ישראל.

לינק

ווקר סקובל (פרסי ג'קסון), לאה ג'פריז (אנאבת' צ'ייס) ואריאן סימהאדרי (גרובר) יתכנסו לפאנל בניצוחו של ג'יי דופלאס לפאנל עם הרבה סיפורים מצחקים ומפתיעים מאחורי הקלעים של העונה הראשונה של הסדרה ואיך זה היה להביא את הדמויות האייקוניות האלו לחיים. בנוסף יתקיים קטע שאלות ותשובות בו המעריצים יוכלו לשאול את הקאסט כל שאלה שבוערת בהם על הסדרה.

סיפורי צבי הנינג'ה

שם הפאנל - ״סיפורי צבי הנינג'ה״

איפה - 6BCF

מתי - 00:15 - 1:15 (בין ה-25.7 ל-26.7) שעון ישראל.

לינק

אחרי ההצלחה של של סרט האנימציה ״צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים״ משנה שעברה, הצבים חוזרים ובגדול עם סדרה חדשה שתעלה בפרמאונט + בשם ״סיפורי צבי הנינג'ה״. בפאנל ישתתפו המדבבים של ארבעת הצבים האהובים ויחשפו בפנינו תוכן שעוד לא נראה מהסדרה עם הכרזות מעניינות מהעולם של צבי הנינג'ה.

דדפול & וולברין

שם הפאנל - "אולפני מארוול: חגיגית דדפול & וולברין האולטימטיבית״

איפה - Hall H

מתי - 4:30 - 5:30 (בין ה-25.7 ל-26.7) שעון ישראל.

לינק

בפעם הראשונה אי פעם מארוול יגיעו אל Hall H (גם) ביום חמישי בפאנל ענק ומיוחד שמוקדש כל כולו לסרט החם של הקיץ ״דדפול & וולברין״. אל הפאנל צפויים להגיע שון לוי, קווין פייגי, ראיין רינולדס ויו ג'קמן ועל פי התיאור המועט שניתן לנו אנחנו מבינים שעומד להיות מדובר בפאנל מיוחד ומטורף (ומי יודע? אולי גם נראה איתם עוד את הסרט ביחד).

יום שישי - 26.7:

הבנים

שם הפאנל - בואו נשמע את זה מ-״הבנים״!

איפה - Hall H

מתי - 20:00 - 21:00 שעון ישראל

לינק

לכבוד סיום העונה הרביעית של הסדרה המצליחה ״הבנים״, יוצר הסדרה אריק קריפקי, והקאסט של הסדרה (שכולל בין היתר את אנתוני סטאר ותומר קפון), באים לחגוג בקומיקון! אנחנו צפויים לשמוע סיפורים משעשעים מאחורי הקלעים של הסדרה ועל הסצנות המטורפות שהסדרה ידועה בהן, ואולי גם תצפה לנו הפתעה אחת או שתיים ;)

שר הטבעות: טבעות הכוח

שם הפאנל - ״שר הטבעות טבעות הכוח״

איפה - Hall H

מתי -21:00 - 22:15 שעון ישראל

לינק

נחזור אל הארץ התיכונה יחד עם השואוראנרים והקאסט של הסדרה על מנת לצלול אל תוך העונה השנייה ולקבל מבט חדש ואקסלוסיבי.

המתים המהלכים: עיר המתים

שם הפאנל - ״המתים המלכים: עיר המתים עונה 2״

איפה - Hall H

מתי - 23:45 - 00:45 שעון ישראל

לינק

הקאסט והיוצרים של הסדרה (בראשות ג'פרי דין מורגן) יחזרו אל קומיקון לדבר על העונה השנייה של הסדרה רגע לפני שהיא חוזרת אלינו ב-2025. בנוסף לכך יחשפו בפנינו חומרים חדשים ואקסלוסיביים מהעונה השנייה של הסדרה.

המתים המהלכים: דריל דיקסון

שם הפאנל - ״המתים המהלכים דריל דיקסון הספר של קרול״

איפה - Hall H

מתי - 00:45 - 01:45 (בין ה-26.7 ל-27.7) שעון ישראל

לינק

יודעים מה יותר טוב מפאנל אחד של המתים המהלכים? שני פאנלים! אנחנו נצטרף אל הקאסט והיוצרים של הסדרה (בראשות נורמן רידוס), כדי לדבר על העונה החדשה של הסדרה ולחשוף בפנינו את הטריילר המלא הראשון שלה!

