הרשמה

"לא נוצץ, קצת יהלומים" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יולי

את מה שהוא כנראה החודש היבש ביותר של השנתיים האחרונות אי אפשר ממש לשווק - אבל כמה משחקי אינדי מעניינים באים להציל אותו

לא רק בצל של מישהו?

אחרי כמה חודשים, או אפילו שנים, היינו ברצף יציאה משוגע של משחקי ענק, אך חודש יולי הנוכחי מספק אתנחתא כמעט הכרחית להשלמת משחקים. ובכל זאת, כמה משחקי אינדי חדשים שיוצאים החודש נראים מספיק מעניינים כדי לאיים על המנוחה הזאת. מרגליים עצבניות למשחק שמתרכז בצל - בואו לקרוא על משחקי החודש הנוכחי.

Zenless Zone Zero

אמנם אין ספק שנקודת המכירה המרכזית של Zenless Zone Zero היא העובדה שהוא מגיע מיוצרי Genshin Impact, אבל המשחק החינמי הזה עושה קצת יותר. עם הבטחה להיות אקשן RPG מלא בתוכן וקרבות מפוצצי אנרגיה, יש סיכוי לא קטן שהמשחק יהיה להיט כשהוא יצא ב-4.7 לפלייסטיישן 5, ל-IOS ולמחשב.

Anger Foot

אחד המשחקים המצופים ביותר שלי לשנה הקרובה קיבל בחודש שעבר תאריך יציאה מפתיע - והתנתקות לבנתיים מגרסה לקונסולות שהשאירה אותי ועוד רבים מאוכזבים. המשחק המשוגע שמכניס אתכם מילולית לנעליים של רוצח אנרגטי, ומשתמש בנעליים לכוחות מיוחדים כמו קרוקס שיכניסו את העולם למצב Zero-G (אין טעם להסביר, תראו את הטריילר) בועט בדלת ונכנס למחשב ב11 ביולי.

Nintendo World Championships: NES Edition

בין אם משהו אחר ברשימה קורץ לכם יותר - אין לי כל ספק שהמשחק הנמכר ביותר של החודש עומד להיות Nintendo World Championships: NES Edition. המשחק המבוסס על תחרות ה-Esport שמאחד המון משחקי נינטנדו מהעבר למעין תחרות כיפית שתהפוך את החוויה המלהיבה לנגישה גם בסלון שלכם לכל שחקני הסוויץ' ב-18.7.

Bo: Path of The Teal Lotus

הראשון מבין כמה משחקי אינדי שיוצאים באותו היום וכולם מאיימים בדרכם על המנוחה שלכם החודש הוא Bo: Path of The Teal Lotus, משחק מטרודיוואניה מהמם שלוקח את הארט סטייל של Okami לסגנון של Hollow knight ו-Ori. אישית, הוא תפס אותי, ומאוד. המשחק יוצא לדור הקונסולות הנוכחי, למחשב ולסוויץ' ב-18.7.

SCHiM

ללא ספק משחק האינדי המעניין ביותר של החודש - ל-SCHiM יש את כל המאפיינים של להיט ואנחנו לחלוטין רואים דרך שבה הוא נהפך לאחד כזה. המשחק יספק לנו ארט סטייל מהמם ומשחקיות מעניינת אפילו יותר כצפרדע שיכולה להתקיים רק בצל של אובייקטים וצריכה לנוע בעולם מצל לצל. המשחק יוצא לדור הקונסולות הנוכחי, הקודם, למחשב ולסוויץ' ב-18.7.

Dungeons of Hinterberg

חשבתם שהיצירתיות בתעשייה נגמרה? אז הגיע ה-18.7. Dungeons of Hinterberg מבטיח להיות משחק אקשן כמו שלא הכרנו עד עכשיו, כשכל השדרוגים של הדמות יעשו בידי טיפוח קשרים חברתיים ב-HUB חמוד בדמות עיריית נופש. המשחק תפס להרבה את העין במהלך השנים האחרונות והוא סוף סוף יצא למחשב ול-Xbox Series X/S ב-18.7 - וביומו הראשון גם יגיע לGame Pass.

Flintlock: The Siege of Dawn

נראה כי ה-18.7 מתכוון לגעת בכל ז'אנר אפשרי והמשחק הזה כאן כדי לסגור את הפינה של משחק אקשן RPG בעולם פתוח - אבל הוא סוגר אותה בסטייל. המשחק הוא לא רק הכי גדול של החודש מבחינת כמות התוכן שהוא רוצה לספק, הוא כנראה אחד ממשחקי האינדי הכי מושקעים של השנה עם טייק מיוחד והרבה יותר נוטה לאקשן על ז'אנר ה-Souls ופלטפורמינג מגניב ובעיקר יפה ויזואלית. Flintlock: The Siege of Dawn מגיע לדור הקונסולות הנוכחי, הקודם, למחשב ולשירות ה-Game Pass ב-18.7.

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess

כבר הכתרנו בעבר את Kunitsu-Gami: Path of the Goddess כאחד ממשחקי הטריפל A היצירתיים ביותר של השנים האחרונות ובקרוב מאוד נדע אם המשחקיות המיוחדת השתלמה להם/ המשחק המשלב בין RTS, לאקשן ול-Tower Defense בארט סטייל ציורי מהמם יצא ב-19.7 לדור הקנוסולות הנוכחי ולמחשב אך דמו כבר זמין להורדה בחנויות. המשחק יצא גם ביומו הראשון ב-Game Pass.

עוד דברים ששווה לשים עליהם עין החודש:

  • Ace Combat 7: Skies Unknown מגיע לנינטנדו סוויץ' ב11.7
  • Darkest Dungeon II מגיע לקונסולות אחרי השקה מוצלחת במחשב ב-15.7&

למרות שלא מדובר בחודש נוצץ - מצאנו כמה יהלומים. איזה משחק הכי תפס לכם את העין? האם SCHiM יצליח לא לחיות בצל של משחקים אחרים? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:51 03.07.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    מה לגבי Nobody wants to die שיוצא ב17 לחודש
    מה לגבי Minds Beneath us שיוצא ב31 לחודש

  2. 2

    11:51 03.07.2024 | קובי קובי (אורח)

    ענק שים בלימונים

  3. 3

    16:38 03.07.2024 | רמי רמי (אורח)

    נמאס לי מכל המשחקים האלו עם החייזירים והמכשפות ודם ולא יודע מה..
    שיעשו משחקים כייפים כמו מריו אודסה, ספיידרמן, GTA.

  4. 4

       | פורסם ע"י