הרשמה

בקצב: Remedy עברו לפיתוח Control 2, אבל רחוקים מלסיים עם Alan Wake 2

שתי הרחבות, עדכונים ואפילו סוף חדש נמצאים בתכנון של הסטודיו ללהיט האימה שיצא בחודש שעבר

עוד לא אמרנו די

הסטודיו Remedy הצליחו בחודש שעבר לכבוש המון כותרות  עם ההשקה המוצלחת של משחק האימה העוד יותר מוצלח שלהם Alan Wake 2 וזאת למרות שהיה מדובר בחודש סופר עמוס עם להיטי ענק כמו Spider-Man 2, מריו ו-Assassin's Creed. עם המומנטום האדיר שצברו ולקראת שנים קריטיות שיקבעו לאיזה גודל תגדל החברה הם עוצרים רגע ומבהירים מה סדרי העדיפויות שלהם ולמה אנחנו יכולים לצפות בעתיד הקרוב.

אחד מהעובדים היותר בולטים בסטודיו שיתף בחשבון הטוויטר שלו שהוא עבר לפיתוח של Control 2, ההמשך למשחק האקשן המצויין משנת 2019 שכבר הוכרז בשנה שעברה ביחד עם הכרזה על רימייקים לשני המשחקים הראשונים בסדרת Max Payne. אותם רימייקים מפותחים בשיתוף עם Rockstar ולפי איך שדברים נראים הפרוייקט הזה, שעומד להיות "מאוד, מאוד גדול" לפי סאם לייק (Sam Lake) הדמות הבולטת ביותר ברמדי, נמצא שנים רחוקות מאיתנו ככה שאנחנו מצפים לראות את ההמשך ל-Control לפניו. 

לזמן הקרוב רמדי עומדים להמשיך לתחזק את Alan Wake 2 בכמה דרכים שונות. ראשית המשחק עומד לקבל שתי הרחבות בשנה הבאה בשם Night Springs ו-The Lake House שכל אחת נשמעת מעניינת בדרך שלה. הראשונה תעסוק בסדרת טלוויזיה עם דמויות מהיקום של אלן וייק במה שמזכיר קצת את הכיוון של Alan Wake's American Nightmare והשניה תעמיק את הקשר ביקום המשותף של רמדי הקושר את כל משחקיהם ביחד. לפניהם צפוי המשחק לקבל אולי את ההרחבה הכי מעניינת שלו, והיא מצב New Game Plus לא שגרתי בכלל בשם Final Draft. מעבר לאפשרויות הרגילות של מצבים כאלה ואחרים כמו להביא את כל הנשקים שלכם עם כל השדרוגים ורמת קושי גבוהה יותר, מבלי ספויילרים מיותרים המצב מתכוון להוסיף עוד תוכן על הסיפור של המשחק, להתכתב עם הסוף ואפילו להרחיב אותו. אנחנו כבר סקרנים.

ראוי לציין שבטוויסט מפתיע כמעט כמו העלילה של אלן וייק 2, הרעיון של מצב New Game Plus המתכתב עם סוף המשחק ומשנה את הסיפור שואב השראה ממוצר של EA. בתחילת השנה הרימייק של Dead space עשה דבר דומה והוסיף בריצה השניה שלכם במשחק פעילות צד שהשלמתה שינתה דיאלוגים והוסיפה סוף חדש לחלוטין. עוד לא ברור מתי ההרחבות והמצב החדש יגיעו, אבל אנחנו מצפים לשמוע ולעדכן אתכם בחודשים הקרובים. אלן וייק 2 זמין כרגע לקנייה באופן דיגיטלי בלבד לקונסולות הדור הבא ולמחשב, ו-Control זמין כרגע לאותן פלטפורמות וקונסולות הדור הקודם בהנחה משמעותית לרגל ה-Black Friday. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י