הנוסע השמיני: רומולוס

שם הפאנל - ״הנוסע השמיני: רומלוס״.

איפה - Hall H

מתי 3:15 - 4:15 (בין ה-26.7 ל-27.7) שעון ישראל

לינק

ואם היה חסר לכם עוד קצת אימה ביום הזה הכינו את עצמכם למסע בחללית של הנוסע השמיני! אנחנו נצטרף אל הבמאי פדה אלוורז והקאסט של הסרט שכולל את השחקנים איזבלה מרסד, קיילי ספאני ועוד לדיון מעניין ומיוחד עם הצצות וחשיפות חדשות על הסרט הבא בסדרת סרטי הנוסע השמיני.

ריק ומורטי: האנימה

שם הפאנל - ״ריק ומורטי האנימה״

איפה - Indigo ballroom

מתי - 22:00 - 22:45 שעון ישראל

לינק

אף אחד לא ביקש את זה אבל זה עדיין קורה, קבלו במחיאות כפיים סוערות את ״ריק ומורטי האנימה״! בפאנל נקבל הצצה מיוחדת למה שצפוי בסדרה החדשה מבית Adult Swim, יחד עם שיחה על מאחורי הקלעים של הסדרה עם האנשים שעומדים מאחוריה.

סדרות אנימציה למבוגרים, מאת אמזון

שם הפאנל - ״אדפטציה של סדרות שמעריצים אוהבים: שיחה עם האנשים שמאחורי סדרות האנימציה למבוגרים של פריים״

איפה - Indigo ballroom

מתי - 23:00 - 23:45 שעון ישראל

לינק

רוברט קירקמן (בלתי מנוצח), ויויאן מדרנו (האזבין הוטל) וטראביס וולינגאהם (האגדה של ווקס מכינה) יפגשו לשיחה על איך זה לעבד כמה מהיצירות והקומיקסים האוהבים ביותר על ידי מעריצים בעולם לסדרות טלוויזיה מוצלחות. יהיו חדשות על כל אחת מהעונות החדשות של הפרוייקטים שלהם ובנוסף יהיו הצצות אקסקלוסיביות לחלק מהן!

Mortal Kombat 1

שם הפאנל - מורטל קומבאט 1: עוד קומבאט!

איפה - Room 6BCF

מתי - 00:00 - 01:00 (בין ה-26.7 ל-27.7) שעון ישראל

לינק

הצוות והקאסט מאחורי משחק המכות המצליח Mortal Kombat 1 בראשות האיש והאגדה אד בון ידברו על מה צפוי לנו בעתיד הקרוב של המשחק, אילו דמויות חדשות יצטרפו לרוסטר, איך ממשיכים את הסיפור, ומה הפיצרים החדשים יתווספו למשחק בשנה השנייה שלו! בנוסף אנחנו שמחים לבשר שלאחר הפאנל אנחנו נקיים עם אד בון ושאר הצוות והקאסט ראיון אקסלקוסיבי ונשאל אותם את השאלות שהכי מעניינות את הקהל הישראלי! פרטים נוספים בהמשך..

Like a Dragon: Yakuza

שם הפאנל - "כמו דרקון: יאקוזה"

איפה - Room 5AB

מתי - 00:30 - 01:30 (בין ה-26.7 ל-27.7) שעון ישראל.

לינק

השחקן הראשי והמפיק של הסדרה החדשה מבית אמאזון ריומה טאקאוצ׳י יחד עם עוד שחקני A list מפתיעים יתנו הצצה ראשונה לסדרה ומבט על תהליך היצירה של האדפטציה של משחק המחשב המפורסם של סאגה לכדי סדרה.

Funko Fusion

שם הפאנל - ״פאנקו פיוזן: חגיגה של פאנדום״.

איפה - Room 6BCF

מתי - 20:15 - 21:15 שעון ישראל.

לינק

סטודיו המשחקים 1010 יחד עם פאנקו יציגו בפאנל את משחק ה-AAA החדש שלהם ״פאנקו פיוז'ן״ שיצא ממש עוד מעט! צפויות לנו הפתעות וחלוקת פרסים וגם פאנליסט סודי שהוא אחד מהשמות הגדולים בתעשיית הקומיקס.

שר הטבעות

שם הפאנל - "שר הטבעות, ועוד המון״

איפה - Room 25ABC.

מתי - 6:00-7:00 (בין ה-26.7 עד ל-27.7).

