הרשמה

צפו בטריילר החדש של The Boys: Season 3

הנה כל מה ששכחתם שקרה בעונה השנייה של The Boys, וכל מה שנחשף בטריילר לעונה השלישית!

הומלאנדר מאבד את זה סופית

The Boys היא מסוג הסדרות שנגמרות מהר מדי וההמתנה לעונה החדשה רק הופכת להיות ארוכה יותר. אחרי שהעונה השניה של הסדרה המעולה של Amazon Prime הסתיימה עם המון סימני שאלה פתוחים והותירה מעריצים רבים עם לסת שמוטה - הנה כל מה שהצלחנו להבין מהטריילר החדש לעונה השלישית. מכיוון שאנחנו סה"כ אנשים מוסריים וטובים נתחיל מאזהרת ספויילר - כל המאמר הזה מכיל המון ספויילרים לשתי העונות הראשונות של The Boys. אם מאיזו שהיא סיבה לא ראיתם אותה עדיין אז עכשיו זה אחלה זמן להפסיק לבהות במאמר שמדבר על העונה השלישית של הסדרה ולגשת לראות אותה בדחיפות. הלכתם? סיימתם? יופי! בואו נתחיל.

הנה תזכורת למה שקרה בסיום העונה השניה - אחרי ש-Stormfront, הבסטי והמאהבת של Homelander, התגלתה לא רק כנאצית שמקדמת אג'נדות של עליונות לבנה אלא כמישהי שנולדה בתחילת המאה ה-20 והייתה בת הזוג של מייסד חברת Vought, סטן אדגר (Stan Edgar), מנכ"ל החברה, מודיע לתקשורת שהרקע של סטורם פרונט הפתיע גם אותו. אדגר מוסיף שמאחר שהכוונות של סטורם פרונט היו למעשה לקדם השקפות עולם נאציות שמאיימות על היציבות ועל הסדר העולמי, אז "אין לו ברירה" אלא לעצור את הפיתוח והשחרור של רכיב וי (Compound V).

The Boys finale leaves fans 'vomiting' as Stormfront has limbs blasted off  and eye stabbed out

עוד דברים שכדאי לזכור - הילד הראשון שנולד כאדם עם כוחות על באופן טבעי - ריאן, סוף סוף מצליח להשתמש בכוחות שלו וברגע שהוא מבין שסטורם פרונט הולכת להרוג את אמא שלו הוא, ובכן, צולה אותה. אבל ממש ממש צולה אותה. אנחנו רואים אותה ממלמלת בגרמנית דברים כאשר היא בלי גפיים וכל גופה חרוך- זה לא אומר כמובן שהיא מתה אבל ההנחה היא שהיא לא בדיוק בכשירות מלאה. מי שכן מתה מהצליה זו אמא שלו, שבפרפורי הגסיסה שלה מתחננת לבילי בוצ'ר (Billy Butcher) שישמור עליו והוא כמובן מסכים.

במקביל, ומאחר ש"הבנים" מתגלים כגיבורים, הם מקבלים חנינה מלאה. בנוסף, ויקטוריה ניומן, הפוליטקאית האקטיביסטית החביבה, מתמנה להיות האחראית על גיבורי העל. אנחנו גם מגלים למרבה החרדה שהיא הייתה האחראית להתפצחויות הראשים שקרו לאורך כל העונה. מה עוד? מייב מחליטה לעבור לצד הטוב ומאיימת על הומלנדר שאם הוא לא יעזוב את ריאן (שנזכיר שהוא הילד שלו) היא תפרסם סרטון של הומלנדר במטוס שעומד להתרסק כשהוא, ובכן, די שם פס ולמעשה מאפשר את ההתרסקות. סוף טוב הכל טוב? לא בסדרה הזו. בכל אופן, בואו נדבר על הטריילר.

אז בחלק הראשון של הטריילר אנחנו רואים את הומלנדר בכמה זוויות עומד מול המצלמות השונות ומביע חרטה על החברות עם סטורם פרונט כשהוא נשבע שהוא לא ידע דבר על הרקע הנאצי שלה. אנחנו גם די מבינים שהוא מאוד קרוב ללאבד את זה סופית (לא שאי פעם היה לו את זה). בטריילר אנחנו גם מתעדכנים לגבי מה קורה עם שאר "הבנים" שלנו. בילי מגדל את ריאן, לא הורג יותר סופס, לא שותה אלכוהול ואפילו לא מרביץ ליואי (Huey) יותר. מאדרס מילק (Mother's Milk) מתאחד עם המשפחה שלו ויואי מבין שכדי להפיל את וואט באופן סופי צריך להתחיל לשחק מלוכלך. בטריילר אנחנו מגלים גם דמות חדשה בשם Soldier Boy שמזכיר באופן חשוד למדי את קפטן אמריקה. אנחנו גם מגלים שהבנים הצליחו להשיג מעין חומר שבהזרקה הופך אותם לסופס ל-24 שעות. אה ודם. יש מלא מלא דם בטריילר.

בנימה אישית, אני חושב שהסדרה הזו היא אחד הדברים הטובים ביותר שיצאו לטלוויזיה, גם למי שלא חובב גיבורי על למיניהם. שלושה פרקים מהעונה השלישית של הסדרה יעלו ב-3.6 ולאחר מכן יעלה פרק חדש בכל יום שישי עוקב. אני לא יכול לחכות כבר, מה אתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י