הרשמה

אף אחד לא נולד גיבור: Nobody Saves the World מקבל תאריך יציאה

מוקדם משציפיתם

Nobody Saves the World מקבל תאריך יציאה והוא מגיע ממש, אבל ממש בקרוב

אחרי שפרץ לחיינו במאי אחרון, Nobody Saves the World, המשחק הבא של הסטודיו DrinkBox שאחראים על סדרת !Guacamelee מקבל סוף-סוף תאריך יציאה, והוא מוקדם בהרבה מהצפוי. המשחק היצירתי, שבניגוד למשחקי גווקאמיילי הוא חלק מז'אנר ה-RPG לכל דבר, יגיע אלינו כבר ב-18 בינואר

במשחק נשחק את אף-אחד, שמתעורר בפתאומיות ובלי הסברים לעולם בו מפלצות תוקפות את בני האדם, והקוסם היחיד שיכול להציל אותם, נעלם. אחרי שהוא מוצא את השרביט של הקוסם, אף-אחד יכול להפוך ליותר מ-15 דמויות עם יכולות שונות שמתאימות יותר ופחות לפאזלים ולאוייבים השונים שנתקל בהם בדרך. המשחק ניהיה מעניין אפילו יותר כאשר ברמות המתקדמות ניתן לשלב בין יכולות של דמויות, ובכך ליצור את השילוב המושלם לבוס שאתם לא מצליחים להביס או להפוך לצב הכי קטלני בממלכה עם חץ וקשת, מה שאתם מעדיפים.

בנימה אישית, יצא לי לנסות את דמו של המשחק במסגרת אירוע הדמואים של טקס פרסי הגיימינג, והוא היה פשוט מצויין. ניכר שאם ההומור, הקצב המהיר של הקרבות, העולם הפתוח שמועצב נפלא והעלילה הקלילה אך המעניינת יישמרו לאורך כל המשחק, הוא ללא ספק הולך לעשות הרבה רעש כשייצא כאמור ב-18 בינואר ל- Xbox One, Xbox Series X/S למחשב ול- Xbox Game Pass כבר ביומו הראשון.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י