הרשמה

העונה השנייה של Squid Game תגיע לכל המוקדם ב-2023

העונה השנייה הייתה בלתי נמנעת, אבל מתי בדיוק היא תגיע?

יוצר הסדרה עונה על השאלה שבוערת בכולנו

זה לא שקר ש-Squid Game היא בין הסדרות היותר מוצלחות ש-Netflix הפיקה, והיא נמצאת אי שם בראש הרשימה לצד סדרות כמו Stranger Things, The Witcher ו-The Queen's Gambit. היא כל כך פופולארית, שכמובן שנטפליקס אישרה שתהיה עונה שנייה זמן קצר לאחר יציאת העונה הראשונה בשנה שעברה, אבל מתי בדיוק זה יקרה? יוצר הסדרה הואנג דונג-היוק (Hwang Dong-Hyuk) נתן הערכה גסה.

בראיון למגזין Vanity Fair, הואנג סיפר שהוא בדיונים אחרונים מול Netflix לגבי העונה השנייה של "משחק הדיונון", ומצפה שהיא תושק עד סוף 2023 או 2024. יש לו רק 3 דפים של רעיונות שיכולים להפוך לתסריטים באורך של עונה שלמה, כך שאין לו יותר מדי מה להגיד חוץ מהעובדה שיהיו יותר משחקים. "האנושות עומדת לעבור מבחן עם המשחקים האלו פעם נוספת. גי-הון (Gi-Hun, הדמות הראשית בעונה הראשונה) יחזור בוודאות, עם סיכוי קטן שמנהל המשחקים, ה-Front Man, ישוב." 

לא נמסרו פרטים נוספים על שחקנים אחרים שצפויים להופיע, אבל זה הגיוני כי העונה השנייה בכלל לא התחילה להיכתב. אותנו דווקא מעניין אילו משחקים חדשים הואנג יצליח להמציא שיפוצצו לנו (ולשחקנים) את המוח. מה אתם רוצים לראות בעונה השנייה של Squid Game? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י