הרשמה

ה-PlayStation VR2 הוכרז, יכיל Eye Tracking ורזולוציית 4K

הפרטים החדשים לגבי ה-VR החדש של סוני נחשפו!

בנוסף לכל הפרטים בנוגע למכשיר החדש של סוני, משחק חדש של Horizon יגיע יחד איתו

אחרי ששמענו כבר שסוני הולכת לפתח את דור ההמשך ל-PlayStation VR, אתמול בלילה סוף סוף קיבלנו פרטים חדשים לגבי המכשיר החדש וכדאי שתשבו - אנחנו מדברים פה על הרבה מאוד פרטים וחדשות. נתחיל עם השם של המכשיר שהוכרז במסגרת פוסט בבלוג של סוני: ה-PlayStation VR2 הוא מכשיר ההמשך של סוני שלפי החברה אמור "להצעיד אותה לדור הבא של ה-VR". בנוסף לשם של המכשיר, סוני גם פירטה את היכולות השונות שלו.

נתחיל מהנתונים הטכניים: ה-PS VR2 יכיל שני מסכי OLED (אחד לכל עין) ברזולוציה של 2000x2040 בשביל לספק חוויית 4K HDR בקצב ריענון של 90 עד 120 הרץ. בנוסף לזיהוי התזוזה של הראש כדי להתאים את התמונה במרחב ולכוון את התנועה של השחקן בלי שימוש במצלמה חיצונית (בדומה ל-Oculus Quest 2 לצורך העניין), ה-PS VR2 יכיל עוד Game Changer אמיתי ושיפור גדול מקודמו: Eye Tracking, או זיהוי של תנועות העין של השחקן. זה אומר שמפתחים יוכלו לנצל את התגובות של השחקן כדי לספק חוויות מיוחדות ולאפשר אינפוטים נוספים מבלי להשתמש בשלטי ה-VR2 Sense החדשים.

ואם כבר הזכרתי אותם: ה-PS VR2 יציג לנו גם שלטי Sense חדשים שיכילו Haptic feedback ו-Adaptive triggers. בהתחשב בעובדה שהפיצרים הללו כבר עושים עבודה טובה בשיפור חוויית המשחק של השחקן, אני מחכה לראות איך הם ישפרו את החוויה ב-VR. אם קיוויתם שהמכשיר יוכל לעבוד Wireless לחלוטין, אז כאן סוני הבהירה שה-PS VR2 יהיה מחובר בכבל ל-PS5 (וכן, רק PS5, קונסולת ה-PS4 לא הוזכרה כאן ובהתחשב בפיצ'רים של המכשיר זה גם הגיוני).

אבל מה זאת סוני בלי הכרזה על משחק על הדרך: Horizon Call of the Mountain יהיה משחק אקסקלוסיבי מבית Guerrilla Games ו-Firesprite. משחק ה-VR החדש בעולם של Horizon נבנה במיוחד למכשיר ה-PS VR2 ואמור "לפתוח את הדלתות לשחקנים שרוצים להיכנס עמוק אל תוך העולם של Horizon". עוד אין תאריך יציאה למשחק או למכשיר לצורך העניין, אז נמשיך לחכות לפרטים בנוגע לאיך ה-PS VR2 נראה וכמובן - כמה הוא יעלה.

את הבלוג המלא תוכלו לקרוא בקישור כאן. מה אתם חשבתם על החדשה הזאת? מתרגשים כמוני? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י