הרשמה

ביקורת: JSAUX Modcase for Steam Deck

הקייס של JSAUX הגיע אלינו לביקורת: בואו לקרוא מה חשבנו על הכיסוי המודולרי ל-Steam Deck!

ה מוצר נהדר כבסיס לבנות עליו את כל שאר האביזרים של JSAUX, אבל לכשעצמו, ובהחלט לעומת שני המוצרים הקודמים בסדרה - הוא בסדר ולא יותר מזה.

העותק הובא לנו לסיקור על ידי JSAUX, תודה רבה!

הביקורת הבאה בסדרת הביקורות שלי למוצרי JSAUX היא מעניינת כי היא בתכל'ס כוללת מוצר שנועד לספק פתרון לכמה סוגיות שקשורות ל-Steam Deck. ה-Modcase של JSAUX הוא בעצם הקייס האולטימטיבי של החברה וכשמסתכלים באתר שלהם עליו, מגלים שהוא בעצם מגיע בסטים (Sets), זאת בניגוד לקייסים אחרים שקיימים בשוק (ושל החברה עצמה). אז בלי הרבה הקדמות נוספות, בואו נבדוק את מה שיש ל-Modcase להציע לנו.

המפלצת של פרנקשטיין

ה-Modcase נועד לעשות שני דברים עם ה-Steam Deck: לספק הגנה כמו קייסים אחרים שיש בשוק (ה-Keruixin או ה-Mamba Blade לדוגמא), אבל גם להיות מעין Hub למוצרים אחרים של החברה. JSAUX הועילו בטובם לשלוח אלינו את ה-Basic Set שמגיע עם הקייס עצמו, כיסוי קדמי כדי שנוכל להגן על החלק הקדמי של המכשיר (ובכך לוותר על התיק שמגיע עם ה-Steam Deck עצמו), Kickstand שיאפשר לנו להעמיד את ה-Steam Deck איפה שנרצה, רצועה למוצרים נלווים ומתאם לתחנת העגינה הסטנדרטית של ה-Steam Deck כדי שהמכשיר יוכל לשבת בו בצורה טובה יותר.

הקייס עצמו עשוי משילוב של פלסטיק קשיח וסיליקון ואני חייב לומר שאני אוהב את איך שהוא נראה ואת איך שהוא מעוצב. אני שם בצד דברים שהם סטנדרטיים בעיניי, כמו למשל החיספוס שיש באזור כפות הידיים שאני ממש אוהב, הקשיחות של הפלסטיק שלא מרגיש זול וכנראה שגם יוכל לספוג נפילה או העובדה שה-Steam Deck יושב בנוחות בתוך הקייס בלי הרבה מקום לזוז ולנוע (ובכך לגרום לאי נוחות בזמן משחק או לצבור אבק). זו דווקא העובדה שהקצוות של רוב החלקים של הקייס הן חלקות ולא חדות שעושה לי שמח בלב. אני יודע, זה מטומטם - אבל זה אומר שיש סיכון נמוך יותר לשריטות על הגב והחלק העליון של המכשיר, והוא גם מרגיש נוח להרכבה ולמשחק יומיומי.

הקייס עצמו מעוצב בצורה מודולרית (ולכן גם השם, Modcase). אני מאוד אוהב את הגישה הזאת שמאפשרת חופש פעולה לצרכן: אתם יכולים להסתובב רק עם הקייס, או לחבר אליו חלקים נוספים שיהפכו אותו למפלצת אמיתית. הקייס מכיל מעמד מיוחד לחיבור של המאוורר שדיברתי עליו בביקורת הראשונה שלי פה, אבל אפשר להשתמש בו גם עם הרצועה כדי לחבר מוצרים אחרים כמו מארז ל-SSD חיצוני ש-JSAUX מוכרים, מטען נייד ועוד. אתם לא צריכים את ה-Kickstand? פשוט אל תחברו אותו ותיהנו ממכשיר קל יותר בכ-48 גרם.

ואם כבר במשקל עסקינן: המשקל של ה-Modcase הוא 118.4 גרם, כך שהוא מוסיף עוד משקל משמעותי למכשיר שלכם שעומד להגיע לאזור ה-800 גרם. אם תוסיפו את ה-Kickstand אתם כבר תהיו ב-850 גרם ועם המאוורר זה כבר כמעט קילו של מכשיר בידיים שלכם (985 גרם ליתר דיוק). לא יכול לומר שזה שונה משמעותית מקייסים אחרים, אבל זה בהחלט משקל גבוה למכשיר שהוא כבר כבד מאוד. אגב, עם הכיסוי הקדמי המכשיר גם מגיע קרוב לקילו (באופן משעשע, זה נמוך יותר מהמכשיר עם התיק שלו, אז אפשר לוותר עליו וללכת רק איתו, למרות שאני מתכוון לוותר על הכיסוי הקדמי וללכת עם התיק בכל זאת).

