הרשמה

סוף עידן? Alan wake 2 והמשחק החדש של Yakuza ייצאו באופן דיגיטלי בלבד

יותר ויותר משחקים הולכים על הפצה באופן דיגיטלי בלבד - ועכשיו גם שני שמות גדולים היוצאים בשנה הקרובה מצטרפים למה שכבר נהיה הרבה יותר מטרנד

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His gamining library

עם כל השינויים שקוראים בפיתוח משחקים בשנים האחרונות, מפתיע שבמישור הפיזי לא חווינו שינויים גדולים. גודל הקונסלות נשאר סטנדרטי גם אם לפעמים לאורך ולפעמים לרוחב, גודל השלט לא השתנה בכלל והאוזניות במקסימום קיבלו תוספת של אוזני חתול. בניגוד לכל אלה - דווקא מדפי המשחקים עצמם עברו שינוי מאסיבי בגודל, כשהמוני הדיסקים והקופסאות החלו להיעלם לטובת משחקים דיגיטלים. לא מדובר רק במשחקי אינדי, אלא גם משחקים בפרופיל גבוה - ובשנה הזאת שניים גדולים כבר בחרו ביציאה דיגיטלית בלבד.

אולי המשחק הכי גדול עד כה שהחליט לוותר על יציאה פיזית הוא Alan Wake 2. משחק האימה הבא של Remedy מדלג על יציאה בדיסק, ועומד להיות נוכח רק בחנויות הדיגיטליות כשיצא ב-17 באוקטובר לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב. קצת אחריו ייצא Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name, משחק הספין-אוף של סדרת יאקוזה שאמור להשלים את הפער לקראת המשחק המלא הבא בסדרה שהוכרז אתמול באירוע של אקסבוקס, יוצא ב-9 בנובמבר אך ורק באופן דיגיטלי לקונסלות הדור הקודם, הנוכחי ולמחשב.

למרות שעוד מוקדם לקבוע, נראה שיותר ויותר משחקים בשנים הקרובות יבחרו לצאת באופן דיגיטלי בלבד. הבחירה של Alan Wake 2 ספציפית מסתמנת כמעניינת במיוחד, שכן מדובר במשחק מלא בפרופיל גבוה שעל ההפצה שלו אחראית לא אחרת מאשר Epic Games. מבואסים מההחלטה? חושבים שאנחנו בדרך להעלמות של שוק המשחקים הפיזי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י