הרשמה

המשחק Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction מגיע ל-Xbox Game Pass

כמו שנאמר: Outstanding Move

המשחק יהיה זמין על ה-PC והקונסולות ביום השקתו, ה-20 בינואר

בכתבת משחקי החודש שלי, דיברתי גם על משחק ה-FPS הטקטי החדש של יוביסופט, Rainbow Six Extraction ועל כך שזה נראה שההייפ סביב Rainbow Six Extraction דועך יותר ויותר עם כל משחק חדש שמוכרז לינואר. אז מה החברים ביוביסופט החליטו לעשות כדי להילחם בתופעה ולהביא את המשחק לכמה שיותר שחקנים? להוציא את המשחק גם ל-Xbox Game Pass!

במהלך שבוודאות יביא לזינוק במספר השחקנים של המשחק בימים הראשונים שלו, חברת יוביסופט הודיעה היום בבוקר כי Rainbow Six Extraction יגיע לשירות ה-Xbox Game Pass על הקונסולות ועל ה-PC ביום ההשקה. לפי כריס ארלי, סגן נשיא שותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי בחברה, העובדה שהם מביאים את המשחק ביום ההשקה ל-Game Pass מראה שהם "מאמינים בערך והבחירה ששירותים מהסוג הזה מציעים לשחקנים שלהם". כל זאת בנוסף לעובדה שגם שירות Ubisoft+ מגיע ל-Xbox, פרטים על כך בהמשך. החברה גם שיתפה אותנו שהמשחק הקודם בסדרה, Siege, יגיע לשירות ה-Xbox Game Pass לקונסולות וה-PC ב-20 בינואר.

הזווית שלי לכל הנושא הזה היא שמצד אחד זה טיפה עצוב שכן אני מאמין שגם יוביסופט רואה עד כמה המשחק הזה נמצא בצרות מבחינת הייפ לקראתו ומבחינת כמות השחקנים שתהייה לו ביום ההשקה. מצד שני, כל משחק שמגיע ביום ההשקה ל-Game Pass זה מבורך בעיניי ומי יודע - אם המשחק באמת יהיה טוב זה גם אומר שאנשים לא יפספסו אותו בטעות רק כי ההייפ לא היה גבוה (ע"ע שומרי הגלקסיה)

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י