הרשמה

מכירת הקיץ של Steam התחילה - הנה כמה משחקים שכדאי לכם לרכוש

Shut up and take my money

אלפי משחקים בהנחה, הנה עשרת ההמלצות שלנו

מכירת הקיץ השנתית של Steam החלה בסוף השבוע שעבר עם עשרות אלפי משחקים שנמצאים בהנחות. בין אם אתם אוהבי אינדי מושבעים או משחקים רק משחקי AAA, סביר להניח שראיתם המון מבצעים וכבר חצי מה-Wishlist שלכם נמצא בהנחות כאלה ואחרות. אז אם אתם מבולבלים ולא יודעים מה שווה לרכוש, ריכזנו לכם כאן עשרה משחקים שלפי דעתנו שווים את הכסף שלכם.

Batman: Arkham Collection - הנחת 85%

טרילוגיית משחקי Batman Arkham הייתה אחת מסדרות המשחקים הטובות ביותר שקיבלנו. המשחקי שיצאו ב-2010 עד 2015 שמו אותנו בנעליו של איש העטלף והם ללא ספק משחקי הבאטמן הטובים ביותר שקיבלנו, הם גם בין המשחקים הטובים ביותר ששיחקנו בהם. כל משחק בחבילה מוצע כרגע בהנחה לבדו אבל שלושתם יחד עם ה-Season Pass למשחק האחרון נמצאים בהנחה מעולה של 85% ויעלו לכם רק 37 שקלים. אם אתם אוהבי באטמן או משחקי הרפתקאה ולחימה, ה-Batman: Arkham Collection הוא בדיוק מה שחיפשתם.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

Manor Lords - הנחת 25%

אחד מהמשחקים המפתיעים של השנה האחרונה, Manor Lords הוא משחק City-Builder RTS מעניין מאוד שיתן לכם לנהל מושבה בימי הבניים. המשחק פותח בתחילה על ידי מפתח בודד שעשה עבודה שסטודיואים עם המון מפתחים מתקשים לעשות. המשחק מכיל הרבה מאוד מכאניקות עמוקות ובחודשיים שעברו מאז השקת ה-Early Access שלו הוא קיבל לא מעט תיקונים ושיפורים שהגיעו מקהילת השחקנים האדוקה שלו שמשפיעה באופן ישיר על הפיתוח. אם אתם חובבי City-Builder RTS כנראה שכבר קניתם את Manor Lords, אבל למקרה שעוד לא עשיתם את זה, אז תוכלו לרכוש אותו בהנחה צנועה של 25% שתביא את המחיר ל-113 שקלים.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

Hazelight Bundle - הנחת 74%

הבאנדל שמכיל את שני המשחקים של הסטודיו Hazelight מבית EA. שני המשחקים הם משחקי Couch Co-Op זוגי עטורי פרסים שיחייבו אתכם לעבוד בשיתוף פעולה עם הפרטנר שלכם כדי לסיים את המשחק. המשחקים של Hazelight הם מסוג המשחקים שאנחנו כבר בקושי רואים בנוף וזה חבל כל כך. באופן אישי, It Takes Two שהוא המשחק השני של הסטודיו הוא אחד המשחקים האהובים ביותר עליי ועל הבת זוג שלי כשהעברנו שעות של כיף וצחוק בנסיון לעבור אותו יחד. עם הנחה של 74% ובעלות של 87 שקל, אני חושב שזאת הזדמנות מעולה לחטוף את שני המשחקים המבריקים האלה ולהעביר שעות מהנות יחד.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

EA SPORTS FC 24 - הנחת 80%

בין אם אתם אוהבים אותו או לא, אפשר להתעלם מ-EA FC 24. משחק הכדורגל של EA שעבר מיתוג מחדש לאחר הפרידה מהמותג של FIFA הוא אחד ממשחקי הספורט הטובים שיש ונשאר משחק הכדורגל הטוב ביותר שיש ופחות או יותר האופציה היחידה שלכם למשחק כדורגל איכותי. את הביקורת שלנו עליו אתם יכולים לקרוא כאן אבל אתם כבר יודעים על מה מדובר, הנוסחא המוכרת של FIFA פועמת ב-FC 24. המשחק הגיע בשבוע שעבר למנויי ה-Game Pass Ultimate אבל אם אתם לא שחקני Game Pass תוכלו לרכוש את המשחק כרגע בהנחה נהדרת של 80% שמביאה את המשחק לכדי 46 שקלים. 
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

ELDEN RING - הנחת 30%

זאת אמנם לא הנחה גדולה כמו שהיינו מצפים למשחק שיצא כבר לפני יותר משנתיים אבל למרות זאת אנחנו חושבים שהמשחק שווה מחיר מלא אז כל הנחה עבורו היא מבורכת. ELEDN RING הוא משחק פורץ גבולות שהגדיר את ז'אנר משחקי ה-Souls Like מחדש. הוא קיבל מאיתנו ציון 10 מושלם בביקורת עליו ואנחנו ממש לא היינו היחידים שחשבו ככה כשהוא זכה בפרסים מהמבקרים וקהילת השחקנים פה אחד. בשבוע שעבר הושקה הרחבת Shadow of the Erdtree למשחק כשהיא מוסיפה עוד עשרות שעות של תוכן והציתה את הייפ סביב המשחק שוב. אם עוד לא שיחקתם בו, עבור 30% הנחה ו-175 שקלים תוכלו לשחק באחד ממשחקי העשור.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

