הרשמה

כל ההכרזות מאירוע ה-Ubisoft Forward 2023!

מתנקשים, מלחמות בכוכבים ואווטאר אחד לשלוט בכולם

בואו לקרוא את כל ההכרזות הגדולות מהאירוע של Ubisoft!

אחרי סוני, מיקרוסופט וג'ף קילי, הגיע תורה של הטיטאנית הצרפתייה להראות מה יש לה בתנור עבורנו לזמן הקרוב. אחרי שנה קשה, היא צריכה לספק כמה הכרזות מרעישות וגדולות במיוחד, האם היא עשתה זאת? בואו נגלה. 

Avatar: Frontiers of Pandora

אחרי נאמבר מוזיקלי חמוד, Ubisoft פותחת בבום ענק עם טריילר חדש ל-Avatar: Frontiers of Pandora, כותר האקשן/עולם-פתוח שלה שנמצא בפיתוח אצל Massive Entertainment. אנחנו מגלמים דמות נאב'י אשר נחטפת ע"י האנושות שכבשה חלק מפנדורה, ו-25 שנה לאחר מכן, אתם יוצאים לעולם שבחוץ, עם מערכות חקירה וקומבאט שמזכירות מאוד את משחקי Far Cry - הכל מגוף ראשון. עם זאת, הדמות שלנו תוכל לאלף חיות ולרכב עליהן, ונראה שבזמן השימוש בהן המצלמה תעבור לגוף-שלישי. נוכל להשתמש במגוון נשקים כמו חצי קשת, חניתות, רובים, משגרי טילים ועוד.

ג'יימס קמרון, הבמאי של שני סרטי "אווטאר" עלה עם הודעה מוקלטת והכריז כי המשחק הינו סיפור מקורי שחולק את מקומו עם הסיפורים שיצר עבור הסרטים, ויציג מקומות חדשים בכוכב של פנדורה שיהיו נאמנים ליקום. אחרי ההודעה הקצרה ממנו, יש גם גיימפליי! הסרטון בעיקר התמקד בקבוצות השונות שנפגוש, עם דגש קטן על מערכת הקרב, העולם הפתוח והחקירה. המשחק צפוי להגיע ב-7 בדצמבר 2023, ומנויי ה-Ubisoft+ יכולים לשחק בו כבר ביום ההשקה!

XDefiant

כותר המולטיפלייר התחרותי של החברה מוצג עם קטעי גיימפליי מהבטא הסדורה של המשחק שמציגים כמה הריגות מרשימות מסטרימרים ברחבי העולם. יותר ממיליון אנשים השתתפו, והחברה מודה להם. מארק רובן (Mark Rubin), מפיק המשחק, עולה לבמה ומאשר שהחברה לומדת ומשפרת את המשחק לפי הפידבק שניתן להם. הוא מכריז על בטא פתוחה למשחק שתהיה זמינה מה-21 ביוני עד ה-23.

Prince of Persia: The Lost Crown

אחרי ההכרזה המפתיעה ב-Summer Games Fest, המשחק החדש של הנסיך הפרסי מופיע עם טריילר נוסף שמציג את הדמות הראשית נחבטת שוב ושוב ע"י היצורים המיתולוגיים של העולם הזה.

גיימפליי חדש מציג יותר מהפלטפורמינג והסגנון הדו-מימדי של המשחק, והוכרז כי המשחק יהיה עולם-פתוח בחלקו, עם אזורים שלמים לחקירה. מערכת הקרב מציגה דגש על התחמקות, חסימה וקומבואים שונים שנוכל לבצע, בשילוב של נשקים מטווח קרוב ורחוק, לצד יכולות מיוחדות שזמינות לנו כמו שליטה בזמן שתעזור לנו גם בניווט וגם בקרבות. המשחק צפוי להגיע ב-18 בינואר 2024.

Captain Laserhawk: a Blood Dragon Remix

עדי שנקר (Adi Shankar), המוח מאחורי סדרת Castlevania בנטפליקס, מכריז על שיתוף פעולה עם נטפליקס שהוליד סדרת אנימציה המבוססת על Blood Dragon, ההרחבה העצמאית של Far Cry 3 שהפכה לסנסציה בפני עצמה. הסדרה תעלה לשירות של נטפליקס מאוחר יותר השנה.

The Division: Resurgence

טריילר סינמטי מציג לנו שורדים שמסתובבים ברחובות העיר ומתמודדים עם שלל הקבוצות היריבות שקיימות בעולם של The Division. הגיימפליי של המשחק מציג כותר מובייל עם מערכות דומות לשני המשחקים הראשונים, ותאריך השקה לסתיו 2023.

Skull & Bones

להקת HomeFreeGuys עולה לבמה ומבצעת שיר בלייב עבור Skull & Bones. האם מדובר בטקס אשכבה? סתם, לא יפה. ברקע מתנגן טריילר שמשלב קטעים סינמטיים וקטעי גיימפליי, עם הכרזה על בטא סגורה בין ה-25 באוגוסט ל-28.

The Crew: Motorfest

טריילר חדש מציג לנו את Motorfest, הכותר הבא בסדרת The Crew. יש המון סוגים שונים של רכבים, עולם פתוח ומירוצים עם חברים. יותר טוב מזה? המשחק יתרחש בהוואי ומשמש כמכתב אהבה למשחקי מירוצים עם דגש על אקשן. שחקנים בעלי גישה ל-The Crew 2 יוכלו להעביר את קולקציית הרכבים שלהם ל-Motorfest בשבועות הקרובים. הבטא הסגורה של המשחק תתקיים בין ה-21 ביולי ל-23. המשחק יושק ב-14 בספטמבר.

