הרשמה

ביקורת: JSAUX ModCase for ROG Ally

גם ה-ROG Ally מקבל את טיפול ה-ModCase של JSAUX - בואו לקרוא מה חשבנו עליו!

יש למוצר הזה המון יתרונות, בעיקר לאלו שמחפשים קייס יחסית דק שישמור לכם על המכשיר, אבל אני גם לא מוצא בו שימוש רב - לפחות בשבילי.

המוצר סופק לנו לביקורת על ידי JSAUX, תודה רבה להם!

הביקורת השנייה מבין שלוש ביקורות למוצרי JSAUX ל-ROG Ally הגיעה! הביקורת הקודמת התמקדה בפלטה האחורית השקופה של JSAUX שהרשימה אותי מאוד לא רק בעיצוב שלה, אלא גם בדברים שהרוכש מקבל באריזה, הדאגה של החברה להרכבה וחיבור הפלטה השקופה והבונוסים הלא צפוים שהגיעו יחד איתה. עכשיו אנחנו עוברים למוצר השני שקיבלנו מהם לסיקור: ה-ModCase שלהם. אם זה נשמע לכם מוכר, זה כי כבר סיקרתי ModCase של החברה - את זה של ה-Steam Deck, מוזמנים לקרוא את הביקורת כאן בקישור. אז מה חשבתי על הגרסה שלהם ל-ROG Ally של ASUS?

עיצוב שהבלאנקוס היו אוהבים

לפני שנגיע לפיצ'רים ומה שחשבתי עליהם, אנחנו נהייה חייבים לדבר על העיצוב כי אמאל'ה ואבאל'ה, איזו עבודה ליגה של JSAUX. ה-ModCase הקודם שלהם של ה-Steam Deck היה מאוד פונקציונלי (לפחות מה שאנחנו קיבלנו פה לביקורת) - הוא נועד לספק פיצ'רים נוספים ולהיות עוד מגן למכשיר עצמו. זה בסדר והכל, אבל הוא בסופו של דבר גם קצת הקצין את המראה המאוד גמלוני ובלוקי של המכשיר הנייד המדהים של Valve. אני לא יודע אם זה כתוצאה מפידבק של קהל הקונים או מהעובדה שהעיצוב של ה-ROG Ally מרשים יותר, אבל ה-ModCase החדש נראה פשוט פצצה.

הקייס לבן כולו, עם פתחים לכפתורים האחוריים וכמובן הטריגרים של המכשיר. החלק האחורי גם מכיל פלסטיק קשיח שבו יש פתחי אוורור, שני פתחים קטנים בשביל רצועות הסקוץ' שמגיעות עם המוצר והרגלית (או Kickstand), בה אגע בהמשך. כמו הפלטה האחורית שסיקרתי, גם כאן הפתחים גדולים ורחבים מאוד, רק שכאן JSAUX השתמשו בעיצוב והלוגו של ASUS ROG, במה שמקנה למכשיר מראה שקצת יותר תואם את העיצוב המקורי של ה-ROG Ally. כיאה ל-ModCase של JSAUX, יש גם כיסוי קדמי לשמירה על המסך של המכשיר (ועדיין, אני ממש בעד מגני מסך ייעודיים. ל-JSAUX יש סט שכזה והוא אפילו מגיע עם מסגרת שתאפשר לכם לשים את המגן בול כמו שצריך על המכשיר).

כמו שכתבתי בסוף הפסקה הראשונה: זה עיצוב פצצה. אני חושב שמבחינת נראות זהו קייס שאתם יכולים לשים על המכשיר ואנשים אפילו לא היו חושבים לפקפק בכם אם הייתם אומרים להם שככה הוא הגיע. יחד עם הכיסוי הקדמי אתם מקבלים מוצר שלם שיכול להסיר לכם את הצורך בתיק נשיאה - אם חיסכון בכמה גרמים בתיק חשוב לכם עד כדי כך. הבאמפרים האחוריים של ה-ModCase מחוספסים ונוחים אבל אני חייב לומר שהאקסטרה עובי שהקייס נותן טיפה פוגם בחוויית השימוש. לא בהמון - זאת עדיין חוויה נהדרת, והחספוס והעיצוב של הבאמפרים באמת עוזר לשימוש לאורך זמן, אבל מנח הידיים משתנה טיפה בגלל העובי וזה משהו שהרגשתי צורך לדווח עליו בביקורת.

רגל על רגל

לפני שאני אמשיך לפיצ'רים של ה-ModCase, דיסקליימר קטן למי מכם שבסופו של דבר כן ירצה לקנות את המוצר הזה: ההרכבה שלו על ה-ROG Ally קצת מפחידה. לא כי זה משהו שדורש ידע טכני כמו עם הפלטה האחורית, אלא כי הוא נועד להתלבש בול על המכשיר של ASUS, מה שאומר שזה עומד להיות די צמוד. זה ירגיש כאילו אתם עומדים לשבור משהו בקייס, אבל תסמכו על התהליך ותעקבו אחרי ההוראות שלהם וזה יהיה בסדר בסוף.