Middle-earth: The Shadow Bundle - הנחת 90%

עוד באנדל של זוג משחקים ששווה לשים אליו לב. צמד משחקי Middle Earth הגיח לחיינו לפני 10 שנים עם יציאתו של Shadow of Mordor, אני זוכר את הפעם הראשונה ששיחקתי בו והוא פוצץ לי את המוח. זה היה שילוב של Assassin's Creed עם LOTR ומעבר לאפשרות לתת לחנון כמוני להישאב לעולם הפנטזיה הזה, המשחק עשה כמה דברים פרוצי דרך ובראשם ה-Nemesis System שיוצרת היררכיה ומחזקת אויבים שהרגו אתכם. המשחק השני ממשיך בדרכו של המשחק הראשון עם יותר תוכן בעולם משחק גדול יותר. כל משחק וההרחבות שלו מוצע בהנחה כשבאנדל של הכל יחד יעלה כרגע רק 26 שקל אחרי 90% הנחה.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

Baldur's Gate 3 - הנחת 20%

גם Baldur's Gate 3 הוא משחק שאפשר לתאר אותו כמעצב ז'אנר שלם או לכל הפחות כהדגמה של איך עושים את זה נכון כשהוא נמצא גבוה בתחרות תואר משחק העשור מול ELDEN RING. זה פחות או יותר המשחק היחיד שאביחי שלנו יודע לדבר עליו אחרי שהוא נתן לו ציון 10 בביקורת. המשחק מציע עשרות שעות על גיימפליי עם מערכות מפורטות שנותנות לשחקן חופש מחולט להחליט איך הוא משחק ומה הדרך שבה הוא יעבור את ההרפתקאה הזאת. אם עוד לא ניסתם את Baldur's Gate 3 אז עם הנחת ה-20% שהוא מוצע בה כרגע זאת ההזדמנות הזולה ביותר לעשות את זה עד היום כשהוא יעלה 216 שקלים.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

Fallout 4 GOTY Edition - הנחת 60%

עם הכישלון בהשקה של Fallout 76 יחד עם שנים שבהן לא קיבלנו כותר חדש בסדרת משחקי Fallout העניין סביב הסדרה דעך עד כדי נעלם. אבל עכשיו עם הצלחת סדרת הטלוויזיה של Fallout כולם חזרו לאהוב אותה ולדבר שוב על המשחקים הנהדרים האלה. אם גם לכם הסדרה עשתה חשק לצלול לעולם של Fallout ועדיין לא עשיתם את זה, אז תוכלו לרכוש את גרסאת משחק השנה של Fallout 4 בהנחה של 60% ובעבור 64 שקלים. אציין שגם שאר משחק Fallout נמצאים בהנחות משמעותיות יחד עם בנאדל שמאגד את כולם יחד. הייתה לו התחלה מעט קשה, אבל לדעתי Fallout 4 הוא אחד המשחקים הטובים שקיבלנו בסדרה ואני ממליץ עליו בחום.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

DAVE THE DIVER - הנחת 30%

אחת ההפתעות של השנה שעברה הוא DAVE THE DIVER שפשוט הגיע משום מקום וכבש לנו את הלב עד כדי ציון 9 בביקורות עבורו. במשחק תצטרכו למלצר במסעדת סושי בלילה כאשר ביום תצטרכו לצאת לצלילות כדי לתפוס את הדגים שיוגשו באותו הלילה במסעדה. זה אמנם נשמע פשוט ואכן ככה זה בהתחלה אבל המשחק מתקדם לאט לאט ומוסיף משימות ואלמנטים נוספים. DAVE THE DIVER הוא הוכחה חיה ליכולת של משחקי אינדי להתחרות בכותרי ענק ולהטיל צל על משחקי AAA עמוסי תקציב אם עושים אותם נכון. המשחק מוצע כרגע בהנחה של 30% כשהוא יעלה לכם 52 שקלים שלא תתחרטו לרגע שהוצאתם אותם.
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

Mass Effect Legendary Edition - הנחת 90%

סדרת משחקי Mass Effect היא אחת מסדרות המשחקים האהובות עלינו בצוות. גרסאת Legendary Edition מביאה לנו את שלושת המשחקים הראשונים בסדרה הכל כך מיוחדת הזאת עם כל התוכן שיצא עבורם לאחר ההשקה יחד עם ריענון גרפי ותמיכה בטקסטורות 4K. קשה להכניס בפיסקה אחת כמה משחקי Mass Effect הם טובים ובזמן שאנחנו מחכים למשחק הבא בסדרה שיגיע מתישהו בעתיד, הנחה של 90% שמורידת את חבילת המשחקים ל-25 שקלים היא בדיחה. כל המשחקים ברשימה פה מעולים ושווים את הכסף שלכם, אבל אם הייתי צריך לבחור רק משחק אחד שכן הייתי קונה, זה היה Mass Effect Legendary Edition. 
למעבר לעמוד המשחק לחצו כאן.

כאמור, אלה רק 10 בחירות מתוך אלפי משחקים שזמינים עכשיו בהנחות עד סוף מכירת הקיץ ב-11 ביולי. ראיתם מבצעים מעניינים? יש משחקים שאתם חושבים שהיו צריכים להכנס לרשימה? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:17 30.06.2024 | 404notfound 404notfound

    Civilization vi ליטרלי ב95 אחוז הנחה כרגע. מומלץ בחום

  2. 2

       | פורסם ע"י