הרשמה

בעיות עצבים: צפו בטריילר הראשון ל- She-Hulk: Attorney at Law

ראיתם פעם פרקליטה ירוקה וכועסת?

הסדרה צפויה להגיע לדיסני+ ב-17 באוגוסט

לפחות לשלושת החודשים הקרובים, מעריצי Marvel יכולים להיות בטוחים שהם אוכלים טוב מאוד. חודש מאי ראה את סופה של הסדרה Moon Knight, שהפכה מהר מאוד לאחת מהסדרות האהובות ביותר על שיר ואפילו הכתירה אותה כסדרת דיסני+ הטובה ביותר שקיימת, לצד פיצוץ המולטיוורס הקולנועי עם Doctor Strange in the Multiverse of Madness שדור שלנו ראה ועדיין לא מפסיק לחשוב עליו. חודש יוני יראה את עלייתה של הסדרה Ms. Marvel, יולי יפתח את ידיו ויקבל בברכה את Thor: Love and Thunder, וכעת אנחנו יודעים מה אנחנו מקבלים בחודש אוגוסט. קבלו את She-Hulk: Attorney at Law, הסדרה הבאה של מארוול שצפויה לנחות בדיסני+ ב-17 באוגוסט.

הטריילר מתחיל עם כמה מילות עידוד מהענק הירוק האהוב על כולנו, ברוס באנר בגילומו של מארק רופאלו (Mark Ruffalo). ברוס הוא בן דוד של ג'ניפר וולטרס (Jennifer Walters) שעובדת בבית משפט בתור פרקליטה ומקבלת כוחות על טבעיים שדומים מאוד לאלו של ברוס - היא ירוקה, והיא עצבנית. את ג'ניפר תגלם השחקנית טטיאנה מסלני (Tatiana Maslany) אותה אתם בטח מכירים מהסדרה Orphan Black שם גילמה את התפקיד הראשי למשך 5 עונות. בסדרה, ג'ניפר תנסה לשלב בין חיי הקריירה שלה, החיים האישיים שלה וחייה בתור She-Hulk בזמן שברוס משמש לה כמעין מנטור. מדובר בפעם הראשונה שנראה את הענק הירוק שוב בפרוייקט של מארוול מאז Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings שיצא לפני קצת פחות משנה, שם גם ראינו קאמיו של הדמות Abomination בגילומו של טים רות' (Tim Roth), שגם הוא יופיע בסדרה הזו.

כאמור, She-Hulk: Attorney at Law צפוי להגיע לדיסני+ ב-17 באוגוסט. נזכיר לכם, למקרה שפספסתתם, שהשירות הפופולארי צפוי להגיע לישראל ב-16 ביוני, עוד פחות מחודש. האם אתם הולכים לנטוש את נטפליקס לטובת השירות החדש, או שאולי דווקא תהיו מנויים לשניהם במקביל? ומה אתם חושבים על הסדרה של שי-האלק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י