לינק

נחזור אל הארץ התיכונה לעוד פאנל אחד. בפאנל מבית TheOneRing.net נזכה להתעדכן בכל מה שחדש ביקום המורחב של שר הטבעות ונקבל הצצה אקסלקוסיבית לסרט האנימציה החדש - שר הטבעות: מלחמת הרוהירים.

הארלי קווין וקייט מן

שם הפאנל - ״הארלי קווין וקייט מן: הל יא!״

איפה - Room 6BCF

מתי - 6:15-7:15 (בין ה-26.7 עד ל-27.7).

לינק

אז אולי לא נזכה לראות את סופרמן וגאן השנה אבל בהחלט נזכה לראות דברים מסדרות האנימציה של די.סי. בפאנל נקבל הצצה אקסלוסיבית לעונה החמישית של הסדרה ״הארלי קווין״ וגם לסדרה החדשה של הגיבור החביב קייט מן. הקאסט והיוצרים ידברו על הסדרות וישתפו פרטים מעניינים עם הקהל.

יום שבת - 27.7

סופרמן ולויס

שם הפאנל - ״סופרמן ולויס: מצגת וידאו מיוחדת עם שאלות ותשובות״.

איפה - Hall H

מתי - 21:15 - 22:15 שעון ישראל

לינק

אחרי שהעונה השלישית נגמרה במתח שיא, נצטרף אל הקאסט והיוצרים של הסדרה למצגת וידאו עם מבט ראשון לעונה הרביעית והאחרונה של הסדרה שתחזור אלינו בסתיו הקרוב. לאחר מכן יתקיים סשן שאלות ותשובות בו מעריצים יוכלו לשאול את הכוכבים והמפיקים את כל השאלות הבוערות.

הפינגווין

שם הפאנל - ״הפינגווין״

איפה - Hall H

מתי - 2:45 - 3:45 (בין ה-27.7 ל-28.7)

לינק

הסדרה המוגבלת של די. סי ו-HBO מגיעה לקומיקון! נצטרף אל קולין פארל (הפינגווין) מאט ריבס (המפיק בפועל) ושאר הצוות והשחקנים של הסדרה למבט חדש ומיוחד על סדרת ההמשך לסרט ״הבאטמן״ משנת 2022 שמתמקדת בברון הפשע ״הפיגווין״ ואיך הוא עולה לשלטון העולם התחתון של גותאהם.

Marvel

שם הפאנל - ״אולפני מארוול״

איפה - Hall H

מתי - 4:00 -5:00 (בין ה-27.7 ל-28.7)

לינק

שנסו מותניים והכינו את עצמכם כי אחרי שנה של הפסקה הגביע הקדוש של קומיקון חוזר! אחרי כמעט שנתיים מאז הפאנל הפומבי האחרון של מארוול (לא כולל הפאנל של יום חמישי כמובן), קווין פייגי יגיע לעשות לנו סדר ולהציג לנו יחד עם המון אורחים מפתיעים מה עומד לקרות ביקום הקולנועי של מארוול בשנים הקרובות!

סיילו

שם הפאנל - ״אפל טי וי פלוס: סיילו עונה 2״

איפה - Ballroom 20

מתי - 2:00 - 2:45 (בין ה-27.7 ל-28.7)

לינק

אחרי עונה ראשונה ונהדרת של סדרת המדע הבדיוני ״סיילו״ של אפל טי וי, הסדרה מגיעה אל קומיקון סן דייגו. נצטרף אל הקאסט והצוות של הסדרה בהובלת רבקה פרגוסון לדיון על העונה הראשונה של הסדרה יחד עם הצצה מיוחדת בשביל המעריצים לעונה השנייה.

Batman: Caped Crusader

שם הפאנל - ״הקרנה חגיגית ופאנל שאלות תשובות של הסדרה באטמן: קייפד קרוסייד״

איפה - Room 6BFC

מתי - 0:45 - 1:45 (בין ה-27.7 ל-28.7)

לינק

מאט ריבס וחברי הקאסט יגיעו לדיון על נקודות המפתח בסיפור והדברים שהם מתרגשים מהם בסדרת האנימציה החדשה של באטמן באמזון. לאחר מכן תתקיים הקרנה חגיגית ומוקדמת של הסדרה שתלווה בפאנל שאלות ותשובות מפי המעריצים.

