הרשמה

סיפור נעורים: Mixtape יקח אתכם להרפתקה נוסטלגית ועל-טבעית

אחת מבין ההפתעות הרבות של אירוע ה-Xbox Games Showcase מביאה איתה סיפור מיוחד במינו

תכינו את האוזניות, ואת הממחטות

מעריצי Life is Strange אכלו טוב אתמול. לא רק שהם קיבלו הכרזה רשמית על המשחק הבא בסדרה שנקרא Double Exposure, הם גם קיבלו הכרזה על משחק חדש בשם Mixtape, שנראה ששואב הרבה השראה מהסיפורים של הסדרה עם דגש על נערים מתבגרים וכוחות על-טבעיים. עכשיו שנרגענו מהאירוע ומהחשיפה הראשונית, קיבלנו עוד פרטים על המשחק המיוחד הזה.

Mixtape הוא משחק הרפתקאות עלילתי שיתכן לכם "לחקור את החופש של השממה המתבגרת" בעזרת כוחה של המוזיקה. דרך הכוחות הקוסמיים של גיבורת המשחק והיכולת שלה להשפיע על האנשים שסביבה בעזרת קלטות המיקסטייפ שלה, המפתחת שואפת לספר סיפור נוסטלגי שיחקור זכרונות נעורים ב"פסקול של דור שלם". יש פה הרבה סיסמאות, אבל בין השורות אפשר להבין שהמפתחת Beethoven & Dinosaur שואפת לספר פה סיפור שלא נראה בשום מקום.

גם מבחינה גרפית המשחק שואף לעשות משהו מעט שונה, כשכמות הפריימים של הדמויות נחתכת בחצי בעוד ששאר העולם והסביבה מרונדרים ורצים במהירות פריימים סטנדרטית. מטרת המפתחת בהחלטה הזו היא להעביר את התחושה שהזמן עמד מלכת עבור הנערים שלנו בעוד ששאר העולם והסביבה שמקיפה אותם ממשיכים כסדרם.

Mixtape צפוי לצאת ב-2025 עבור קונסולות ה-Xbox Series X/S ולמחשב האישי, ויגיע ביומו הראשון למנוי ה-Game Pass. המשחק יגיע גם ל-Playstation 5, עדיין לא ברור אם באותו זמן או במועד מאוחר יותר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י