הרשמה

פיל ספנסר: "אני חושב שכדאי שתהיה לנו קונסולה ניידת גם כן"

בנוף הנוכחי? איך לא...

אחרי חרושת שמועות בנוגע להצגה של קונסולה, פיל ספנסר מראה נכונות לרעיון

לפני האירוע היחסית מפוצץ של Xbox אתמול בערב, היו לא מעט הדלפות בנוגע למה שנראה בערב, בזמן שחלקן היו נכונות, שמועה אחת התבררה כלא נכונה, הצגה של מכשיר נייד חדש מבית Xbox. בזמן שהשוק של הקונסולות האלה נמצא בסוג רנסנס בשנתיים האחרונות, יחד עם גרסאות מחודשות של הגרסאות שנמצאות כעת בשוק, כמו ה-Steam Deck OLED או ב-ROG Ally X שיוצא עוד מעט, ציפינו למשהו חדש נוסף מיצרנית הקונסולות הפופולרית. האם נראה קונסולה כזאת מבית Xbox? אם לפיל ספנסר (Phil Spencer) יש מילה בנושא, מדובר בתרחיש אפשרי לחלוטין.

ספנסר שהיום משמש כמנכ"ל Xbox, סיפק לא מעט רמזים בחודשים האחרונים על האפשרות ש-Xbox עובדת על קונסולה ניידת משלה בצורות שונות ומשונות כמו לייקים ב-X לפוסטים שמדברים על האפשרות. אבל עכשיו מגיע ריאיון של פיל עם IGN שבו אמר באופן חד משמעי: "אני חושב שכדאי שתהיה לנו קונסולה ניידת גם כן". מדובר ברמז הכי עבה שקיבלנו לכך ש-Xbox עובדים על קונסולה ניידת משלם, הוא גם הוסיף ואמר "היום מוקדש עבור משחקים, אבל יהיה לנו זמן לשוב ולדבר גם על פלטפורמות."

כאשר פיל נשאל בהמשך הריאיון אם הקונסולה המדוברת תסטרים את המשחקים מה-Xbox (בדומה ל-Playstation Portal) או אם תהיה קונסולה עצמאית, ספנסר טען שמיקרוסופט מתכוונת לעבוד על קונסולה עצמאית. במילותיו: "אני אוהב את ה-ROG Ally שלי, ה-Lenovo Legion Go שלי, ה-Steam Deck שלי. אני חושב שלהיות מסוגל לשחק משחקים באופן לוקאלי הוא באמת חשוב." איך קונסולה כזאת תראה אנחנו לא יודעים, אבל מוקדם יותר השנה בריאיון ל-Polygon הוא אמר: "אני רוצה להיות מסוגל לפתוח אפליקציה של Xbox במסך מלא, אבל באופן קומפקטי, אני רוצה להרגיש כאילו אני מדליק את ה-Xbox בטלוויזיה שלי, אבל על המכשירים הניידים האלה."

מה דעתכם על המידע הזה? מעוניינים במכשיר נייד של Xbox? האם יש לכם את אחד המכשירים שהוזכרו למעלה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י