רוז הרובוטית

שם הפאנל - ״רוז הרובוטית״

איפה - Room 6BCF

מתי - 2:00 - 3:00 (בין ה-27.7 ל-28.7) שעון ישראל

לינק

היוצרים והכוכבים של סרט האנימציה החדש של אולפני דרימוורקס יבואו לחשוף לנו את הסיפור ואומנות מאחורי הסרט בשיחה עם המעריצים שתכלול בין היתר את הבמאי המועמד לאוסקר כריס סנדרס והשחקנית זוכת האוסקר לופיטה ניונגו.

יום ראשון - 28.7

אקסמן 97'

שם הפאנל - ״הפאנדום של אקסמן חוגג את אקסמן 97״.

איפה - Room 6BCF

מתי - 23:00 -00:00

לינק

קאסט המדבבים של הסדרה אקסמן 97 יחד עם הפודקאסט X-Reads מגיעים לסן דייגו כדי לחגוג את ההצלחה המסחררת של הסדרה ברחבי העולם ולשתף עם המעריצים חוויות מהפקת הסדרה (ובתקווה גם לכמה הפתעות מעניינות).

שואו פלור

מלבד הפאנלים הגדולים והחשובים עליהם דיברנו עד עכשיו, הכנס מפורסם מאוד גם בזכות השואו פלור הגדול שלו. בשואו פלור שמשתרך על גבי מאות (ואולי אפילו אלפי) מטרים יש דוכנים ענקיים של כל החברות הגדולות. ממארוול שהכריזו על הדוכן הגדול בקומיקון עם מלא פעילויות, פרסים ואטרקציות דרך די.סי שהכריזו על המרצ' הרשמי הראשון של סופרמן שימכר בכנס ועד הדוכנים של פאנקו עם מספר עצום של פופים ומוצרים אקסקלוסיביים ויחודיים לכנס. אנחנו נהיה בשואו פלור בין פאנל לפאנל ונדאג להעביר לכם ממקור ראשון גם את החוויה משם.

אופסייטס

את כנס הקומיקון אופפים מספר רב של ארועי אופסייט. מה אלו ארועי אופסייט? אלו ארועים שמתרחשים בסן דייגו בסביבת הכנס ואינם דורשים את תג הכנס כדי להכנס אליהם. אלו ארועים מיוחדים ומגניבים והם חלק ממשי מהאווירה והתחושה של הכנס ולמעשה אי אפשר להסתובב בסן דייגו ובפרט באזור מרכז הכנסים בלי להיתקל באחד מהם. הנה רשימה קצרה של כמה אופסייטס שנסקר במהלך הכנס

פאנקו פאנדייז

מסיבת הפאנדייז השנתית והגדולה של פאנקו חוזרת בגדול. במשך שעתיים פאנקו ירימו את האווירה כמו שרק הם יודעים, יחלקו פופים סודיים ועוד שלל הפתעות ויחשפו קצת מהפופים שמצפים לנו בשנה הקרובה. אנחנו נהיה בסבב השני של מסיבת הפאנדייז שתתרחש ביום שבת ה-27.7!

הבקתה של פראמאונט

הבקתה של פרמאונט חוזרת ובגדול. הבקתה תציא מגוון אטרקציות מהסדרות והתכנים האהובים של פרמאונט כמו סטאר טרק, חברים דמיוניים, צבי הנינגה, בובספוג ועוד! בנוסף מובטח סוואג והפתעות מעולמות התוכן האלו לכל מי שיגיע לבקתה! אנחנו נבקר בבקתה ביום רביעי ה-24.4.

המפעל של הולו

הולו מחזירים את מפעל סדרות האנימציה שלהם בו נוכל לקיים אינטרקציה עם סדרות האנימציה האהובות של הולו ופוקס כמו היט מאנקי, משפחת סימפסון, פיוצראמה ועוד. בנוסף צפויות במתחם חגיגות 25 שנה לסדרה איש משפחה. אנחנו נבקר במתחם ביום ראשון ה-28.7.

הפינגווין

במשך יומיים HBO יקימו לתחייה את המועדון המפורסם של הפינגווין The Iceberg Lounge. החוויה תכלול מסע בעקבות ההריסות שהשאיר הרידלר בסוף הסרט ״באטמן״ מ-2022 ועוד שלל הפתעות ומבחנים כדי שנוכל להכנס למעגל הפנימי של ברון הפשע המפורסם.

וזה בנתיים כל מה שמצפה לנו בסן דייגו קומיקון! אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות לעדכונים נוספים על פאנלים, אטרקציות, והפתעות נוספות כי יש עוד הרבה שעומד לקרות אנחנו מפה נלך לארוז ונתראה ממש בקרוב!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י