Assassin's Creed Nexus: VR

יוביסופט מכריזה על Nexus, כותר VR חדש בסדרת Assassin's Creed. לפי הטריילר, נוכל לגלם דמויות ממשחקים שונים, ביניהם אציו, קסנדרה וקונור. המשחק יגיע ל-Meta Quest 2 בתקופת החגים. 

Assassin's Creed: Codename Jade

כותר המובייל בסדרת המתנקשים לוקח אותנו לסין, והוצג לנו טריילר סינמטי חדש עם קטעי גיימפליי. ניתן להירשם כבר עכשיו לבטא של המשחק במכשירי האנדרואיד והאייפון.

Assassin's Creed Mirage

הגיע הזמן. טריילר עלילתי של המשחק מראה לנו איך באסים, הדמות הראשית, הצטרף לאחוות המתנקשים ולמד את דרכיהם. 

סרטון גיימפליי ארוך למדי הוצג, בו ניתן לראות את באסים מתנקש באדם מסויים, ואז נס על חייו משומרים. כצפוי, שימוש בפארקור הוא הדגש כאן, אך נוכל בין היתר להפיל חפצים כדי להאט את הרודפים שלנו, ולהשתמש ב-Ziplines כדי לעבור ממקום למקום במהירות. בבסיס האם שלו, באסים יוכל לרכוש ציוד חדש, ולבחור משימות שאותם נוכל להשלים.

המשימה מצריכה ממנו להתנקש בקפטן, ובאסים מתגנב אל תוך הבסיס בעזרת שימוש של Social Stealth עם קבוצת עוברי אורח. הוצגה גם מערכת שנראית כמו מעין יכולת מיסטית שנותנת לבאסים להשתגר מאויב לאויב ולחסל אותו בשקט. כשזה נכשל, נוכל לשלוף את החרב ולהתמודד עם האויבים שלנו פנים מול פנים. מערכת הקרב נראית דומה יותר למשחקים הישנים, שיפור מבורך. המשחק יגיע ב-12 באוקוטבר.

Star Wars: Outlaws

"תירגעו, אתם רוצים לראות גיימפליי או לא?" פשוט אייקוני. במאי המשחק עולה לבמה כדי להציג בפנינו את Outlaws, כותר העולם-פתוח ביקום של מלחמת הכוכבים, גם הוא מפותח ע"י Massive Entertainment. קיבלנו הצצה ראשונה אליו באירוע של מיקרוסופט, אך כעת באנו כדי לראות איך המשחק נראה בפועל.

הדמות הראשית שלנו היא קיי ווס, אשר הופכת לאחת המבוקשות הגדולות בגלקסיה, והיא יוצאת לבצע שוד ענק תחת המשטר האימפריאלי. היא נראית מתגנבת אל תוך בסיס של ה-Pykes, ומציגה יכולת להשתמש בחייזר השותף שלה כדי לתקוף אותם, לייצר הסחות דעת ולפתוח אזורים חדשים במפה. מערכת הירי של המשחק מבוססת על מחסה במה שמזכיר מאוד את משחקי Uncharted, כנ"ל לגבי קטע קצר שבו היא משתמשת בוו-תפיסה כדי לברוח. אנחנו ממשיכים אל מרדף אופנועים, ונראה שעצם העובדה שקיי נחשפה בזמן השוד פגע במערכת היחסים שלה עם ה-Pykes.

הגיימפליי הציג גם את השימוש בחללית משלנו, בעוד קיי ממריאה מפני הכוכב היישר אל תוך החלל החיצון במה שנראה כמו אצבע משולשת אחת גדולה ל-Starfield. היא מותקפת ע"י חלליות של האימפריה ואחרי קרב קצר, קופצת למהירות האור ועוברת למקום אחר בגלקסיה. המשחק יגיע ב-2024.

וזהו! אלו ההכרזות הגדולות מהאירוע של Ubisoft, מה חשבתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:03 12.06.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    היה נחמד טבל היה חסר לי את ספלינטר סל

  2. 2

    00:13 13.06.2023 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    Mirage נראה פשוט מעולה

  3. 3

    07:51 13.06.2023 | רמי רמי (אורח)

    נורא מבאס משחק כזה לא יוצא ל-VR של סוני ?
    Assassin's Creed Nexus: VR

    גם ככה בקושי יש לשם משחקים נורמלים..

  4. 4

    12:43 13.06.2023 | Meby Meby

    הנסיך הפרסי נראה נהדר!
    חבל לי שיש עליו כזה ווייב שלילי..
    (כנראה כי אנשים ציפו למשחק תלת מימד, מה שלי פחות מפריע כי גדלתי על המשחק לGBA שכל כך מרגיש שלקחו משם השראה)

  5. 5

    12:44 13.06.2023 | Meby Meby

    הנסיך הפרסי נראה נהדר!
    חבל לי שיש עליו כזה ווייב שלילי..
    (כנראה כי אנשים ציפו למשחק תלת מימד, מה שלי פחות מפריע כי גדלתי על המשחק לGBA שכל כך מרגיש שלקחו משם השראה)

  6. 6

    19:05 13.06.2023 | מעולה? מעולה? (אורח)

    לא הבנתי מה מעולה ב MIRAGE
    נראה כמו עוד משחק COPY PASTE של AC.
    ועוד יותר מזה זה נראה כמו משחק לPS3, הזכיר לי מאוד את המשחק הראשון בסדרה. וזה לא מחמאה, כי אנחנו ב2023 על דור חמישי.

  7. 7

       | פורסם ע"י