הרשמה

תאריך ההשקה של Avowed הודלף על ידי המפתחת

אמנם לא קיבלנו תאריך השקה באירוע, אבל קיבלנו אותו בדרך אחרת

המפתחת מחקה מהר, אבל האינטרנט לא שוכח לעולם

אחד הכותרים שהכי חיכינו לראות אותם ב-Xbox Games Showcase היה Avowed. בלייב של דימה מיאללה בלאגן אני טענתי שלא נראה את המשחק ואם כן נראה אותו אז גם נקבל את ההכרזה שהוא לא יצא השנה כמו שחשבנו. להפתעתי ולשמחת דימה, כן ראינו את Avowed יחד עם אישור שתאריך ההשקה של המשחק לא השתנה והוא עדיין יקרה מתישהו השנה. מעבר להשקה ב-2024 לא קיבלנו תאריך מדויק אבל דקות אחרי האירוע, התאריך הדולף על ידי לא אחרת מהמפתחת שלו Obsidian Entertainment.

מיד לאחר האירוע, עלה פוסט חדש בבלוג של Obsidian שמספר עוד טיפה על המשחק. הפרט המעניין הוא שבסוף הפוסט יש ציטוט של במאי המשחק קרי פטל (Carrie Patel) וצוות הפיתוח. בעוד שהציטוט לא נותן לנו פרטים חדשים על השקת המשחק, מדובר על ציטוט מעודכן שכן הטקסט המקורי חשף את תאריך ההשקה של Avowed ב-12 בנובמבר. אבל כידוע, אם זה עלה לאינטרנט, גם אם זה נמחק זה לא נעלם כששחקנים זריזים הספיקו לצלם את הפוסט המקורי ולהעלות אותו לטוויטר. הופתענו מאוד כאשר חלון ההשקה ל-2024 נשאר בעינו אך ללא תאריך מדויק שכן חצי מהשנה כבר עבר ולא נשאר עוד הרבה זמן, עכשיו התאריך המדויק נודע.

צריך להגיד, אנחנו עדיין מחכים להכרזה רשמית שלא תמחק רגע אחרי לתאריך ההשקה, יכול להיות שהיא תגיע יחד הגיימפליי הנוסף שאנחנו צפויים לראות מ-Avowed היום. נכון לעכשיו נגדיר את ה-12 לנובמבר כשמועה, אם כי היא מגיעה ישירות מהמפתחת.
מתרגשים ל-Avowed כמונו? החלטתם כבר מה תשחקו בנובמבר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י