הכפתורים של ה-Modcase גדולים יותר מאלו של ה-Steam Deck ושל קייסים אחרים שיצא לי לראות, שזה ממש נוח, והקייס לא מפריע או נוגע בבאמפרים (כפתורי ה-R וה-L) של המכשיר שזה חשוב. משהו שכן הפריע לי קשור לתאורת ההטענה של המכשיר שקבורה כתוצאה מהעובי של ה-Modcase. קשה לראות בקלות אם המכשיר נטען שזה קצת מציק. חוץ מזה זה יופי של קייס, למרות שהוא לא מרגיש יוצא מן הכלל או מדהים. ה-Basic Set עולה 30 דולר, ואם אין לכם שום עניין בשאר המוצרים של החברה, זה פשוט קייס מאוד טוב, אבל מאוד יקר.

איפה התאימות, JSAUX?

סיימנו לתאר את המוצר עצמו, סיימנו לדבר על האיכות שלו, סיימנו לדבר על איך הוא מתלבש על ה-Steam Deck: עכשיו הגיע הזמן לשמוע סיפור מוזר. כפי שאתם יודעים, הביקורת הקודמת שלי הייתה לפלטה האחורית של החברה, שאחד השיפורים הכי טובים בה הוא סט הכפתורים המוגבה שמגיע יחד עם המוצר. אני התקנתי בזמנו את הכפתורים הגבוהים ביותר ותאמינו לי שהנוחות שלי עלתה ממש כתוצאה מכך. אלו היו יופי של כפתורים, מה שמוביל אותי לשאלה הבאה: למה ה-Modcase לא תומך בהם ישירות?

כשניסיתי להרכיב את הקייס על המכשיר, שמתי לב שהוא לוחץ על הכפתורים ולא בפועל לא מאפשר שימוש בהם. ניסיתי להזיז את ה-Modcase, לנסות לדחוף את הכפתורים לחור המתאים של הקייס, אולי להכניס אותו בזווית מסוימת - הכל ללא הועיל. הקייס גם מכסה את פלטת המתכת שבגב המכשיר שלי, מה שגורם לפלסטיק לספוג את רוב החום. מבחינת המעלות של המכשיר, לא ראיתי עלייה כלשהי בבדיקות שעשיתי וגם המאווררים הפנימיים של ה-Steam Deck לא עובדים בצורה שונה, אז זה נראה שזה לא משפיע יותר מדי, אבל התחלתי לשים את ה-Kickstand המתכתי נטו כדי שהוא יספוג חלק מהחום של המכשיר (אני לא באמת צריך אותו).

החברה יצאה מגדרה ליצור מתאם ל-Steam Deck Docking Station שאפשר להלביש עליו ובכך להיות מסוגלים להעמיד את ה-Steam Deck המשופצ'ר בצורה נוחה עליו, אבל מה עם המוצרים שלכם, או ליתר דיוק - המוצר הכי פופולרי שלכם? לי זה הרגיש מאוד מוזר. אגב, אם אני פספסתי משהו אתם יותר ממוזמנים לספר לי בתגובות איך להרכיב את ה-Modcase עם הכפתורים המוגבהים מבלי פשוט לחתוך אותו לחלוטין - לא ראיתי משהו בנושא בהוראות שהגיעו עם המוצר.

השורה התחתונה

מכל המוצרים שלהם שסיקרתי, זה המוצר הכי שנוי במחלוקת - לפי דעתי. אם אתם יודעים שאתם הולכים לקנות את המאוורר של JSAUX ו/או את תחנת העגינה של החברה, אין לכם קייס כמו ה-KillSwitch ואתם רוצים אחד ולא רכשתם את ה-Transparent Back Plate, אז כן, ה-Modcase יכול להיות בחירה מצוינת, בעיקר אם ה-Cooler Set זמין במלאי (מגיע עם המאוורר). מבחינת שאר הדברים... לא יודע - אני חושב שיש אופציות טובות כמוהו או יותר ממנו בשוק, בעיקר אם אתם הולכים על גרסת ה-Basic Set. זה מוצר נהדר כבסיס לבנות עליו את כל שאר האביזרים של JSAUX, אבל לכשעצמו, ובהחלט לעומת שני המוצרים הקודמים בסדרה - הוא בסדר ולא יותר מזה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

7
מתוך 10

הטוב

  • הקייס איכותי מאוד ומורכב מחומרים טובים
  • הכיסוי הקדמי מאפשר לוותר על התיק של ה-Steam Deck
  • העיצוב המודולרי מעולה

הרע

  • מוסיף משקל משמעותי ל-Steam Deck
  • חוסר תאימות מוזרה עם ה-Transparent Back Plate
  • אם אין לכם שום עניין בשאר המוצרים של החברה, מדובר פשוט בקייס יקר

והביקורת האחרונה

  • התחנה הבאה... תחנת עגינה.
שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י