הרשמה

נכנס לפלייליסט: Herald of Darkness מ-Alan Wake 2 מקבל קליפ רשמי מושקע

הסטודיו Remedy מאוהבים במה שהם יצרו עם Alan Wake 2, ועם קליפ כזה אי אפשר שלא להצטרף אליהם בחגיגה

הופעה בטקס פרסי המשחקים?

אם אתם קוראים כאן באתר, אתם כנראה חולקים איתנו ועוד רבים מרחבי העולם אהבה למשחקי מחשב. למרות שאין ספק שהתחום כבר לגמרי חלק מהמיינסטרים, ההצלחות שלו פחות נחגגות כמו סרטים שזוכים לפארקי שעשועים שלמים או אומנים מוצלחים שזוכים לסרטים המוקרנים ברחבי העולם. לכן, כשהצלחה בתחום נחגגת אנחנו מצטרפים לחגיגה, על אחת כמה וכמה אם היא נעשית בכזאת אהבה כמו הדרך שבה Remedy בחרו לחגוג את ההצלחה של הלהיט האחרון שלהם Alan Wake 2.

בקליפ סופר מושקע בן לא פחות מ-9 דקות החברה שחררה את השיר שלאט לאט נהפך לאייקוני מאחד הרגעים המדוברים ביותר במשחק. בלי ספויילרים, את השיר שנקרא Herald of Darkness שרים שני האחים ת'ור ואודין מהמשחק הראשון בסדרה במסגרת הלהקה שלהם Old Gods of Asgard. בקליפ Ilkka Villi בתור אלן, David Harewood בתור המראיין וסאם לייק (Sam Lake) יוצר המשחק רוקדים ריקוד שמהר מאוד לדעתינו ייכנס לפנתאון הגיימינג - ואם צריך להמר, נשים את הכסף שלנו על הופעה בלייב בטקס ה-Game Awards.

קשה שלא להתאהב ביחד עם Remedy באלן וויק 2. כמות האהבה שנשפכה לפרוייקט מתפוצצת בו הרבה מאוד פעמים - והקליפ הזה הוא דגומא נהדרת לאקסטרה שעשו המפתחים כדי ליצור חוויה שיהיה שווה לשחק בה גם בשנה כל כך עמוסה. אלן וויק 2 זמין לקנייה באופן דיגיטלי בלבד לקונסולות הדור הבא ולמחשב. יצא לכם כבר לשחק בקטע שהמשחק עושה עם השיר? הקליפ שכנע אתכם לקנות את המשחק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י