מבחינת הפיצ'רים השונים של ה-ModCase, אז פה יש לנו אירוע קצת שונה ממה שקיבלנו מ-JSAUX בעבר: הקייס הוא קטן יותר וקומפקטי יותר ועל כן ה-Kickstand הוא גם כן קטן יותר וסולידי יותר. הוא עדיין יציב מאוד לשימוש ומחזיק מאוד יפה את המכשיר - זאת גם עם העובדה שהעיצוב שלו יותר מזכיר את ה-Kickstand של ה-Switch הישן. זה גם אומר שמבחינת נוחות ויציבות הוא לא מתקרב לאלו של ה-Switch OLED או ה-Legion Go של לנובו, אבל שוב - הוא עושה את העבודה לאלו מכם שרוצים לשחק במוד שולחני.

משהו שכן הפריע לי בו קשור לעובדה שכמו ה-Kickstand של ה-Switch המקורי, גם לו יש בעיה שקשורה לכמה שהוא יכול להיות רעוע. אבל אם במקרה של ה-Switch זה נבע מהעובדה שה-Kickstand היה מחובר בציר יחסית חלש שהיה אפשר לפרק בקלות, עם ה-ModCase של JSAUX זה הולך בכיוון השני: הוא נסגר יותר מדי בקלות. הנ"ל קורה כי החברה בחרה לעשות שימוש בסוגרים מגנטיים, מה שיוצר מצב שאם לא הוצאתם את הרגלית עד הסוף, היא פשוט תיסגר בחזרה תוך שנייה. זה... עצבן אותי יותר ממה שאני מוכן להודות בו. הייתי שמח מאוד אם העיצוב היה מאפשר לי לשחק עם הכוונון של הרגלית הרבה יותר ממה שהמוצר אפשר לי. ועדיין, יכול להיות שאני היחיד שזה יעניין אותו.

רצועות הסקוץ' שמגיעות עם ה-ModCase נועדו לאופציה לחבר מוצרים נוספים לגב של המכשיר, דברים כמו מטענים ניידים, אחסון חיצוני קטן מספיק ועוד. עכשיו תראו, מצד אחד הדברים שתשימו בחלק האחורי של המכשיר (אם תבחרו לעשות זאת), יישבו פחות טוב מאיך שעבד הפתרון הקודם של החברה שכלל מתאם ייעודי ומוצרים נלווים שיכלתם לשים על המכשיר (המאוורר שלהם לדוגמא או המטען הנייד שלהם). מצד שני, הרצועות הפשוטות הללו נותנות ורסטיליות גדולה יותר לגבי מה תוכלו להרכיב בחלק האחורי של המכשיר. וזה לא שדברים יפלו עכשיו מהגב של ה-ModCase, הרצועות עדיין מצליחות להחזיק מעמד מאוד יפה עם כל מה ששמתי עליהן.

מצד שני - וזה כבר משהו אישי שאין מה לעשות, גם ישפיע על הציון - התוספת הזו במשקל באמת לא שווה את זה. יותר מזה: בעוד שהקייס עצמו מוסיף קצת למשקל של ה-ROG Ally, שימוש ברצועות וחיבור של עוד אלמנט למכשיר מבטל את היתרון הגדול שלו על פני המתחרות: העובדה שהוא קל מהן בהרבה. להוסיף עוד חצי קילו של מטען נייד פשוט הולך נגד מה ש-ASUS ניסתה לעשות עם המכשיר הזה. שוב, אם המטרה שלכם היא נניח להוריד מעצמכם את הצורך לחזור לתיק כדי להוציא את המטען הנייד ובמקום זה לדאוג שהוא יהיה מחובר תמיד למכשיר - יאללה מעולה שיהיה בהצלחה, אבל אם לא - זה מיותר מאוד בעיניי.

בכל מקרה, יש לחברה פתרונות אחרים לאלו מכם שלא רוצים את כל ה-ModCase: אתם יכולים להשתמש במגן מסך כדי להגן על המסך של המכשיר, להשתמש במעין מגני סיליקון קטנים לאקסטרה חספוס מבלי להגדיל את המשקל של המכשיר יתר על המידה ועוד. זה פשוט פתרון "All in One" שכזה (הכיסוי הקדמי אפילו מכיל מקומות לאחסון כרטיסי MicroSD), לאנשים שרוצים גישה מהירה למשחק.

השורה התחתונה

באופן פשוט אירוני, לעומת הביקורת הקודמת על הפלטה האחורית השקופה, כאן דווקא יהיה לי יותר קשה להמליץ על המוצר. זה לא כי אני חושב שהוא רע, יש לו המון יתרונות, אבל אני גם לא מוצא בו שימוש רב - לפחות בשבילי. מצד שני, לאלו מכם שמחפשים קייס יחסית דק שישמור לכם על המכשיר ויספק לכם אופציות כמו Kickstand או היכולת להרכיב עליו מטען נייד קטן, אתם יותר ממוזמנים לרכוש את זה של JSAUX - הוא יהיה נהדר לכך. לאלו מכם שהם יותר כמוני שמספיק להם התיק הקטן של ה-ROG Ally לסחיבתו ממקום למקום - זה משהו שאתם יכולים לדלג עליו בינתיים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

7.5
מתוך 10

הטוב

  • העיצוב של הקייס נהדר
  • עמיד מאוד ומספק נקודות אחיזה טובות למכשיר
  • פתרון All in One מאוד נחמד למכשיר

הרע

  • ה-Kickstand מרגיש לא יציב במיוחד
  • תוספת המשקל ל-ROG Ally קצת לוקחת את היתרון שלו

והלבן

  • זה נהייה פשוט מכשיר של מעריצי ריאל מדריד
שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י